MuscleMeat

dit word ie dan :D

Dit moet het schema gaan worden tijdens de kuur.
Door alle zooi die erin gaat moeten mijn spieren imo een flinke belasting kunnen hebben , vandaar een redelijk vol schematje :D

MA: Borst, triceps
DI: Schouders, biceps
WO: Rug, benen
DO: Borst, biceps
VR: Schouders, biceps
ZA: Rug, benen
ZO: rust !
Buik zal ik erbij doen wanneer dat uitkomt maar zeker 2x per week !!

soort oefeningen zal varieren om niet continu de spier op dezelfde manier te belasten en zo een soort van gewenning tegen te gaan.
Heb met deze methode goed resultaat gemerkt in groei en gevoel !

Aantal oefeningen zal afhangen van de pomp die er op dat moment is , zal 3 a 4 oefeningen per spiergroep worden

2x per week de schouders nog s extra?? :eek: Ben je niet bang voor n blessure

3 x biceps? zal denk ik 2x bi 2x tri moeten zijn. succes in ieder geval

• Topic Starter Topic Starter
Ik persoonlijk vind het erg veel. Kijk je pakt b.v. je schouders ook al hard aan met de borst, de biceps met de rug etc...
Maar jij kent natuurlijk je eigen lichaam het best!!!

Je trainingsschema zou iets aangepast kunnen worden!
Benen en Rug is teveel op 1 dag.
Je schouders krijgen bijna nooit rust, je doet: Borst dag erna schouders dag erna rug etc tot zondag?! Kijk uit man, je kan op deze manier serieuze schouder props ontwikkelen!

Doe dan:

Ma: borst, schouders + triceps.
Di : rug + biceps + buik.
Wo: Benen + onderrug.
Do: Rust.
Vrij: borst, schouders + triceps.
Zat: rug + biceps + buik.
Zo: Benen + onderrug.
Ma: Rust.

Of

MA: Schouders, biceps, rug+onderrug.
Di : Benen + buik.
Wo: Borst, triceps.
Do : Rust.
Vrij: Schouders, biceps, rug+onderrug.
Zat: Benen + buik.
Zo : Borst, triceps.

Op deze manier pak je niet teveel schouders, aangezien 2 dagen, rust-dagen zijn en 2 dagen benen, waardoor het bovenlichaam wat kan rusten.

Maar dat moet je zelf even uitvogelen, maar het schema wat je nu hebt, vraagt om schouder & triceps problemen imo!

Hehe, intussen zie ik dat het al gepost is :o

Ik persoonlijk vind het erg veel. Kijk je pakt b.v. je schouders ook al hard aan met de borst, de biceps met de rug etc...
Maar jij kent natuurlijk je eigen lichaam het best!!!

Idd heb je helemaal gelijk in , daarom zijn veel oefeningen wel aangepast
bvb als ik de dag vtv borst heb gedaan en daarna schouders doe dan zullen er ook geen of bijna geen oef inzitten voor de voorkant maar veelal de zij- en achterkant vd schouder , de rug dag daarna zal gefocused zijn op de lats en onderrug met hyperextension als laatste om door te borduren op de eerste compound been oef nl squat. etc etc ;)

Moet goed komen ,
Maar idd 't is aardig wat en mocht het niet goed voelen tijdens de kuur dan zal dat gelijk aangepast worden ;)

Maar dat moet je zelf even uitvogelen, maar het schema wat je nu hebt, vraagt om schouder & triceps problemen imo!

Lijkt het idd wel op he , maar ik train al vrij lang zo en moet zeggen dat ik op 1x na totaal geen problemen heb gehad

( 1x idd schouder geforseerd , 2 jaar terug )

Je trainingsschema zou iets aangepast kunnen worden!
Benen en Rug is teveel op 1 dag.
Je schouders krijgen bijna nooit rust, je doet: Borst dag erna schouders dag erna rug etc tot zondag?! Kijk uit man, je kan op deze manier serieuze schouder props ontwikkelen!

Doe dan:

Ma: borst, schouders + triceps.
Di : rug + biceps + buik.
Wo: Benen + onderrug.
Do: Rust.
Vrij: borst, schouders + triceps.
Zat: rug + biceps + buik.
Zo: Benen + onderrug.

Of

MA: Schouders, biceps, rug+onderrug.
Di : Benen + buik.
Wo: Borst, triceps.
Do : Rust.
Vrij: Schouders, biceps, rug+onderrug.
Zat: Benen + buik.
Zo : Borst, triceps.

Op deze manier pak je niet teveel schouders, aangezien 2 dagen, rust-dagen zijn en 2 dagen benen, waardoor het bovenlichaam wat kan rusten.

1e schema ziet er idd wel lekker uit !! maar die 2e heb ik een keer geprbeerd althans zoiets met schouders en rug op 1 dag maar vond dat zelf niet zo erg lekker .

die 1e zal ik onthouden ;)

Had ook een keer de neiging om te veel te doen in mijn 1e kuur.
Dat was een winny only en dat ging niet goed met mijn gewrichten. Het is heel verleidelijk om tijdens een kuur lekker veel te doen want je zou zeggen dat als je meer traint, je ook meer groeit. Kuur is daar door mislukt.

Daar heb ik nu gelukkig van geleerd maar ik zie sommigen ook kuren met een schema en die gaan maar 3 keer in de week en doen alle spiergroepen 1 keer.
En dat vind ik dan weer zonde voor tijdens een kuur.

Wat ik nu zelf over een tijdje ga doen is de gulden middenweg zoeken.
Wel veel maar niet te veel.

Ik snap je schema heel goed en je weet het inderdaad zelf het beste wat je kan hebben!

Veel succes ermee!

Had ook een keer de neiging om te veel te doen in mijn 1e kuur.
Dat was een winny only en dat ging niet goed met mijn gewrichten. Het is heel verleidelijk om tijdens een kuur lekker veel te doen want je zou zeggen dat als je meer traint, je ook meer groeit. Kuur is daar door mislukt.

Daar heb ik nu gelukkig van geleerd maar ik zie sommigen ook kuren met een schema en die gaan maar 3 keer in de week en doen alle spiergroepen 1 keer.
En dat vind ik dan weer zonde voor tijdens een kuur.

Wat ik nu zelf over een tijdje ga doen is de gulden middenweg zoeken.
Wel veel maar niet te veel.

Ik snap je schema heel goed en je weet het inderdaad zelf het beste wat je kan hebben!

Veel succes ermee!

1) idd NIET te veel , maar mocht dat gebeuren dan merk ik dat wel ,... heb daar wel de nodige ervaring voor ;)

2) Juist helemaal mee eens !

3) THX bro !!!

Net klaar met werken , ff eten dalijk en dan hoppa !!
de volle lading erin !! :D :D

En dan ff kijken hoe dat trainen is :rolleyes:

Heb je het eral in inzitten ouwe....

GVD !!!!!!!!

Begint lekker hoor , wil net gaan trainen ,...telefoon dat ik moet gaan werken !!
Dat is al k*t en tot overmaat van ramp heb ik nu in een goede 4 uur tijd een wang ontwikkeld waar je U tegen zegt !!!
Ken er ook nog wel bij ,....Een kaakontsteking !!
Nou ja morge uit de nachtdienst ff kijken of ik gelijk naar de tandarts kan gaan en of ie er wat aan kan doen :(

Hopelijk geen antibiotica ,...weet niet of dat wel samen gaat met deze kuur
:( :( :(

Vanmiddag naar de kaakchirurg geweest en ja hoor een drain in m'n mond gekregen om het wondvocht af te voeren :(
Deze mag er gelukkig donderdag weer uit en dan gaat dinsdag de boosdoener ( kies ) eruit .

Enige klote eraan is dat ik 7dgn antibiotica heb gekregen ( waar ik al bang voor was ) , en dus mijn kuur niet goed/veilig voort kan zetten, deze staat daarom nu dan ook in de wacht totdat alles over is en de omstandigheden weer goed zijn om te kuren :rolleyes:

Vanmiddag naar de kaakchirurg geweest en ja hoor een drain in m'n mond gekregen om het wondvocht af te voeren :(
Deze mag er gelukkig donderdag weer uit en dan gaat dinsdag de boosdoener ( kies ) eruit .

Enige klote eraan is dat ik 7dgn antibiotica heb gekregen ( waar ik al bang voor was ) , en dus mijn kuur niet goed/veilig voort kan zetten, deze staat daarom nu dan ook in de wacht totdat alles over is en de omstandigheden weer goed zijn om te kuren :rolleyes:

Dat is behoorlijk k*t, ouwe... :rolleyes:

Beterschap!

Kerel dat is zwaar klote. Beter dat je het ff uitstelt!!!
Succes en laat maar weer ff weten hoe hyet er mee gaat:( ...

Heb ik ook gehad tijdens een kuur verstandkies eruit laten trekken kon ik een week normaal niet eten.

Terug
Naar boven