MuscleMeat

DiSTuRBed's from 23% shame to 10% fame (zomer 2015)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Tnx, jij hebt ook niet stilgezeten aan je postcount te zien :)
En baard laten groeien, wanneer scheer je die af? :p

Postcount, postcount, check die gainz dan ! :D

Afscheren is niet aan de orde

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

:roflol:

En jij een x-ray om al je blessures in kaart te houden? :p

Ik heb mijn hemelbed aangepast naar een MRI scan

• Topic Starter Topic Starter
Je gains zal ik nog eens moeten checken :) zat daarstraks op het werk en daar mag ik niet naar bebaarde mannen kijken... Wil wel eens naar de strongman cave in Herenthout komen als daar iemand onze squat en deadlift form kan corrigeren, is maar een paar afritten verwijderd van hier.

Training vandaag voelde héél zwaar aan, week vakantie heeft blijkbaar geen goed gedaan... GVD !

Code:
Squat:                 5x5 92,5 kg   
Overhead Press:        5x5 55 kg   
Deadlift:              1x5 110kg

Squat voelde zéér zwaar aan, zou eigenlijk even op dit gewicht willen blijven "hangen", trainingspartners zitten momenteel aan 102,5 kg

Overhead press ging goed, is nog de enige oefening waar ik de wobbetjes (work-out-buddies) mee voor blijf

Deadlift, te zwaar naar mijn gevoel, vorm was denk ik ook minder, zou ff op 100 kg willen blijven "hangen".

Dus... wil eigenlijk even van 't principe van SL af om ELKE training te verzwaren, na 5 trainingen squat met hetzelfde gewicht wil ik nog wel eens een poging doen om te verzwaren, jullie idee hierover?

Voelde ook druk in 't hoofd, maar kan ook komen omdat ik gisteren teveel filmpjes gezien heb over 't valsalva maneuver en één filmpje zegt dat je dat niet mag doen, andere dat je dat moet doen om je core tight te houden... zoveel tegenstrijdige info

Eten, alles netjes volgens schema, gewicht ga ik maar 1x per week posten. Uiteraard al uitnodiging gekregen voor BBQ donderdagavond (heb geweigerd) en voor wokchinees zaterdag (dat zal mijn junkmaaltijd worden).

Zondag gewoon afkomen bro'

Inderdaad. SMTK is best wel een tripje waard man

Bij deze ook veel succes voor u, en bedankt voor het volgen van mijn log.
Ga die van u zeker volgen!
Hoe bevalt het afvallen bij u?

Geen idee, pas vanaf maandag terug strikt gestart ...
Doe nu elke ochtend ook 30 min cardio (crosstrainer), vetverlies is even prioritair...
Vandaag zat ik onder de 88 kg, en dat is ook al even geleden :)
Berekeningen zijn volgens IIFYM, ben nu BFFM aan het lezen... (voor de tweede keer maar nu wat aandachtiger).

Weet niet goed meer wat te doen met al de oliën, zonnebloemolie, olijfolie, koolzaadolie zou je niet mogen verwarmen... (?)
Kokosolie en grasboter vind je hier in BE niet in de "gewone" supermarkt blijkbaar

SMTK: heb via pm adres gevraagd, verwacht nog een antwoord. Zal niet voor dit weekend zijn (zaterdag al een training gepland)

Vandaag 22u30 nog een training, zaterdag ook nog en dan zondag eens terug opmeten, terug een poging doen om foto's te nemen

Aan het twijfelen of ik nu met SL van 5x5 naar 3x5 moet gaan of nog even verder blijven struggelen met de 100 kg...

---------- Toegevoegd 18 July 2014 om 00:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst 17 July 2014 om 15:24 ----------

Laatavond training geworden: 22u30 - 00u30

Code:
Squat:          5x5 95 kg   
Bench Press:    5x5 62,5 kg   
BB Row:         5x5 72,5 kg

Squat ging beter dan vorige keer
Bench press is nog gemakkelijk
BB row wordt al pittig

Na SL nog wat corrigerende oefeningen gedaan voor onze rotated shoulders, face pulls, reverse bench press

Zaterdag zal een training alleen worden

Laatst bewerkt:
Zaterdag lekker skippen en zondag naar SMTK :D

BFFM: wekelijks vet% meten om te checken of je geen spiermassa verliest...

Wel, ik suck dus hard in vet% meten... djezes
Heb er zo een btw: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op SMTK morgen is er vast wel iemand die het kan meten voor je :eyebrow:

:) Ik stuur nog pm naar girovaki en laat het hier weten wanneer ik eens afkom.
Wil minstens 1 van mijn 2 workout buddies meebrengen, anders eten jullie mij op :meal:
Is kreunen als een gek toegelaten bij p*ssy 100 kg squat?

Denk dat ik eerst eens kom "kijken", woensdag, vrijdag maybe.

10u - 10u30 cardio, goed gezweet

Lekker frisse training in de kelder vandaag :) 13u, heeft 90 min geduurd (alleen)

Code:
Squat:          5x5 97,5 kg   
Overhead Press:    5x5 57,5 kg   
Deadlift:         1x5 110 kg

Squat was zwaar, moest er iedere keer toch wel eens bij kreunen
Overhead press was héél zwaar, bijna failure
Deadlift, ook zwaar, trainingspartners willen even blijven hangen op 100 maar deze keer vond ik dit gewicht wel tof (andere mindset vermoed ik)

Alles met SL is nu dus "zwaar" of kost mij veel moeite, behalve benchpress, daar kan nog 30-40 kg bij.

Buikomtrek gemeten, nog niets eraf en ik moet mijn junkmaaltijd nog hebben :D, is ook nog maar eerste week...

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Dankzij deze log zie ik dus dat ik vorige keer ook deadlift met 110 gedaan heb, en eigenlijk had moeten verhogen, daarmee dat die "toffer" aanvoelde wss :), zal donderdag wel beslissen of ik hoger dan 110 ga gaan.

Uurtje cardio gedaan vandaag ipv de standaard 30 minuten, om mijn junkmaaltijd van gisteren te compenseren.

Op mijn tunturi crosstrainer staat ook zoiets om vet% te meten en dat komt dus uit op 28, 29% paar keer na elkaar gemeten... wie weet is 't wel erger gesteld met mij dan gedacht :eek:
Ik zal dit maar ff negeren en veronderstellen dat het aan de machine ligt...

Normaal ging ik niet trainen, maar wobbetje 1 moest trainen, dus ik heb gespot en ondertussen toch paar oefeningen meegenomen

Voor de SMTK'ers, wij komen vrijdag langs :meal:

dmcw08.jpg

16h3n13.jpg

Vet% is met online calculator, dus zal ook wel niet correct zijn, maar da's dus mijn "starting point", things can only get better :)

Laatst bewerkt:
lekker bezig man.

Ik zie dat je 1x5 bent over row deed? dat zijn 4 sets te weinig hea ;) was het even te zwaar?

Haha, ik heb hetzelfde probleem met dat vet meten.
Ik moet het meestal een paar keer opnieuw meten:-p

lekker bezig man.

Ik zie dat je 1x5 bent over row deed? dat zijn 4 sets te weinig hea ;) was het even te zwaar?

Tnx :) foutje van mij, copy paste van de vorige keer met DL 1x5 gedaan, heb dus wel degelijk 5x5 gedaan, BB row wordt pittig ja.

Heb een nieuwe gsm en nu dus stronglifts app daar op aan't installeren, maar ik ga niet iedere keer laten verhogen. Donderdag zou ik overhead press met 60 kg moeten doen en dat haal ik niet...

Dus ik ga even zelf proberen aan te voelen wanneer ik nog kan verhogen of niet...

Tnx :) foutje van mij, copy paste van de vorige keer met DL 1x5 gedaan, heb dus wel degelijk 5x5 gedaan, BB row wordt pittig ja.

Heb een nieuwe gsm en nu dus stronglifts app daar op aan't installeren, maar ik ga niet iedere keer laten verhogen. Donderdag zou ik overhead press met 60 kg moeten doen en dat haal ik niet...

Dus ik ga even zelf proberen aan te voelen wanneer ik nog kan verhogen of niet...
Waarom verzwaar je het iedere keer dan en wat betekent SL? Ik wil dit topic ook wel volgen maar ik weet niet hoe.. ???

SL = Stronglifts => www.stronglifts.com (er is ook een app voor op je gsm, heel handig)

Bedoeling van SL is net dat je iedere keer meer gewicht neemt als je de vorige keer 5x5 gehaald hebt, pas wanneer je faalt, dan probeer je hetzelfde gewicht terug.

Nu is er een soort van mentale barrière/angst waarbij je spieren het waarschijnlijk nog wel aan zullen kunnen, maar waar je jezelf moet overzetten, daar zit ik nu zo ongeveer :)

Topic volgen: rechts bovenaan bij topic opties kun je je "abonneren" op dit topic, je kunt zelf email notificaties krijgen wanneer er hier iemand post. Je abonnementen vind je terug in Gebruiker CP (linksboven), abonnementen, soort van bookmarks zodat je die topics niet uit het oog verliest.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven