Dinky Toy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 12%
ik zou't niet weten... wat jullie willen weten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zou't niet weten... wat jullie willen weten

gaat nog steeds goed met de trainingen zie ik - Bikkel
We komen elkaar wel weer tegen 13 of 14 juli
Volgens mij zijn jij en Ron geheel getransformeerd naar 2 prof BB![]()

In ieder geval zeg ik tegenwoordig wel gewoon dat ik aan BB doe als mij gevraagd wordt of ik sport.... en niet meer fitness of krachttraining (wat ik wel heel lang gedaan heb)gaat nog steeds goed met de trainingen zie ik - Bikkel
We komen elkaar wel weer tegen 13 of 14 juli
Volgens mij zijn jij en Ron geheel getransformeerd naar 2 prof BB![]()

phoe... jij wordt eerder pro dan ik man.... over een paar weken start je al met persoonlijke begeleidingen toch?

Tja ik zeg zelf nog steeds wel dat ik aan krachttraining doe
Als ik Bodybuilding zeg dan kijken ze je aan en krijg je gelijk een soort van stempel alsof je een domme kracht of crimineel bent die aan de Anabolen zit.
De meeste mensen weten niet wat de sport betekend, als ik het uitleg dan hebben ze meestal wel meer begrip.... maar dat verhaal over anabolen dat hoor je altijd... gebruik jij zeker ook of niet??
Weet nu niet of dat een compliment is of niet.
Sinds ik bij de Kneet train en echte wedstrijd BB om me heen zie vind ook niet meer dat ik op een BB lijk dus mag ik (van mij zelf) me er ook niet naar vernoemen.
Ben laatste wel wezen trainen met een kennis (een mooie dame) en die vind het geloof ik allemaal wel spannend wat ik doe. Ze was erg geinteresseerd in de sport... of in mij... ik weet het niet
Feit blijft dat je als je deze sport doet er toch jonger uit blijft zien als de gemiddelde 50 jarige... dat zal jij zelf ook al ondervonden hebben toch?

ik heb de laatste tijd steeds meer zoiets van... als wij, natural amateur BB-ers vaker gaan zeggen dat we BB doen, zullen er ook steeds meer mensen komen die gehoord hebben van een BB-er die er toch normaal uitzag en geen dope gebruikte
En men schat me inderdaad zelden in als een 5tiger ... Toen ik de laatste keer vernoemde dat ik aan BB-building deed kreeg ik als reactie dat ik toch een slank meisje was![]()

dat is toch altijd leuk om te horenik heb de laatste tijd steeds meer zoiets van... als wij, natural amateur BB-ers vaker gaan zeggen dat we BB doen, zullen er ook steeds meer mensen komen die gehoord hebben van een BB-er die er toch normaal uitzag en geen dope gebruikte
En men schat me inderdaad zelden in als een 5tiger ... Toen ik de laatste keer vernoemde dat ik aan BB-building deed kreeg ik als reactie dat ik toch een slank meisje was![]()

de vraag is dan... doe jij ook aan body building John... je doet nu Rippetoe, wat is je doelstelling? bodybuilding of meer powerlifting?ik zeg meestal dat ik speel met lichte gewichten - klaar![]()
Ik zeg altijd dat ik aan bodybuilding doe. In het begin zeiden ze "das nog niet te zien".
Tegenwoordig zeggen, "ja dat is je wel af te zien".
En in de gym komen er altijd wel gasten bij mij in de buurt trainen en kijken dan de kunst af.
Terwijl het geen kunst is maar gewoon goed en juist je oefeningen doen.
Enne ik doe nog geen PT dingetjes hoor. Dat van en voor Marina zie ik als doorgeven van ervaring.![]()
klopt... is eigenlijk het enige wat teltIk doe idd geen bodybuilding - powerlifting is ook specifiek
Ik zie het meer als krachttraing wat ik doe - als je maar plezier hebt
- vind ik wel belangrijk

Tja bij mij lopen dit soort jongens rond die mee doen in the USA met wedstrijden en de grote der aarde ontmoeten.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Dan noem ik me zelf geen BB als ik me daar mee vergelijk
klopt... is eigenlijk het enige wat telt
tja als we zo beginnen mogen al die tennissers zich pas zo noemen als ze meedoen aan Roland Garros
en al die wielrenners mogen zichzelf pas wielrenner noemen als ze meedoen met de Tour de France of de giro Italia

Ervaring delen is toch prima!Ik zeg altijd dat ik aan bodybuilding doe. In het begin zeiden ze "das nog niet te zien".
Tegenwoordig zeggen, "ja dat is je wel af te zien".
En in de gym komen er altijd wel gasten bij mij in de buurt trainen en kijken dan de kunst af.
Terwijl het geen kunst is maar gewoon goed en juist je oefeningen doen.
Enne ik doe nog geen PT dingetjes hoor. Dat van en voor Marina zie ik als doorgeven van ervaring.![]()
en meteen een beetje oefening toch?? 

Ervaring delen is toch prima!en meteen een beetje oefening toch??
....
Want uiteindelijk ben jij sterk genoeg, dat heb je al bewezen in je log. 

en geen zin om uit te leggen..(voor de 100ste keer)
.en als ze mij dan zien sporten krijg je soms wel eens een opmerking
Dank je.Doe het graag voor je. Ik zie het ook als hulp, jou even over die drempel duwen.Want uiteindelijk ben jij sterk genoeg, dat heb je al bewezen in je log.
Alleen op sommige dingen ben je onzeker, helemal niet erg. En daar wil ik je bij helpen. Passie delen en doorgeven.![]()
gut.,.. ik sterk genoeg... 

Ik zeg nooit dat ik aan bb doe..haha ik zeg altijd gewoon kt
Mensen from the outside snappen er toch geen hout vanen geen zin om uit te leggen..(voor de 100ste keer)
Als ik niet mijn trainingskleding aan heb zie je bij mij ook niks hoor..en als ze mij dan zien sporten krijg je soms wel eens een opmerking
![]()