MuscleMeat

Gesloten Tidus wil een sixpack

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik heb ook maar beachboy gestemd, die laatste foto’s in zijn log waren toch wel duidelijk genoeg.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb dad bod gestemd, gewoon omdat het kan :devilnana:

De poll blijft trouwens staan tot morgen, rond de middag :P

Ik twijfel tussen dikke PL'er en dad bod.

sws dadbod :heart:

way ahead of you guys

when-your-no-longer-into-aesthetics-and-embrace-powerlifting-savatdeepbrem-30568774.png

Wat spannend zeg :D

A-klasse is niet per definitie goedkoop :p

2019-mercedes-amg-a35-4matic.jpg

Wanneer ik een nieuwe wagen koop, staat de a-klasse bovenaan mijn wenslijstje. Dan wel een lager vermogen want in België wordt je fiscaal afgestraft als je een "zware" auto koopt.

Die tuning trekt trouwens nergens op... :o

Gebaseerd op de laatste foto's ga ik voor beachboy :eyebrow:

Zijn foto's proberen ons dat idd wijs te maken :fuckyeah:

Ik heb ook maar beachboy gestemd, die laatste foto’s in zijn log waren toch wel duidelijk genoeg.

Op één foto leek hij wel heel buff... Dat is dan misschien atypisch voor een beachboy...

Ik twijfel tussen dikke PL'er en dad bod.

Volg je buikgevoel...

Duidelijk, ik heb dat ook gestemd :p

:roflol:

DBB help je uit de nood. Tegen morgenmiddag weet je eindelijk wie je echt bent :D

Hij kost misschien veel, maar hij ziet er nog steeds goedkoop uit. :D

Hij is mooier wanneer subtiel getuned. Niet dat opvallende... Lijkt wel een plastieken autootje :)

Eigenlijk mis ik de optie: dadbodpowerbuilder

De fiscaal aantrekkelijke bevat dan natuurlijk de onaantrekkelijke Renault motor :rolleyes:

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik weet niet of het in Belgie ook zo is, maar hier de een A-klasse verre weg de duurste in zijn segment en zo geweldig vind ik hem niet.

Eigenlijk mis ik de optie: dadbodpowerbuilder

Niet één maar TWEE keer die keuze toegevoegd :roflol:

De fiscaal aantrekkelijke bevat dan natuurlijk de onaantrekkelijke Renault motor :rolleyes:

Ben eerder voor Peugeot :o

Ik weet niet of het in Belgie ook zo is, maar hier de een A-klasse verre weg de duurste in zijn segment en zo geweldig vind ik hem niet.

Standaard instapmodel kost hier iets van 24000 euro. Dat is normaal voor dat segment. Opties lopen echter heeeeeeel snel op en vaak is de prijs ervan niet te verantwoorden.

Dadbod powerbuilder sws. :cool::cool:

Terwijl DBB druk overleg pleegt over de vraag uit de poll, is dit nog steeds mijn geplande workout straks:

Planning 15 januari 2019
Type: Hardlopen

+- 45 minuten hardlopen, in totaal ongeveer 8 km.

upload_2019-1-15_16-5-51.png

Standaard instapmodel kost hier iets van 24000 euro. Dat is normaal voor dat segment. Opties lopen echter heeeeeeel snel op en vaak is de prijs ervan niet te verantwoorden

Das waar, toen ik mijn bedrijfswagen mocht kiezen heel even een CLA overwogen (voor ik wist van de Renault motor) en dan nog paste enkel het basismodel binnen het budget.
En laat die nu niet eens echt mooi zijn :(
Dus dan maar de gouwe ouwe betrouwbare Honda genomen :D

Laatst bewerkt:
In.

Dad bod, gewoon om Robke een hart onder de riem te steken
;)

Zal hij weten te waarderen :flex:

Audi, Bmw en Mercedes kosten allemaal zowat even veel en het zijn vooral de opties die TE duur zijn...

Instapmodellen heb je hier voor +- 25000 EUR maar je mag er al snel +- 7500 EUR opties bijrekenen :o

upload_2019-1-15_16-5-51.png

Das waar, toen ik mijn bedrijfswagen mocht kiezen heel even een CLA overwogen (voor ik wist van de Renault motor) en dan nog paste enkel het basismodel binnen het budget.
En laat die nu niet eens echt mooi zijn :(
Dus dan maar de gouwe ouwe betrouwbare Honda genomen :D

Jij hebt een Honda S2000 meen ik gelezen te hebben?

Snel even gekeken, nu ontlopen ze elkaar niets, de vorige a-klasse was wel duurder dacht ik.

Ik vond vorige a klasse mooier dan het nieuwe model moet ik zeggen... Het nieuwe dashboard vind ik niet echt geslaagd.

Dad bod, gewoon om Robke een hart onder de riem te steken
;)
:roflol:

Welkom, tof dat je volgt! :banana:

Training 15 januari 2019
Type: Hardlopen
Ondergrond: Finse piste (vlak)

7 km - 42 minuten.
Gemiddelde +- 10 km/u --> Gewoon rustig tempo, niet te diep gegaan.

Straks voor het slapen gaan nog een caseïne shake en een grote schep creatine :brew: De planning voor morgen ziet er trouwens als volgt uit...

Planning 16 januari 2019
Type: PULL

- Lat Pulldown
- Seated Cable Row
- Straight Arm Pulldown --> FST-7
- Preacher Curl
- Cable Curl
- Cable Pull (abs)

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven