MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Ik heb net getraind, krijg ik nu karma?
 
Training 16 januari 2019
Type: PULL - 40 minuten

- Lat Pulldown
12*40 kg
12*50 kg
12*60 kg
10*70 kg

Exact hetzelfde als vorige week :rolleyes: Ik had wat pijn aan mijn schoudergewricht (waar borst naar biceps gaat), dus oefening voelde niet lekker.

- Seated Cable Row
12*40 kg
12*50 kg
12*60 kg
12*70 kg

2 reps extra ten opzichte van vorige week :p

- Straight Arm Pulldown - FST-7

5 setjes van 15 reps met 20kg met telkens 30 sec rust --> Volgende week probeer ik de 7 setjes af te werken. Het is wat zoeken naar een gepast gewicht voor de FST-7 en natuurlijk ook wat wennen aan het hoge tempo/verzuring.

- Cable Biceps Curl
12*20 kg
12*25 kg
12*30 kg
12*35 kg

Nog paar extra setjes gedaan voor de pomp en ter vervanging van preacher curl (heb ik laten vallen uit tijdnood).

- Cable Pull Abs
Paar setjes voor mijn toekomstige sixpack :flexgrin:

SCORE::devilnana::devilnana:

Training was nogal op automatische piloot. Toch tevreden dat ik getraind heb :)

Straks nog een eiwitshake met megaschep creatine en dan naar bed. Slaapwel!
 
En dan natty claimen, jeez.

FYI, ik heb zojuist biceps gemeten... met trainingspomp en aangespannen... net geen 44 cm :burns:

The creatine gainzzz are strong :roflol:

Na triceps workout zijn mijn armen meestal nog net iets groter en dan zal ik normaal gezien wel de kaap van 44 halen denk ik :P
 
Dan maar holmaatjes? :idee:
 
FYI, ik heb zojuist biceps gemeten... met trainingspomp en aangespannen... net geen 44 cm :burns:

The creatine gainzzz are strong :roflol:

Na triceps workout zijn mijn armen meestal nog net iets groter en dan zal ik normaal gezien wel de kaap van 44 halen denk ik :P
Damn nice!!:woot:
 
FYI, ik heb zojuist biceps gemeten... met trainingspomp en aangespannen... net geen 44 cm :burns:

The creatine gainzzz are strong :roflol:

Na triceps workout zijn mijn armen meestal nog net iets groter en dan zal ik normaal gezien wel de kaap van 44 halen denk ik :P
44 cm, lol dat zijn mijn armen koud. Al dat kuren blijkbaar voor niks :roflol:
 

Thanks, ben niet echt groot dus dan is een mens snel breed :p

44 is zeker nice, maar tegen welk VP? :P

Te hoog :o ik ben benieuwd hoeveel cm er zal verdwijnen wanneer ik naar pakweg 12% cut...

30%, zo kan ik het ook.

Mag ik eindelijk in de 30% club? :roflol:

44 cm, lol dat zijn mijn armen koud. Al dat kuren blijkbaar voor niks :roflol:

Shame on you :)

Mijn vp ligt uiteraard een stuk hoger dan jou + ik heb gisteren gemeten na training + aangespannen uiteraard. Dat laatste lijkt logisch maar ik zeg het er bij want er zijn leden die ook ontspannen meten...

Ik post dit weekend een foto met lintmeter rond mijn arm ;) ik wil niet graag ongeloofwaardig overkomen zoals sommige leden...
 
Laatst bewerkt:
Shame on you :)

Mijn vp ligt uiteraard een stuk hoger dan jou + ik heb gisteren gemeten na training + aangespannen uiteraard. Dat laatste lijkt logisch maar ik zeg het er bij want er zijn leden die ook ontspannen meten...

Ik post dit weekend een foto met lintmeter rond mijn arm ;) ik wil niet graag obgeloofwaardig zijn zoals sommige leden
Gelukkig zijn mijn benen koud 71 cm :D
 

Wie...?

Gelukkig zijn mijn benen koud 71 cm :D

Nice! Mijn chicken legs zijn een formaat of twee smaller :P

Al dat kuren blijkbaar voor niks.


:piraat:

Kuren is overrated. Je moet het gewoon heel graag willen!

:sad:kan beter direct stoppen met trainen en weer dik worden

:roflol:

Join us, elke dag koekjes.

Come to the dark side... Elke dag chocolade :p
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven