XXL Nutrition

Dinky's log

gaat nog steeds goed met de trainingen zie ik - Bikkel
We komen elkaar wel weer tegen 13 of 14 juli
Volgens mij zijn jij en Ron geheel getransformeerd naar 2 prof BB :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.824
gaat nog steeds goed met de trainingen zie ik - Bikkel
We komen elkaar wel weer tegen 13 of 14 juli
Volgens mij zijn jij en Ron geheel getransformeerd naar 2 prof BB :)
In ieder geval zeg ik tegenwoordig wel gewoon dat ik aan BB doe als mij gevraagd wordt of ik sport.... en niet meer fitness of krachttraining (wat ik wel heel lang gedaan heb)
Geeft nog wel iedere keer rare gezichten hoor ;)

phoe... jij wordt eerder pro dan ik man.... over een paar weken start je al met persoonlijke begeleidingen toch?

Tja ik zeg zelf nog steeds wel dat ik aan krachttraining doe
Als ik Bodybuilding zeg dan kijken ze je aan en krijg je gelijk een soort van stempel alsof je een domme kracht of crimineel bent die aan de Anabolen zit.
De meeste mensen weten niet wat de sport betekend, als ik het uitleg dan hebben ze meestal wel meer begrip.... maar dat verhaal over anabolen dat hoor je altijd... gebruik jij zeker ook of niet??
Weet nu niet of dat een compliment is of niet.
Sinds ik bij de Kneet train en echte wedstrijd BB om me heen zie vind ook niet meer dat ik op een BB lijk dus mag ik (van mij zelf) me er ook niet naar vernoemen.
Ben laatste wel wezen trainen met een kennis (een mooie dame) en die vind het geloof ik allemaal wel spannend wat ik doe. Ze was erg geinteresseerd in de sport... of in mij... ik weet het niet :)
Feit blijft dat je als je deze sport doet er toch jonger uit blijft zien als de gemiddelde 50 jarige... dat zal jij zelf ook al ondervonden hebben toch?

Laatst bewerkt:
  • #1.826
Tja ik zeg zelf nog steeds wel dat ik aan krachttraining doe
Als ik Bodybuilding zeg dan kijken ze je aan en krijg je gelijk een soort van stempel alsof je een domme kracht of crimineel bent die aan de Anabolen zit.
De meeste mensen weten niet wat de sport betekend, als ik het uitleg dan hebben ze meestal wel meer begrip.... maar dat verhaal over anabolen dat hoor je altijd... gebruik jij zeker ook of niet??
Weet nu niet of dat een compliment is of niet.
Sinds ik bij de Kneet train en echte wedstrijd BB om me heen zie vind ook niet meer dat ik op een BB lijk dus mag ik (van mij zelf) me er ook niet naar vernoemen.
Ben laatste wel wezen trainen met een kennis (een mooie dame) en die vind het geloof ik allemaal wel spannend wat ik doe. Ze was erg geinteresseerd in de sport... of in mij... ik weet het niet :)
Feit blijft dat je als je deze sport doet er toch jonger uit blijft zien als de gemiddelde 50 jarige... dat zal jij zelf ook al ondervonden hebben toch?

ik heb de laatste tijd steeds meer zoiets van... als wij, natural amateur BB-ers vaker gaan zeggen dat we BB doen, zullen er ook steeds meer mensen komen die gehoord hebben van een BB-er die er toch normaal uitzag en geen dope gebruikte
En men schat me inderdaad zelden in als een 5tiger ... Toen ik de laatste keer vernoemde dat ik aan BB-building deed kreeg ik als reactie dat ik toch een slank meisje was :p

ik heb de laatste tijd steeds meer zoiets van... als wij, natural amateur BB-ers vaker gaan zeggen dat we BB doen, zullen er ook steeds meer mensen komen die gehoord hebben van een BB-er die er toch normaal uitzag en geen dope gebruikte
En men schat me inderdaad zelden in als een 5tiger ... Toen ik de laatste keer vernoemde dat ik aan BB-building deed kreeg ik als reactie dat ik toch een slank meisje was :p

Mischien heb je wel gelijk en moeten we met z'n allen er gewoon niet om heen draaien.
De volgende die het vraagt daar zal ik trots tegen zeggen .. ik doe aan bodybuilding :D

Nou slank meisje;) dat is toch altijd leuk om te horen
Complimenten zijn altijd leuk, daar doen we het onder andere toch ook een beetje voor

ik zeg meestal dat ik speel met lichte gewichten - klaar :D

Ik zeg altijd dat ik aan bodybuilding doe. In het begin zeiden ze "das nog niet te zien". :o
Tegenwoordig zeggen, "ja dat is je wel af te zien". :D
En in de gym komen er altijd wel gasten bij mij in de buurt trainen en kijken dan de kunst af. :p
Terwijl het geen kunst is maar gewoon goed en juist je oefeningen doen. :p

Enne ik doe nog geen PT dingetjes hoor. Dat van en voor Marina zie ik als doorgeven van ervaring. ;)

• #1.830
ik zeg meestal dat ik speel met lichte gewichten - klaar :D
de vraag is dan... doe jij ook aan body building John... je doet nu Rippetoe, wat is je doelstelling? bodybuilding of meer powerlifting?

Ik zeg altijd dat ik aan bodybuilding doe. In het begin zeiden ze "das nog niet te zien". :o
En in de gym komen er altijd wel gasten bij mij in de buurt trainen en kijken dan de kunst af. :p

Enne ik doe nog geen PT dingetjes hoor. Dat van en voor Marina zie ik als doorgeven van ervaring. ;)

bij mij zeggen ze wel vaak dat je kan zien dat ik train, maar ik ben van mijzelf natuurlijk klein en fijn gebouwd, niet echt het figuur wat men zich voorstelt bij de term bodybuilding.
In de sportschool, als ik een strak topje/broek aan heb krijg ik wel vaker positieve reactie, daar hoor ik wel regelmatig dat je mijn spieren mooi kan zien, maar als ik "normaal" gekleed ga, merk je daar nog weinig van

Ik doe idd geen bodybuilding - powerlifting is ook specifiek
Ik zie het meer als krachttraing wat ik doe - als je maar plezier hebt
- vind ik wel belangrijk

Tja bij mij lopen dit soort jongens rond die mee doen in the USA met wedstrijden en de grote der aarde ontmoeten. :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan noem ik me zelf geen BB als ik me daar mee vergelijk

Laatst bewerkt:
  • #1.833
Ik doe idd geen bodybuilding - powerlifting is ook specifiek
Ik zie het meer als krachttraing wat ik doe - als je maar plezier hebt
- vind ik wel belangrijk
klopt... is eigenlijk het enige wat telt ;)

Tja bij mij lopen dit soort jongens rond die mee doen in the USA met wedstrijden en de grote der aarde ontmoeten. :)

Dan noem ik me zelf geen BB als ik me daar mee vergelijk

tja als we zo beginnen mogen al die tennissers zich pas zo noemen als ze meedoen aan Roland Garros
en al die wielrenners mogen zichzelf pas wielrenner noemen als ze meedoen met de Tour de France of de giro Italia

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 14:01 ----------

20 push through crunches (elastic bands) SS hoekzit 20 sec
5sets

12 sit-ups
SS
12 leg-hip raises
SS
20 sec hoekzit
SS
50 oblique kneeling crunches (elastic bands)
3 sets

gevolgd door wat streching exc. inner thigh

klopt... is eigenlijk het enige wat telt ;)

tja als we zo beginnen mogen al die tennissers zich pas zo noemen als ze meedoen aan Roland Garros
en al die wielrenners mogen zichzelf pas wielrenner noemen als ze meedoen met de Tour de France of de giro Italia

:lol:
Hmmm ja als je het zo bekijkt dan heb je wel gelijk
Maar als je 3x in de week naast dit soort gasten staat te trainen dan wordt je beeld van een BB iets anders.
Vroeger in de fitness school dan was ik in vergelijking met de andere sporters nog wel iets, nu ben ik maar gewoon.. gewoon (alleen mijn leeftijd maakt mijn fysiek iets ongewoner)

Ervaring delen is toch prima! :) en meteen een beetje oefening toch?? ;)

Bij mij ziet niemand dat ik iets aan KT doe. Kleding verhult alles. Maar spiertjes komen toch wel. als ik sportkleding aan heb ook wel te zien. Maar op het werk is het ook zo als ze zeggen sport je en ze vragen welke gewichten en ik zeg het kijken ze me echt zo aan van "jij??"... ach ja...ze zien me in een werkbroek en trui he. :D

Ervaring delen is toch prima! :) en meteen een beetje oefening toch?? ;)

....

Doe het graag voor je. Ik zie het ook als hulp, jou even over die drempel duwen. ;) Want uiteindelijk ben jij sterk genoeg, dat heb je al bewezen in je log. :)
Alleen op sommige dingen ben je onzeker, helemal niet erg. En daar wil ik je bij helpen. Passie delen en doorgeven. :p

Ik zeg nooit dat ik aan bb doe..haha ik zeg altijd gewoon kt;)
Mensen from the outside snappen er toch geen hout van:P en geen zin om uit te leggen..(voor de 100ste keer)
Als ik niet mijn trainingskleding aan heb zie je bij mij ook niks hoor.:(.en als ze mij dan zien sporten krijg je soms wel eens een opmerking;)

Doe het graag voor je. Ik zie het ook als hulp, jou even over die drempel duwen. ;) Want uiteindelijk ben jij sterk genoeg, dat heb je al bewezen in je log. :)
Alleen op sommige dingen ben je onzeker, helemal niet erg. En daar wil ik je bij helpen. Passie delen en doorgeven. :p
Dank je. :) gut.,.. ik sterk genoeg... :o
Tja.. onzeker ben ik zeker... vooral over hoe ik eruitzie ... en zeker hoe ik bekeken wordt...
Ben blij dat je me erbij wil helpen. En passie doorgeven zal vast wel lukken! :)

Ik zeg nooit dat ik aan bb doe..haha ik zeg altijd gewoon kt;)
Mensen from the outside snappen er toch geen hout van:P en geen zin om uit te leggen..(voor de 100ste keer)
Als ik niet mijn trainingskleding aan heb zie je bij mij ook niks hoor.:(.en als ze mij dan zien sporten krijg je soms wel eens een opmerking;)

Zeg ook nooit iets. Meestal ook kt. Heel soms als ik de vraag krijg wbt shakes vertel ik het. Meestal kijken ze naar de armen en zeggen ze dat het wel te zien is. Maar verder valt het de meeste mensen niet op.
En inderdaad 90% snap er geen biet van.

• #1.840
ik leg ook niks uit hoor.... als ze vragen waarom en hoe.... omdat ik het mooi vind en van de trainingen hou

en komt er dan een opmerking in de zin van.... maar je kan toch ook gaan tennissen, of zo... daar vind ik geen moer aan
of als het iets is wat ik wel leuk zou vinden.... ja zou kunnen, maar ik heb hiervoor gekozen

Terug
Naar boven