Fitness Seller

DG80 gaat ook sterk worden log.

• Topic Starter Topic Starter
Dinsdag 31-01-12 (buigen en deadliften zwaar, lb)

Vanavond en gister zwaar doordat ik zaterdag niet kon trainen.

Squatten

opwarmen
1x10x75kg
1x5x115kg
belt & bandages vanaf hier
1x3x155kg
3x3x170kg
Diepte was goed volgens de experts, hopen dat ik zo nog een paar weken zo progressie kan blijven maken.

Deadliften (met deadstop)

1x5x75kg
1x5x125kg
1x3x175kg
2x3x205kg (2e op film)
1x5x205kg

http://www.youtube.com/watch?v=bRCq1xuIcbI&feature=youtu.be

Romanian deadlift

1x8x125kg
3x8x145kg

Legextensions en Legcurls.

Lijkt dat iets voorover komt, misschien tikje meer borst er in drukken?

Verder dag t er easy uit man!

Heb het idee dat jij voor jouw lichaam/kracht met je heupen beter iets hoger kan starten en dan je rug diagonaal houden zonder dat je heupen eerder dan je schouders omhoog komen.

Heb het idee dat jij voor jouw lichaam/kracht met je heupen beter iets hoger kan starten en dan je rug diagonaal houden zonder dat je heupen eerder dan je schouders omhoog komen.

Misschien eens wat meer proberen, denk alleen niet dat ik voor 3 maart mijn techniek nog moet gaan aanpassen.

Donderdag 02-02-12 (ub 2)

T-bar rowing (stang in de hoek, gewicht is schijven)
1x8x25kg
1x8x50kg
3x10x82,5kg

Cable Straight Back Seated Row

1x10x67kg
3x10x105kg

Cable Rear Pulldown

1x12x75kg
3x10x105kg

Sideraises
3x8x18kg

Frontraises
3x8x18kg

Dumbbell Seated Rear Lateral Raise
3x8x16kg

Dumbbell Preacher curl
1x8x18kg
2x8x26kg
1x8x28kg

Dumbbell curl
3x12x22kg

Kneeling Cable crunches
3x60x48

goed pumpwerk botjebuilder

Lekker bezig!

Misschien eens wat meer proberen, denk alleen niet dat ik voor 3 maart mijn techniek nog moet gaan aanpassen.

Donderdag 02-02-12 (ub 2)

T-bar rowing (stang in de hoek, gewicht is schijven)
1x8x25kg
1x8x50kg
3x10x82,5kg

Cable Straight Back Seated Row

1x10x67kg
3x10x105kg

Cable Rear Pulldown

1x12x75kg
3x10x105kg

Sideraises
3x8x18kg

Frontraises
3x8x18kg

Dumbbell Seated Rear Lateral Raise
3x8x16kg

Dumbbell Preacher curl
1x8x18kg
2x8x26kg
1x8x28kg

Dumbbell curl
3x12x22kg

Kneeling Cable crunches
3x60x48

Lekker bodybuilding training over de deadlift ben ik het wel eens met eddine lijkt wat weinig spanning te krijgen door dat je kont eerst gaat, ze gaan wel hard btw

Training 04-02-12 (powerliften :))

Training viel erg zwaar, lekker slap excuus maar heel veel gewerkt deze week.

Met zijn 4-en (pol0100 trainde ook mee, dus een behoorlijke drukte bij het squatten)

Kniebuigen
opwarmen
1x8x75kg
1x5x105kg
belt om
1x3x145kg
bandages
1x3x160kg
3x3x175kg (2e set op film, niet helemaal tevreden over mijn diepte)
http://www.youtube.com/watch?v=C1p6cguxI8E&feature=youtu.be

Bankdrukken
opwarmen
1x8x75kg
1x5x105kg
1x3x130kg
3x3x140kg (3e set, 3e rep hele lichte spot)
slingshot om
1x2x160kg

Toen was het al 20 voor 1, training ging al niet heel lekker dus dan maar dinsdag zwaar liften).

Blijft een flink end squatten voor jou, maar die 1e rep was toch behoorlijk snel :D

Squatten met zen 4en is prima heb je precies genoeg rust voor zware setjes en met opwarmen kan je vlot achterelkaar door ;).

Techniek kan beter, maar het is zeker niet slecht en ook niet direct aan te passen voor 3maart zoals je al zei.

Squatten met zen 4en is prima heb je precies genoeg rust voor zware setjes en met opwarmen kan je vlot achterelkaar door ;).

Techniek kan beter, maar het is zeker niet slecht en ook niet direct aan te passen voor 3maart zoals je al zei.

We hebben er ook een dwergje bij! Ik squat op 13, Jaap op 11 en Eray op 6. Jaap buigt 3-tjes met 250kg en Eray met 142,5kg dus een behoorlijk gepruts tussen de setjes door! En dan nog Jeroen erbij, pas na een uur en drie kwartier klaar met buigen. Maar zeker wel te doen.

Squat techniek gaat inderdaad wel aardig (moet nog iets beter naar achter gaan zitten en nog beter mijn rug opspannen), valt me nooit mee trouwens tien uur s'ochtends! (die 3 x 160kg voelde al zwaar).

ging lekker niet! Het squatten ging je beter af dan bij mij haha.

kijk net ff naar j SQ training tijdje terug.. 3x3x175.. ik lach me rot.. je traint korter dan Pol.. je bent een mager ventje, ik bedoel die dikke pol heeft meer massa (lees vet)
Hij gebruikt creatine en jij squat hem er gewoon uit..! damn vette vernedering zeg als zo een skinny mofo als jij zo een dikke brilsmurf eruit Squat.. zonder creatine toch?

Ben het met Bosman eens, valt me nog steeds op jou lengte:D Maar verder wel netjes, op dat filmpje zijn ze zeker wel parralel.
En die progressie in kracht zal vast niet alleen aan de creatine hebben gelegen:rolleyes:

Laatst bewerkt:
kijk net ff naar j SQ training tijdje terug.. 3x3x175.. ik lach me rot.. je traint korter dan Pol.. je bent een mager ventje, ik bedoel die dikke pol heeft meer massa (lees vet)
Hij gebruikt creatine en jij squat hem er gewoon uit..! damn vette vernedering zeg als zo een skinny mofo als jij zo een dikke brilsmurf eruit Squat.. zonder creatine toch?
hey testoboy jij ook al wakker:D

Laatst bewerkt:
Lol bitchfight in mijn log :P

@ Champ, ben er dan wel 5 jaar tussen uit geweest, maar heb er ook al wel 14 trainingsjaren op zitten. Dus denk niet dat Pol0100 langer traint dan ik.

Laatst bewerkt:
Lol bitchfight in mijn log :P

@ Champ, ben er dan wel 5 jaar tussen uit geweest, maar heb er ook al wel 14 trainingsjaren op zitten. Dus denk niet dat Pol0100 langer traint dan ik.
Van mij hoeft een ''fight'' ook niet perse;) maja soms heb je geen keus blijkbaar.

Maar idd Jelle heeft gelijk je kunt veel beter squatten dan mij:) Daarom zal ik bij jou zo nu en dan in de leer gaan. Je hebt een goede kijk op trainen en ik zie jou ooit nog wel een Strongmen wedstrijd pakken

Maar idd Jelle heeft gelijk je kunt veel beter squatten dan mij:) Daarom zal ik bij jou zo nu en dan in de leer gaan. Je hebt een goede kijk op trainen en ik zie jou ooit nog wel een Strongmen wedstrijd pakken

Thnx man. Iedereen kan van elkaar leren, ik ook van jou. Zo kom je wel het verste. En jij hebt een betere bench dan ik.

Ga werken jij. ;-)

Terug
Naar boven