Juriaan
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
casual dreamer zei:wat me opvalt is dat ik veel negatieve karma heb gekregen door deze thread
zonder enige uitleg erbij !!!! vind ik wat zwak

Juriaan zei:Wie kan zich hier boos om maken. Ik lig bijna dubbel man. Haha ''tug'' whoehahahha. Dit is tochstelletje 14 jarige randdebielen die samen staan voor 50 kg lean mass
Check die met die bril, ik heb niks tegen mensen met een bril maar wat een ontzettende nerd.
casual dreamer zei:oke dus jij wilt zeggen dat ze zomaar je mogen naroepen van ; je moeder dit en je moeder dat . dat ben jij wel heel dom !!!!
als wij wat zeggen dat is het van rascist maar als zij iets zeggen dat mag allemaal dan krijg je weer positieve disciminatie !!!!
ow wat ben ik zo bruin en harig ik lijk wel een aap , ik mag mensen uitschelden , stelen en iemand doodschieten als hij zijn mond opentrekt .
maar durf wat tegen mij te zeggen en ik geef je aan !!!
iedereen van dit forum zou jou negatieve karma moeten geven voor die zinloze positief discriminerende reactie van jou . jij bent het die deze samenleving verdoet . eikel![]()

roxxe zei:dave hawk, zijn deze 14 jarige ecto's terroristen volgens jou?![]()
casual dreamer zei:potentiele terroristen zij denken als ik iemand kapot maak wordt ik toch niet gestraft . ik ben beter als een gewone nederlander , ik ben oppermachtig allah is goed allah is alles , ik heb een grote bek en alle westerlingen moeten buigen
Mouzer zei:Direct het land uitgooien. Ookal zijn ze hier geboren. Iemand die het hier zo k*t vind, k*t nederlanders k*t dit k*t dat, oprotten ermee.
roxxe zei:
. ik ga ook moslim wordde niks als voordelen .
roxxe zei:idd juriaan, het zijn dommekloten en jij ziet ook dat het een persiflage is

Mouzer zei:Direct het land uitgooien. Ookal zijn ze hier geboren. Iemand die het hier zo k*t vind, k*t nederlanders k*t dit k*t dat, oprotten ermee.
idd juriaan, het zijn dommekloten en jij ziet ook dat het een persiflage is

roxxe zei:
casual dreamer zei:wie is hier de fascist. ik ga ook moslim wordde niks als voordelen .
op mijn werk krijg ik 3keer per dag pauze op met mijn hol omhoog te liggen en met mijn hoofd na mekka te richten . ik neem ontslag en krijg een dikke premie omdat ik mijn baas anders aangeef voor rascist . ik ga leven van een uitkering , ik krijg een huis ter beschikking en kweek als een rat . ik mag zeggen wat ik wil maar als iemand een reactie geef maak ik hem uit voor rascist . OMG was ik maar een marrokaan![]()