houthakker
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooie squats man, gaat wat beloven als het suit aan gaat!
Denk dat er dan wel 290 - 300 in moet gaan zitten
banken gaat je nog makkelijk af als je de laatste set nog 1 rep extra kunt lijkt mij

En ook zonder raar ruk en sleepwerk
Zeer tevreden. Nu ik lager met mijn heupen kan starten haal ik waarschijnlijk ook meer uit mijn suit (meer spanning). Dus heb stiekem best hoge verwachtingen voor mijn deadlift.Wij trainen vaak met zijn vieren en zijn heel kritisch op elkaars uitvoering. Een van mijn trainingsmaatjes is echt een zeer ervaren technisch goede powerlifter. Dus er wordt constant aan techniek geschaafd, waar absoluut veel uit te halen is.Al een tijdje niet geweest hier. Maar furck wat ga je lekker man. Aanpassing aan je uitvoering DL en verbeteren, nice.

Ben ervan overtuigd dat je dat wel red.En ook zonder raar ruk en sleepwerkZeer tevreden. Nu ik lager met mijn heupen kan starten haal ik waarschijnlijk ook meer uit mijn suit (meer spanning). Dus heb stiekem best hoge verwachtingen voor mijn deadlift.
Wij trainen vaak met zijn vieren en zijn heel kritisch op elkaars uitvoering. Een van mijn trainingsmaatjes is echt een zeer ervaren technisch goede powerlifter. Dus er wordt constant aan techniek geschaafd, waar absoluut veel uit te halen is.
Nu nog een super katana bij Ziyed aanschaffen en dan 800+ in November![]()
Wist niet dat een suit zoveel kan bijdragen trouwens.Ben ervan overtuigd dat je dat wel red.Wist niet dat een suit zoveel kan bijdragen trouwens.
Is ook niet mijn afdeling zeg maar. Wanneer en waar is het in november?