MuscleMeat

Dit maakt me echt zo kwaad hoezo een hekel krijgen aan marrokkanen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit soort achterlijke jongens moeten gewoon terug in hun grot in het rif-gebergte.

wat een bullshit

is vrijheid van meningsuiting enkel geschikt voor blanken? ???

roxxe zei:
wat een bullshit

oke dus jij wilt zeggen dat ze zomaar je mogen naroepen van ; je moeder dit en je moeder dat . dat ben jij wel heel dom !!!!

als wij wat zeggen dat is het van rascist maar als zij iets zeggen dat mag allemaal dan krijg je weer positieve disciminatie !!!!

ow wat ben ik zo bruin en harig ik lijk wel een aap , ik mag mensen uitschelden , stelen en iemand doodschieten als hij zijn mond opentrekt .

maar durf wat tegen mij te zeggen en ik geef je aan !!!

iedereen van dit forum zou jou negatieve karma moeten geven voor die zinloze positief discriminerende reactie van jou . jij bent het die deze samenleving verdoet . eikel :mad:

against the wall ermee........

Juist de Marokkanen etc etc die het wel proberen en goed doen, moeten zicht hier tegen afzetten, voor die mensen dikker vette respect maar dat moeten veel meer zien en horen!

Jeeez, is there is party going on here? "cause there is sure a hell of a lot of whining going!

Sjaaaaaaaaaaaaaaaaaa..................:D

roxxe zei:
wat een bullshit

Blijkbaar heb jij moeite met het onderscheid maken tussen rascisme en vrijheid van meningsuiting. :rolleyes:

Deze jochies zou ik graag vastbinden en ff dat Marokkaanse kleurtje van hun koppies affikken :mad:

Leviathan zei:
Blijkbaar heb jij moeite met het onderscheid maken tussen rascisme en vrijheid van meningsuiting. :rolleyes:

Deze jochies zou ik graag vastbinden en ff dat Marokkaanse kleurtje van hun koppies affikken :mad:
Ik maak me niet druk om dat soort vogels wel als is ook een dochter zou hebben en met zo iets thuis kwam dan zou pappa hem toch ff aan spreken:D

"Kanker Nederlanders"...

Ik word hier zo boos om....

Direct het land uitgooien. Ookal zijn ze hier geboren. Iemand die het hier zo k*t vind, k*t nederlanders k*t dit k*t dat, oprotten ermee.

roxxe zei:
wat een bullshit

Hoezo ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Niemand zegt toch dat ze dat niet mogen zeggen? Ik ben juist blij dat we zo het kaf van het koren kunnen scheiden. Ennehh, jij vind dus dat wij dat niet mogen zeggen? ? ? Hoe zit dat dan met die vrijheid van meningsuiting waar je het over hebt?

Je lult jezelf aardig klem met zo weinig woorden, erg knap!

één vd quotes:
Een zooitje mariniers op die apen afsturen en ze helemaal de k in laten slaan.

Dit is waarom er zo'n haat tegen die apen is.

alhoewel dit enkel een "mening" is, valt dit toch onder racisme?
voor mij mag je alles zeggen wat je wilt, maar eens je aanzet tot geweld jegens een bevolkingsgroep, cultuur of zo, maak je je schuldig aan racisme.

geweld lokt enkel geweld uit, en dit toont enkel aan dat bb'ers weeral "brawns zijn, zonder brains" :(

Laatst bewerkt:
haha marginale losers
verdienen niet dat ze in Nederland wonen.

Ik ben het met je eens dat niet alle reacties even netjes zijn, maar ik vind het ook niet zo gek dat mensen boos worden na het zien van zo'n filmpje. Maar dat jij nu weer concludeert dat BBers dom zijn als er een stuk of vijf, zes mensen zo reageren van de honderde BBers hier, dat begrijp ik niet

Shit waar maken jullie je eigen druk om zeg :D

osdorp possie mag zijn muziek toch ook maken? M&M toch ook? laat die gasten lekker kijk wat voor jostie's dat zijn jho kinderen die de camera van pa en ma hebben geleend....maar onder tussen heel blij zijn dat ze in NL wonen,En niet in dienst moeten in marocco of turkije,Tevens mogen hun ook hun mening uiten maar je mening telt pas in NL als je 18 bent dus be chill zijn kids jho......

maniac zei:
Dit vind ik een erg ongepaste opmerking. :mad:

ja maar wel vrijheid van meningsuiting :D

hee roxxe denk je dat het voor het eerst is dat die fukkers op deze manier van zich doen spreken.

het is gewoon wederom een bevestiging dat bepaalde groepen zich als achetrlijke apen gedragen.

Als je het hier zo k*t en verderfelijk vind ROT DAN OP en ga je je moeder klaarvingeren in een grot in het rifgebergte :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven