- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Gebruik jij 2 kodaks om je lijf er heel op te krijgen ?

En jij een x-ray om al je blessures in kaart te houden?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gebruik jij 2 kodaks om je lijf er heel op te krijgen ?

Tnx, jij hebt ook niet stilgezeten aan je postcount te zien
En baard laten groeien, wanneer scheer je die af?![]()

En jij een x-ray om al je blessures in kaart te houden?![]()
zat daarstraks op het werk en daar mag ik niet naar bebaarde mannen kijken... Wil wel eens naar de strongman cave in Herenthout komen als daar iemand onze squat en deadlift form kan corrigeren, is maar een paar afritten verwijderd van hier.Squat: 5x5 92,5 kg
Overhead Press: 5x5 55 kg
Deadlift: 1x5 110kg

Squat: 5x5 95 kg
Bench Press: 5x5 62,5 kg
BB Row: 5x5 72,5 kg

Komt goed, het powerrack 1u bezet houden met mijn 5x5 squat van 95 kg![]()
Ik stuur nog pm naar girovaki en laat het hier weten wanneer ik eens afkom.
13u, heeft 90 min geduurd (alleen)Squat: 5x5 97,5 kg
Overhead Press: 5x5 57,5 kg
Deadlift: 1x5 110 kg
, is ook nog maar eerste week...
, zal donderdag wel beslissen of ik hoger dan 110 ga gaan.

lekker bezig man.
Ik zie dat je 1x5 bent over row deed? dat zijn 4 sets te weinig heawas het even te zwaar?
foutje van mij, copy paste van de vorige keer met DL 1x5 gedaan, heb dus wel degelijk 5x5 gedaan, BB row wordt pittig ja. Waarom verzwaar je het iedere keer dan en wat betekent SL? Ik wil dit topic ook wel volgen maar ik weet niet hoe..Tnxfoutje van mij, copy paste van de vorige keer met DL 1x5 gedaan, heb dus wel degelijk 5x5 gedaan, BB row wordt pittig ja.
Heb een nieuwe gsm en nu dus stronglifts app daar op aan't installeren, maar ik ga niet iedere keer laten verhogen. Donderdag zou ik overhead press met 60 kg moeten doen en dat haal ik niet...
Dus ik ga even zelf proberen aan te voelen wanneer ik nog kan verhogen of niet...