Fitness Seller

DG80 gaat ook sterk worden log.

Dat knieën naar buiten probeer ik ook maar die damn abductoren zijn het daar nog niet mee eens.

• Like
Waarderingen: DG80
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
Thnx Ziyed. Ga het eens bestuderen.

• #1.343
Dinsdag (lb)

Squatten (zonder belt)
1x8x75kg
1x5x105kg
3x8x135kg

Knieën al een stuk verder naar buiten, heup voelde niet vervelend. Zal sowieso tijd nodig hebben om hier het voordeel uit te benutten.

Deadliften (beltles, pronated grip)
1x8x75kg
1x5x125kg
1x5x155kg
3x8x175kg

Romanian deadlift
3x8x155kg

Stiff legged deadlift
3x8x105kg

Mooi man, die squats gingen goed(210)

• Like
  • #1.345
Mooi man, die squats gingen goed(210)

Thnx man, squat van zaterdag ging voor mijn gevoel beter! Staat alleen nog niet op Youtube.

Zaterdag 05-10-13 (powerliften)

Squatten
1x8x75kg
1x5x105kg
1x3x135kg
1x3x165kg
vanaf hier belt
1x3x190kg
vanaf hier bandages
3x3x220kg

Bankdrukken
1x8x75kg
1x5x105kg
1x3x135kg
2x3x160kg
1x4x160kg

Zwaar deadliften vanavond, mijn zoontje was mee en we zouden gaan kijken bij de sterkste man van Friesland (wat overigens echt een mooie wedstrijd was). Wel jammer dat Jan Wagenaar best wel serieus geblesseerd raakt, maar denk dat Kelvin anders ook nipt had gewonnen.

mooie squats man, gaat wat beloven als het suit aan gaat!
Denk dat er dan wel 290 - 300 in moet gaan zitten
banken gaat je nog makkelijk af als je de laatste set nog 1 rep extra kunt lijkt mij

• Like
  • #1.347
mooie squats man, gaat wat beloven als het suit aan gaat!
Denk dat er dan wel 290 - 300 in moet gaan zitten
banken gaat je nog makkelijk af als je de laatste set nog 1 rep extra kunt lijkt mij

Moet echt nog leren squatten in die superkatana. Zou wel heel mooi zijn als ik tussen de 290-300 uitkom (maar ben bang dat het toch iets minder zal zijn).

• #1.348
Maandag 07-10-13 (rug, schouders)

Deadliften (deadstop, raw)
1x8x75kg
1x5x125kg
1x3x175kg
1x3x225kg
vanaf hier belt
2x3x245kg
1x5x245kg VPR raw

Smal grip pulldown
1x8x63kg
3x12x103kg

Seated cable rowing
3x10x103kg

Front raise
3x10x24kg

Side raise
3x10x18kg

Rear lateral raise
3x10x22kg

doe eens even normaal ja :mad:

• Like
  • #1.350
Insane deadlifts.

Al een tijdje niet geweest hier. Maar furck wat ga je lekker man. Aanpassing aan je uitvoering DL en verbeteren, nice.

• #1.353
En ook zonder raar ruk en sleepwerk :) Zeer tevreden. Nu ik lager met mijn heupen kan starten haal ik waarschijnlijk ook meer uit mijn suit (meer spanning). Dus heb stiekem best hoge verwachtingen voor mijn deadlift.

Al een tijdje niet geweest hier. Maar furck wat ga je lekker man. Aanpassing aan je uitvoering DL en verbeteren, nice.
Wij trainen vaak met zijn vieren en zijn heel kritisch op elkaars uitvoering. Een van mijn trainingsmaatjes is echt een zeer ervaren technisch goede powerlifter. Dus er wordt constant aan techniek geschaafd, waar absoluut veel uit te halen is.

Nu nog een super katana bij Ziyed aanschaffen en dan 800+ in November :D

En ook zonder raar ruk en sleepwerk :) Zeer tevreden. Nu ik lager met mijn heupen kan starten haal ik waarschijnlijk ook meer uit mijn suit (meer spanning). Dus heb stiekem best hoge verwachtingen voor mijn deadlift.

Wij trainen vaak met zijn vieren en zijn heel kritisch op elkaars uitvoering. Een van mijn trainingsmaatjes is echt een zeer ervaren technisch goede powerlifter. Dus er wordt constant aan techniek geschaafd, waar absoluut veel uit te halen is.

Nu nog een super katana bij Ziyed aanschaffen en dan 800+ in November :D
Ben ervan overtuigd dat je dat wel red. :) Wist niet dat een suit zoveel kan bijdragen trouwens.
Is ook niet mijn afdeling zeg maar. Wanneer en waar is het in november?

• #1.355
Ben ervan overtuigd dat je dat wel red. :) Wist niet dat een suit zoveel kan bijdragen trouwens.
Is ook niet mijn afdeling zeg maar. Wanneer en waar is het in november?

Een suit helpt voornamelijk bij de liftoff (waar hij het meeste spanning heeft), als je lockout dus een stukje sterker is dan je liftoff heb je veel profijt van een suit. Ik gebruik een squatpak en heb die andersom aan (voorzijde achter). Denk toch wel dat ik er ongeveer 20kg uit haal. Maar weet het niet exact omdat ik al heel lang niet raw heb gemaxt.

De wedstrijd is van 14-16 november bij sportcentrum Butzelaar in Emmeloord, ik mag zaterdag op het plankier verschijnen.

• #1.357
Net onder quarter squat. Kijk maar in mijn filmpje vorige pagina :D

ik kan geen joetjoep kijken op het werk :mad:

• #1.359
ik kan geen joetjoep kijken op het werk :mad:

Heb je thuis wat om te fappen!

Dinsdag 08-10-13

Futloze training, zo lui als stront.

Squatten belt paused
1x8x75kg
1x5x125kg
3x8x140kg (fing cardio)

Bankdrukken
opwarmen
1x8x75kg
1x5x115kg
1x3x150kg
vanaf board ongeveer 6 cm.
1x3x170kg
2x3x175kg

mooie getallen op de bench!
Denk wel dat je over je oude raw pr van 180 vanaf de borst komt!.....

Terug
Naar boven