XXL Nutrition

Dieet + powertraining?

Ratchie

Novice
Waardering
0
Hey iedereen,

Sinds enkele dagen ben ik bezig met een Weight Watchers-dieet. Een dieet waar je een voorop gesteld aantal kcal per dag mag opeten. Ook ben ik al een tijdje bezig met powertraining. Wat is het beste:

1- Blijven powertrainen en beperkt eten (want ik moet natuurlijk mijn punten halen) en toch proberen zoveel mogelijk eiwitten per dag binnen te werken.
2- Stoppen met Weight Watchen en me vooral focussen op het eten en tegelijkertijd powertrainen.

Ik wil nu eenmaal ook enkele vetkilootjes kwijt, vooral aan de buik.

Pieter

Gewicht: 82
Leeftijd: 22
Lengte: 1m78

's morgens + 's middags (sta laat op door werkuren)
Appelsien
Kiwi
Broodje tonijnsalade

Tussendoor
3 tot 5 cracottes
Tas tomatensoep

's avonds
Wat de pot schaft

Training
Dextro'tje
Ga binnenkort ook met de creatinekuur beginnen, heb op dit forum research gedaan en heb reeds mijn eerste doos gekocht. Dan zou ik 5 gram nemen voor het sporten, 5 gram erna en 5 gram bij het slapengaan.

Verspreid over de hele dag drink ik ook nog een liter water, soms iets meer

Voor mijn dieet, enkele weken geleden at ik echt overdreven veel fastfood. Vooral chips, nootjes, McDonalds... alles wat je maar kan indenken. Het is dus een hele taak om dit schematje te volgen volgens de Weight Watchers. Ik voel me er een pak beter bij. Belangrijkste voor mij is gewicht verliezen (strakker worden), gezonder leven en mooi gespierd worden.

Laatst bewerkt:
Wat eet je zoal op een dag?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb men topic aangepast met mijn eetschema. :-)

Laatst bewerkt:
1 liter water per dag is veel te weinig. Ik zou dit zeker optrekken naar 2 à 2,5 liter per dag. Verder zou ik je maaltijden ook meer verdelen in 5 of 6 kleinere maaltijden, gewoon om je stofwisseling op pijl te houden.

Aangezien je ook gewicht wilt verliezen, moet je zeker en vast cardio doen. powertraining en minder eten zijn goed, maar zeker niet goed genoeg. Wil je vet verliezen, dan is beweging noodzakelijk.

1 liter water per dag is veel te weinig. Ik zou dit zeker optrekken naar 2 à 2,5 liter per dag. Verder zou ik je maaltijden ook meer verdelen in 5 of 6 kleinere maaltijden, gewoon om je stofwisseling op pijl te houden.

Aangezien je ook gewicht wilt verliezen, moet je zeker en vast cardio doen. powertraining en minder eten zijn goed, maar zeker niet goed genoeg. Wil je vet verliezen, dan is beweging noodzakelijk.

:thumb:

Ga binnenkort ook met de creatinekuur beginnen, heb op dit forum research gedaan en heb reeds mijn eerste doos gekocht. Dan zou ik 5 gram nemen voor het sporten, 5 gram erna en 5 gram bij het slapengaan.

meer als 5 gram per dag heeft geen nut, enkel meer werk voor je nieren

Terug
Naar boven