MuscleMeat

DG80 gaat ook sterk worden log.

• Topic Starter Topic Starter
Maandag 06-02-12 (borst, triceps en een beetje schouders)

Smal bandrukken
opwarmen
1x10x65kg
1x8x105kg
1x8x125kg
3x5x135kg

Smal bandrukken schuin
1x8x65kg
2x6x105kg
1x6x110kg

Triceps push down
1x10x48kg
3x10x62,5kg

Reversed grip triceps push down
3x10x48kg

Behind the neck press smith machine
3x8x80kg

Kneeling Cable crunches
3x55x48kg

Gewoon mijn max even 3x5 drukken:o

mooie training man

Nice man nu alweer zwaar banken haha!
ik ga vanaaf ff licht en zwaar tricepcoïtust.

Nice man nu alweer zwaar banken haha!
ik ga vanaaf ff licht en zwaar tricepcoïtust.

Focus lag compleet op de triceps, dus ellebogen strak langs het lichaam laten zakken zowal vlak als schuin. Mijn cgbp is bijna nog sterker dan mijn conventionele benchpress. Het 2e deel van de lift moet echt beter bij mij, dus moet meer power in de triceps!

geen chains ofzo in de buurt?

Nee geen chains, wel een slingshot die bovenin bijna niks meer doet. Denk dat ik binnenkort ook eens wat weerstandsbanden ga kopen.

Misschien eens kijken of ik ze niet zelf kan maken. Sportschoolhouder heeft er niet heel veel problemen mee als je zelf wat meeneemt.

Misschien eens boards proberen. 3- of misschien 4-board zou goed zijn voor die lange tengels van jou.

Tof filmpje, ik herken jullie hehe zaterdag waren jullie in hotel t Voorhuys in emmeloord..

Had al een vermoeden toen ik jullie langs zag lopen maar wist t niet zeker dus kon moeilijk aan vreemden vragen of ze toevallig van t forum kwamen.(ik stond buiten te roken toen jullie aankwamen)

Tof filmpje, ik herken jullie hehe zaterdag waren jullie in hotel t Voorhuys in emmeloord..

Had al een vermoeden toen ik jullie langs zag lopen maar wist t niet zeker dus kon moeilijk aan vreemden vragen of ze toevallig van t forum kwamen.(ik stond buiten te roken toen jullie aankwamen)

Had je gewoon moeten doen man! Hadden eerst even kip gebunkerd en toen nog even in het Voorhuys gezeten. Eray (ook trainigsmaatje) en Jimmy kwamen er later ook bij, die sporen helemaal voor geen kanten. Loop al een 1,5 maand zo mank, heb in Zak Uelsen in een stuk glas gestaan en aangezien ik toen redelijk vaag was de hele avond er mee doorgelopen (glas er al wel uitgetrokken). Jij komt toch uit Wolvega of ergens uit die omgeving?

Oosterwolde;)
Hehe ja zag later binnen dat het steeds drukker werd aan jullie tafel terwijl ik flarden van een gesprek over quartersquats opving;)

Volgende keer train je maar mooi mee;)

Stiekem toch wel een beetje een bodybuilder. En ik kon redelijk mijn buik inhouden en met shirt aan valt het niet zo op :P En met een beetje pomp lijkt het nog een beetje wat. Beetje jammer alleen van die kop die er op zit.

33xbwpe.jpg

Stiekem toch wel een beetje een bodybuilder. En ik kon redelijk mijn buik inhouden en met shirt aan valt het niet zo op :P En met een beetje pomp lijkt het nog een beetje wat. Beetje jammer alleen van die kop die er op zit.

33xbwpe.jpg

:eek: NSFW :p

Streef trouwens, maar met een andere trainingsmethodiek! :D

Of zo als ik zou zeggen, er mag wel een andere frontje op.
Epic self ownage!

Terug
Naar boven