- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 125kg
U homo?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben een manJa me vp is best wel hoog, ik weet niet precies hoeveel, misschien komt het daardoor.

Ik wil juist een dikke kont, welke oefeningen zou ik moeten doen? Geen squat want heb teveel last van me knieën. Vroeger toen ik veel fietste kreeg ik veel complimenten over men kont maar nu is ie plat als een (vulmaarin) en heb nu geen tijd om veel te fietsen.

Ik wil juist een dikke kont, welke oefeningen zou ik moeten doen? Geen squat want heb teveel last van me knieën. Vroeger toen ik veel fietste kreeg ik veel complimenten over men kont maar nu is ie plat als een (vulmaarin) en heb nu geen tijd om veel te fietsen.
Wat voor oefeningen kan ik doen voor een dikkere kont te krijgen spuatten doe ik al maar help niet echt of weet iemand een goede oefening wat echt werkt?
Wat voor oefeningen kan ik doen voor een dikkere kont te krijgen spuatten doe ik al maar help niet echt of weet iemand een goede oefening wat echt werkt?
had een vraag?
Ik wil heel graag een dikkere kont maar weet niet echt hoe
Ik doe dansen fitnissen spuatten maar het blijft het zelfde
Mischien weten er mensen welke bewegingen die goed en ook werken?
X

)op die foto bent ga ik het nog maar een keer zeggen: