MuscleMeat

Dit maakt me echt zo kwaad hoezo een hekel krijgen aan marrokkanen

Status
Niet open voor verdere reacties.
casual dreamer zei:
potentiele terroristen zij denken als ik iemand kapot maak wordt ik toch niet gestraft . ik ben beter als een gewone nederlander , ik ben oppermachtig allah is goed allah is alles , ik heb een grote bek en alle westerlingen moeten buigen
Nemen ze het woord allah in hun mond? NEE Get a life zijn kinderen man.....Gewoon opstandige pubers als JIJ dit als terroisten ziet ben ik blij dat jij niet bij de BVD werkt :D

Zelda zei:
Dit soort achterlijke jongens moeten gewoon terug in hun grot in het rif-gebergte.
En wat doen we met de nederlanders of belgen die elkaar discrimineren?:D

Juriaan zei:
Wie kan zich hier boos om maken. Ik lig bijna dubbel man. Haha ''tug'' whoehahahha. Dit is toch :roflol: stelletje 14 jarige randdebielen die samen staan voor 50 kg lean mass

Check die met die bril, ik heb niks tegen mensen met een bril maar wat een ontzettende nerd.
idd dit zijn gewoon KINDEREN!

casual dreamer zei:
wat me opvalt is dat ik veel negatieve karma heb gekregen door deze thread

zonder enige uitleg erbij !!!! vind ik wat zwak
je lult ook als een kip zonder kop ook ;)

Zelda zei:
Je was wel wat grof tegen moslims. Net als Theo, dat wordt tegenwoordig nu eenmaal afgestraft door bepaalde figuren.

Wie waren het, toch geen moslims he? :eek:
Dat zou wel erg stygmatiserend zijn.
Ik ben met beide geloven opgevoed jha schroef is ook moslim (niet praktiserend maar toch) denk voordat je een uiting doet en scheer niet iedereen over 1 kam!!

casual dreamer zei:
potentiele terroristen zij denken als ik iemand kapot maak wordt ik toch niet gestraft . ik ben beter als een gewone nederlander , ik ben oppermachtig allah is goed allah is alles , ik heb een grote bek en alle westerlingen moeten buigen
Wie zegt dat ze dat denken? zeggen ze dat? En ELK mens valt onder het strafrecht welke kleur je ook hebt!

roxxe zei:
idd, erg jammer dat die ****o's niet dankbaar zijn voor de kansen die ze krijgen in de westerse wereld, m'n familie en ik danken er iedere dag voor om iedere dag te kunnen eten, een dak boven je hoofd te hebben enzoverder, tis idd erg triestig
neem nu maar van schroef aan dat deze kinderen het zwaarder hebben dat een van jullie thuis!! En ik denk zeker dat ze dankbaar zijn voor hun verblijf in welk wereld deel ook zijn gewoon junior gangsta's die een rap maken WHO GIVE'S A SHIT??

M&M zijn teksten zijn erger hoor ;) of die van osdorp posse

casual dreamer zei:
wie is hier de fascist ??? . ik ga ook moslim wordde niks als voordelen .

op mijn werk krijg ik 3keer per dag pauze op met mijn hol omhoog te liggen en met mijn hoofd na mekka te richten . ik neem ontslag en krijg een dikke premie omdat ik mijn baas anders aangeef voor rascist . ik ga leven van een uitkering , ik krijg een huis ter beschikking en kweek als een rat . ik mag zeggen wat ik wil maar als iemand een reactie geef maak ik hem uit voor rascist . OMG was ik maar een marrokaan :)
Nog een keer een duidelijke bevestiging van jou dat je NIETS weet van het moslim geloof!

en als slotwoord neem en vergeef dat is de basis van de samenleving ;)
En je druk maken om een stel kinderen sja ik heb wel wat beters te doen!

-x- schroefbeest

Laatst bewerkt:
Maar goed wat ik me nog steeds afvraag ??? , hebben die gasten in dat filmpje nu
een ziekte aan hun vingertjes of niet ??? :D

dave hawk zei:
Maar goed wat ik me nog steeds afvraag ??? , hebben die gasten in dat filmpje nu
een ziekte aan hun vingertjes of niet ??? :D

Ik denk dat hun vaders dıe vıngertjes zouden breken als ze dıt zouden zıen, ıdıoten

Hopen dan dat hun vader het gezien heeft :D :evil2: :roflol:

Juriaan zei:
Ik denk dat wij elkaar verkeerd begrijpen. Ik ken 1 marokkaanse jongen mustafa en dat is een topper. Wat betreft de rest bah. **** dat, laatst loop ik met 2 vrienden van me naar huis uit school. Staan er 7 van die marrokaanjtes van die dunne iele patsers. We lopen voorbij ineens ''hey homo's'' ik hoorde het niet eens het is dat me maat ze middelvinger opstak en ik vroeg wat er aan de hand was. Stelletje stakkers. Geen goed woord voor over.

wat denk je hoe ik me voel als er een stel kaalkopjes langsloopt?
gelukkig doet niemand met een 100+ kg allochtoon :) (tenzij vh ander geslacht natuurlijk :p)

roxxe zei:
gelukkig doet niemand met een 100+ kg allochtoon :) (tenzij vh ander geslacht natuurlijk :p)

dude ik lok nooit ruzie of problemen uit

maar als jij met je 100+ kg met mij probeert te ****ken dan zal dit pluimgewicht je toch ff billenkoek geven :whip:

roxxe zei:
gelukkig doet niemand met een 100+ kg allochtoon :)

Dit verklaart gelukkig je reacties......ik was al bang dat je een (blanke) autochtone Linkse rakker was, die zijn gevaarlijker omdat ze zgn onbevooroordeeld overkomen. ;)

hicham zei:
Voor de rest heb ık nıet veel toe te voegen, als jullıe een stel kansloze ıdıoten representatıef vınden voor de gehele (marokkaanse) moslım populatıe.....

Wederom niet, ik ken een aantal (Moslim) Marokkanen die dit soort shit niet in hun hoofd durven te halen.

Helaas zijn dit soort jonkies erg beinvloedbaar, en wanneer hun denkbeelden jegens Nederlanders niet verandert door de jaren, zullen zij op hun beurt ook weer andere Marokkaanse jonkies gaan beinvloeden.

Waarom plaatst meneer de Mod dit filmpje dan? Het gaat nergens over en het wordt er niet gezelliger op. Ja er komt een zinloze discussie op gang woohoo.

Als je de Jostiband een videocamera geeft dan krijg je een soortgelijk filmpje. :D
Ik vind het wel lachen, ik kan deze wannabe gansta’s niet als een bedreiging zien. Het zijn een stel pubers die effe door een “fase” heen moeten.
Echt enge allochtonen zitten thuis in hun flatje moordaanslagen voor te bereiden, die hebben geen tijd om als een kip zonder kop voor een videocamera rond te springen.

wow, vette rijm schema's, def P is er niks bij :rolleyes:

Dat kan onze jay veel beter :thumbs:

Wat grappig hoe de etnische minderheden zich op de gangsta rap gaan richten.

In navolging op de n*gers in de US nu ook de Marokkaantjes in NL.

roxxe zei:
en dit toont enkel aan dat bb'ers weeral "brawns zijn, zonder brains" :(
Veralgemenen op deze manier is eigenijk net zo erg als racisme...
De reacties hier zijn zeer persoonlijk, vaak gebasseerd op persoonlijke ervaringen en emoties.

Ik denk dat zo onderhand de meningen van de DBB-members wel duidelijk zijn. Dit is nu al weer het 1000001'ste topic over marokkanen. **** die gasten, ik haat ze, de meeste mensen hier haten ze, een klein groepje ook niet. Ieder zijn eigen ding. Denk dat het voort een beetje nutteloos begint te worden om hier elke week 10 discussies over te voeren want iedereens mening staat toch al vast.

Laatst bewerkt:
Leviathan zei:
Blijkbaar heb jij moeite met het onderscheid maken tussen rascisme en vrijheid van meningsuiting. :rolleyes:

Deze jochies zou ik graag vastbinden en ff dat Marokkaanse kleurtje van hun koppies affikken :mad:

Dit is duidelijk rascisme. :D

Rob G zei:
Ik denk dat zo onderhand de meningen van de DBB-members wel duidelijk zijn. Dit is nu al weer het 1000001'ste topic over marokkanen. **** die gasten, ik haat ze, de meeste mensen hier haten ze, een klein groepje ook niet. Ieder zijn eigen ding. Denk dat het voort een beetje nutteloos begint te worden om hier elke week 10 discussies over te voeren want iedereens mening staat toch al vast.

Leuk om te horen

En van Brabanders houden ze hier ook al niet... :sob:

Martinus hoe kom jij eigenlijk aan zo'n zwart karma blokje....... :D :evil2:
Niet alle Brabanders hebben dat toch... ??? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven