AndroidHealthClinic

dit word ie dan :D

Wat k*t voor je man, tjonge jonge.

Beterschap kerel.

• Topic Starter Topic Starter
Pfff , 1 wk aan de peniciline en bijna niet kunnen eten door kaakontsteking en het trekken van een kies ,...resultaat ; 3 kilo lichter :(

Gelukkig afgelopen maandag weer kunnen beginnen en tot nu weer 2.5 kilo terug gepakt ( eet nog een beetje lastig, en nog niet max gewicht aan het trainen omdat het gat dan open kan springen door de druk ) vanaf as maandag de dianabol weer toevoegen want de peni moet dan wel weer voldoende verwerkt zijn ( hoop ik )

Iig vanaf maandag weer volle bak !!
Mochten er nog wat kilotjes bij komen dan laat ik het weten :D

Beterschap bro!

Succes ouwe gab....

He hoe gaat het ermee gab? Niets meer gehoord!!! Hoef me toch geen zorgen te maken:o

He hoe gaat het ermee gab? Niets meer gehoord!!! Hoef me toch geen zorgen te maken:o

Nope , geen zorgen !! :D
Gaat lekker , ben weer aardig aan het gainen ( vanuit spiegel , nog niet op weegschaal gestaan ) , alleen druk druk met werken waardoor het eten er af en toe een klein beetje bij in schiet , maar voor de rest gaat ie goed !!!
Zal binnenkort ff een paar pica's erop gooien ;)

thx 4 the intrests :D :D

Mooi dat je weer volop kan trainen. Neem anders weightgainer (maaltijdvervanger) mee naar je werk zodat je kunt blijven eten....

Mooi dat je weer volop kan trainen. Neem anders weightgainer (maaltijdvervanger) mee naar je werk zodat je kunt blijven eten....

Ja probeer ik zoveel mogelijk , maar ik werk in PB ( persoons beveiliging ) en heb niet altijd plaats om m'n zooitje mee te sjouwen :(

Update gab??

Update-je ? :D

Wel, na de terugval van 3 kilo zit er nu gelukkig weer een goede 4 - 4.5 kilo aan , zit nu op de 101,5 kilo , ben bang dat ik de 110 niet ga halen , ivm de start op 96-97 kilo ipv 100 kilo , maar ik ga proberen het beste eruit te halen !!! ;)

Updaten gaat helaas niet zo heel vaak nu omdat ik het behoorlijk druk heb met werk en blij ben als ik fatsoenlijk kan trainen en daarna mijn bed in kan ploffen :D

Zal iig proberen om deze week ff een tussentijdse pic erop te zetten ;)

Moet zeggen dat ondanks de tegenslag aan het begin, de kuur wel super lekker gaat , gains gaan niet al te hard , maar ik mag zeker niet klagen over wat eraan komt omdat het tot mijn verbazing niet veel vet/vocht is waar ik wel gedeeltelijk op had gerekend :D

Laatst bewerkt:
Hoe gaat ie nou xxl? en hoe is t met je vooruitgang in kracht ?

Hoe gaat ie nou xxl? en hoe is t met je vooruitgang in kracht ?

Gaat lekker !!, kracht neemt goed toe !! moet alleen zeggen dat ik nu een beetje kwa kilo's blijf hangen en daarom ff de weegschaal uit de weg ga ;)

Denk dat de (Harde) groei een klein beetje achter blijft ivm de onregelmatige tijden die ik de laatste 2 weken heb op mijn werk :(

Maar volgende week weer redelijk normale tijden dus tijd genoeg om de draad weer goed terug op te pakken !!

Aantal kilotjes nog steeds hetzelfde :( , maar opzich is dit niet echt verkeerd aangezien ik normaal met een paar weken k*t diensten een paar kilo verloor , ben ik nu best blij dat het er gewoon aan blijft zitten !!
Nog 2 nachten , en dan voorlopig ( hoop ik ) weer gewone dgn werken en trainen en vooral eten !!! vooral dat laatste is er de laatste tijd door al die wisseldiensten redelijk bij ingeschoten

Al met al ondanks de tegenslagen toch zéér positief over de gang van zaken !!!

Aantal kilotjes nog steeds hetzelfde :( , maar opzich is dit niet echt verkeerd aangezien ik normaal met een paar weken k*t diensten een paar kilo verloor , ben ik nu best blij dat het er gewoon aan blijft zitten !!
Nog 2 nachten , en dan voorlopig ( hoop ik ) weer gewone dgn werken en trainen en vooral eten !!! vooral dat laatste is er de laatste tijd door al die wisseldiensten redelijk bij ingeschoten

Al met al ondanks de tegenslagen toch zéér positief over de gang van zaken !!!

Zonde dat je die diensten hebt gab!!! Yep voeding is echt essentiel. Niet goed eten is niet goed groeien. Hoop dat je vanaf volgende week alles weer op de rit krijgt qua training, voeding en rust.
Succes verder gab...

je bent goed bezig zie ik

muis

XXl, staan er ergens foto's van je? Succes!:)

pic staat erop , niet echt goed maar binnenkort ff goede schieten ! :D

Terug
Naar boven