AndroidHealthClinic

Dikke kont

je was net eerder! maar nu weet ze het niet te vinden door dat we een pagina verder zijn. ik voel me behulpzaam vandaag:

omdat ik er vanuit ga dat jij dat flexibele meisje (:D)op die foto bent ga ik het nog maar een keer zeggen:
- lunges varianten, bijvoorbeeld:
klik hier: http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/DBLunge.html
- deadlift-varianten, bijvoorbeeld:
klik hier: http://www.exrx.net/WeightExercises/ErectorSpinae/BBDeadlift.html
- swing varianten, bijvoorbeeld:
klik hier: http://www.exrx.net/WeightExercises/Kettlebell/KBSwing.html
- pullthrough varianten, bijvoorbeeld:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en sprinten + als je nu altijd even veel eet, je kalorieinname een klein beetje verhogen + geduld hebben!

Sorry dat ik 2 keer het zelfde vroeg maar vond me 1ste beircht niet dacht dat het weg was
Daarom schreef ik een ander x

als jij dat op de foto bent onder je naam weet ik zeker dat niemand er hier problemen mee heeft .

haha ik wilde net zelf zo'n topic starten ;) heb vaak dat ik met jeans de sportschool binnen loop en met joggingsbroek weer er uit ga, simpel weg omdat mn ass te veel pomp heeft gekregen!
in een perfecte wereld zouden chicks, allemaal, verplicht moeten squaten.

vt29, als je echt de juiste oefening wil weten voor vlug een grotere kont te krijgen zou het handig zijn mocht je wat pics van jouw achterwerk (mag ook in kledij) hier post, zo kunnen we écht de juiste oefeningen aanraden en zelfs de aantal reps die er bij horen.

x

vt29, als je echt de juiste oefening wil weten voor vlug een grotere kont te krijgen zou het handig zijn mocht je wat pics van jouw achterwerk (mag ook in kledij) hier post, zo kunnen we écht de juiste oefeningen aanraden en zelfs de aantal reps die er bij horen.

x

Ik heb geen foto van mijn kont,
ik wilde gewoon wat tips ik heb een foto op staan kan je zien voor de rest heb ik niet
Alleen z'n fotos zeg maar.

Wat zijn dan de juiste oefeningen dan ?
X

sinds ik diep diep squat heb k echt een gigantic negerinne ass.
ik squat zo goed als met me kont tegen me hielen aan, voelt wel goed altijd voor de billen en bovenbenen.

Nog een Mr.Booty hier, doe daarom ook alleen maar front squat, lunges en stiff dl's. Anders kan ik spijkerbroeken vergeten want ik zit nu al op maat 36/38. Small waist maar een big ass damn ey.

Ik heb geen foto van mijn kont,
ik wilde gewoon wat tips ik heb een foto op staan kan je zien voor de rest heb ik niet
Alleen z'n fotos zeg maar.

Wat zijn dan de juiste oefeningen dan ?
X
Squatten blijft de beste oefening (los, dus niet in de smith machine), maar focus vooral op de techniek, probeer het eerst desnoods zonder gewicht aan de barbell.
- Rug recht
- Kont naar achter
- Tot parrallel level of eronder zakken
- Voeten op schouderbreedte of iets wijder

Maar wat ik persoonlijk ook een TOPoefening vind zijn de Dumbbell Lunges.
Moet maar eens wat Youtuben waar er vele voorbeelden zijn.

Als je deze twee oefeningen met de juiste techniek uitoefent krijg je een nice Booty in no time.

X

anders even posten waar je traint, vast wel iemand die je kan komen helpen. je zal die persoon dan herkennen aan de roos in zijn handen, blindtraindate hihi. x-je

Spuatten vind ik zeker een hele goeie oefening heb elke dag spierpijn aan me billen
En boven benen.

Ik had 1st maat 40 in me broeken maar nu 38 en vind het echt k*t voel me der niet goed bij
Ik heb ook altijd 65 gewogen en nu 60 en dat vind ik ook maar niks ben veel aan het eten en ook veel aan het sporten ik rende erst elke zondag ik loop nu elke dag 1 uur een rondje ik dans 3 keer per week en dan nog dat spuatten en lunges erbij maar ze lijken zoveel op elkaar zijn de zelfde oefeningen.

X

Spuatten vind ik zeker een hele goeie oefening heb elke dag spierpijn aan me billen
En boven benen.

Ik had 1st maat 40 in me broeken maar nu 38 en vind het echt k*t voel me der niet goed bij
Ik heb ook altijd 65 gewogen en nu 60 en dat vind ik ook maar niks ben veel aan het eten en ook veel aan het sporten ik rende erst elke zondag ik loop nu elke dag 1 uur een rondje ik dans 3 keer per week en dan nog dat spuatten en lunges erbij maar ze lijken zoveel op elkaar zijn de zelfde oefeningen.

X

post eens een normale eetdag, wat eet je zo allemaal op een dag ?

Ik ben ook net begonnen met bodybuilden.. En wil ook graag gelijk kontspieren trainen,, bedankt voor de tips mensen! :) heb al in me mobiel opgeslagen squats en deadlift en lunges haha..

vrouwen houden gewoon van strakke, platte, billen

Vrouwen houden niet van platte billen ziet toch niet uit?
Je moet erin kunnen knijpen toch :D

och jesus, ik weet al waar dit verhaal naartoe gaat..

:bj: :stfu: :duh:

Terug
Naar boven