Altijd..weet je toch.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd..weet je toch.

Nice man nu alweer zwaar banken haha!
ik ga vanaaf ff licht en zwaar tricepcoïtust.
Het 2e deel van de lift moet echt beter bij mij, dus moet meer power in de triceps!
Misschien eens boards proberen. 3- of misschien 4-board zou zijn voor die lange tengels van jou.

Tof filmpje, ik herken jullie hehe zaterdag waren jullie in hotel t Voorhuys in emmeloord..
Had al een vermoeden toen ik jullie langs zag lopen maar wist t niet zeker dus kon moeilijk aan vreemden vragen of ze toevallig van t forum kwamen.(ik stond buiten te roken toen jullie aankwamen)
Tof filmpje, ik herken jullie hehe zaterdag waren jullie in hotel t Voorhuys in emmeloord..
Had al een vermoeden toen ik jullie langs zag lopen maar wist t niet zeker dus kon moeilijk aan vreemden vragen of ze toevallig van t forum kwamen.(ik stond buiten te roken toen jullie aankwamen)

Stiekem toch wel een beetje een bodybuilder. En ik kon redelijk mijn buik inhouden en met shirt aan valt het niet zo opEn met een beetje pomp lijkt het nog een beetje wat. Beetje jammer alleen van die kop die er op zit.
![]()
NSFW 

Stiekem toch wel een beetje een bodybuilder. En ik kon redelijk mijn buik inhouden en met shirt aan valt het niet zo opEn met een beetje pomp lijkt het nog een beetje wat. Beetje jammer alleen van die kop die er op zit.