SCREWBEAST
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 12%
Nemen ze het woord allah in hun mond? NEE Get a life zijn kinderen man.....Gewoon opstandige pubers als JIJ dit als terroisten ziet ben ik blij dat jij niet bij de BVD werktcasual dreamer zei:potentiele terroristen zij denken als ik iemand kapot maak wordt ik toch niet gestraft . ik ben beter als een gewone nederlander , ik ben oppermachtig allah is goed allah is alles , ik heb een grote bek en alle westerlingen moeten buigen

En wat doen we met de nederlanders of belgen die elkaar discrimineren?Zelda zei:Dit soort achterlijke jongens moeten gewoon terug in hun grot in het rif-gebergte.

idd dit zijn gewoon KINDEREN!Juriaan zei:Wie kan zich hier boos om maken. Ik lig bijna dubbel man. Haha ''tug'' whoehahahha. Dit is tochstelletje 14 jarige randdebielen die samen staan voor 50 kg lean mass
Check die met die bril, ik heb niks tegen mensen met een bril maar wat een ontzettende nerd.
je lult ook als een kip zonder kop ookcasual dreamer zei:wat me opvalt is dat ik veel negatieve karma heb gekregen door deze thread
zonder enige uitleg erbij !!!! vind ik wat zwak

Ik ben met beide geloven opgevoed jha schroef is ook moslim (niet praktiserend maar toch) denk voordat je een uiting doet en scheer niet iedereen over 1 kam!!Zelda zei:Je was wel wat grof tegen moslims. Net als Theo, dat wordt tegenwoordig nu eenmaal afgestraft door bepaalde figuren.
Wie waren het, toch geen moslims he?![]()
Dat zou wel erg stygmatiserend zijn.
Wie zegt dat ze dat denken? zeggen ze dat? En ELK mens valt onder het strafrecht welke kleur je ook hebt!casual dreamer zei:potentiele terroristen zij denken als ik iemand kapot maak wordt ik toch niet gestraft . ik ben beter als een gewone nederlander , ik ben oppermachtig allah is goed allah is alles , ik heb een grote bek en alle westerlingen moeten buigen
neem nu maar van schroef aan dat deze kinderen het zwaarder hebben dat een van jullie thuis!! En ik denk zeker dat ze dankbaar zijn voor hun verblijf in welk wereld deel ook zijn gewoon junior gangsta's die een rap maken WHO GIVE'S A SHIT??roxxe zei:idd, erg jammer dat die ****o's niet dankbaar zijn voor de kansen die ze krijgen in de westerse wereld, m'n familie en ik danken er iedere dag voor om iedere dag te kunnen eten, een dak boven je hoofd te hebben enzoverder, tis idd erg triestig
M&M zijn teksten zijn erger hoor
of die van osdorp posseNog een keer een duidelijke bevestiging van jou dat je NIETS weet van het moslim geloof!casual dreamer zei:wie is hier de fascist. ik ga ook moslim wordde niks als voordelen .
op mijn werk krijg ik 3keer per dag pauze op met mijn hol omhoog te liggen en met mijn hoofd na mekka te richten . ik neem ontslag en krijg een dikke premie omdat ik mijn baas anders aangeef voor rascist . ik ga leven van een uitkering , ik krijg een huis ter beschikking en kweek als een rat . ik mag zeggen wat ik wil maar als iemand een reactie geef maak ik hem uit voor rascist . OMG was ik maar een marrokaan![]()
en als slotwoord neem en vergeef dat is de basis van de samenleving

En je druk maken om een stel kinderen sja ik heb wel wat beters te doen!
-x- schroefbeest
Laatst bewerkt:

stelletje 14 jarige randdebielen die samen staan voor 50 kg lean mass
. ik ga ook moslim wordde niks als voordelen .
)