Fitness Seller

Dit maakt me echt zo kwaad hoezo een hekel krijgen aan marrokkanen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie kan zich hier boos om maken. Ik lig bijna dubbel man. Haha ''tug'' whoehahahha. Dit is toch :roflol: stelletje 14 jarige randdebielen die samen staan voor 50 kg lean mass

Check die met die bril, ik heb niks tegen mensen met een bril maar wat een ontzettende nerd.

wat me opvalt is dat ik veel negatieve karma heb gekregen door deze thread

zonder enige uitleg erbij !!!! vind ik wat zwak

Je was wel wat grof tegen moslims. Net als Theo, dat wordt tegenwoordig nu eenmaal afgestraft door bepaalde figuren.

Wie waren het, toch geen moslims he? :eek:
Dat zou wel erg stygmatiserend zijn.

werd pim door een moslim vermoord?
dat zou hetzelfde zijn als ik zou zeggen dat zelda = hitler omdat hitler ook blank was :s
no offence zelda

casual dreamer zei:
wat me opvalt is dat ik veel negatieve karma heb gekregen door deze thread

zonder enige uitleg erbij !!!! vind ik wat zwak

tja dreamer, sommige mensen hebben problemen om zich uit te drukken en al gauw wordt geweld optie nr 1 :(
en wat wil je bereiken met dit behalve trollen?

Juriaan zei:
Wie kan zich hier boos om maken. Ik lig bijna dubbel man. Haha ''tug'' whoehahahha. Dit is toch :roflol: stelletje 14 jarige randdebielen die samen staan voor 50 kg lean mass

Check die met die bril, ik heb niks tegen mensen met een bril maar wat een ontzettende nerd.

idd juriaan, het zijn dommekloten en jij ziet ook dat het een persiflage is

casual dreamer zei:
oke dus jij wilt zeggen dat ze zomaar je mogen naroepen van ; je moeder dit en je moeder dat . dat ben jij wel heel dom !!!!

als wij wat zeggen dat is het van rascist maar als zij iets zeggen dat mag allemaal dan krijg je weer positieve disciminatie !!!!

ow wat ben ik zo bruin en harig ik lijk wel een aap , ik mag mensen uitschelden , stelen en iemand doodschieten als hij zijn mond opentrekt .

maar durf wat tegen mij te zeggen en ik geef je aan !!!

iedereen van dit forum zou jou negatieve karma moeten geven voor die zinloze positief discriminerende reactie van jou . jij bent het die deze samenleving verdoet . eikel :mad:

pas juist je opmerking gezien :)
wie houdt je tegen om iets te zeggen?
dank je voor je zondebok mentaliteit, je doet nu hetzelfde als de tegenstanders van pim, van gogh enz

dave hawk, zijn deze 14 jarige ecto's terroristen volgens jou? ???

roxxe zei:
dave hawk, zijn deze 14 jarige ecto's terroristen volgens jou? ???

potentiele terroristen zij denken als ik iemand kapot maak wordt ik toch niet gestraft . ik ben beter als een gewone nederlander , ik ben oppermachtig allah is goed allah is alles , ik heb een grote bek en alle westerlingen moeten buigen

ons op een broodje wille smeren man :roflol: :roflol: :roflol:
wat een simpele zielen :rolleyes:

casual dreamer zei:
potentiele terroristen zij denken als ik iemand kapot maak wordt ik toch niet gestraft . ik ben beter als een gewone nederlander , ik ben oppermachtig allah is goed allah is alles , ik heb een grote bek en alle westerlingen moeten buigen

jij fascist, zo kunnen we wel beginnen

idd, erg jammer dat die ****o's niet dankbaar zijn voor de kansen die ze krijgen in de westerse wereld, m'n familie en ik danken er iedere dag voor om iedere dag te kunnen eten, een dak boven je hoofd te hebben enzoverder, tis idd erg triestig

roxxe zei:
jij fascist, zo kunnen we wel beginnen

wie is hier de fascist ??? . ik ga ook moslim wordde niks als voordelen .

op mijn werk krijg ik 3keer per dag pauze op met mijn hol omhoog te liggen en met mijn hoofd na mekka te richten . ik neem ontslag en krijg een dikke premie omdat ik mijn baas anders aangeef voor rascist . ik ga leven van een uitkering , ik krijg een huis ter beschikking en kweek als een rat . ik mag zeggen wat ik wil maar als iemand een reactie geef maak ik hem uit voor rascist . OMG was ik maar een marrokaan :)

**** it, geen nut in discussieren hier

Laatst bewerkt:
roxxe zei:
**** it, geen nut in discussieren hier

Ik denk dat wij elkaar verkeerd begrijpen. Ik ken 1 marokkaanse jongen mustafa en dat is een topper. Wat betreft de rest bah. **** dat, laatst loop ik met 2 vrienden van me naar huis uit school. Staan er 7 van die marrokaanjtes van die dunne iele patsers. We lopen voorbij ineens ''hey homo's'' ik hoorde het niet eens het is dat me maat ze middelvinger opstak en ik vroeg wat er aan de hand was. Stelletje stakkers. Geen goed woord voor over.

casual dreamer zei:
wie is hier de fascist ??? . ik ga ook moslim wordde niks als voordelen .

op mijn werk krijg ik 3keer per dag pauze op met mijn hol omhoog te liggen en met mijn hoofd na mekka te richten . ik neem ontslag en krijg een dikke premie omdat ik mijn baas anders aangeef voor rascist . ik ga leven van een uitkering , ik krijg een huis ter beschikking en kweek als een rat . ik mag zeggen wat ik wil maar als iemand een reactie geef maak ik hem uit voor rascist . OMG was ik maar een marrokaan :)

wat een grapjas....en marokkaan schrıjf je met dubbel k, nıet dubbel r. Voor de rest heb ık nıet veel toe te voegen, als jullıe een stel kansloze ıdıoten representatıef vınden voor de gehele (marokkaanse) moslım populatıe.....

Hıcham

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven