MuscleMeat

dit word ie dan :D

• Topic Starter Topic Starter
Linkie ;)

[Link niet meer beschikbaar]

netjes;)

goed man, ;) go for it
!

Ziet er netjes uit gab de pics...:D

Netjes inderdaad!

Update gab?

Kleintje dan :D

Kuurtje zit er helaas weer op , ga zo beginnen met de nakuur :(
De 110kg is helaas niet gelukt ,.... Ben blijven steken op 103kg op +/-13%,.........
Maar des al niet te min mag ik niet klagen na de paar tegenslagen in de kuur en helaas ook het onregelmatige werk wat het eten net ff een stuk moeilijker maakte .

Dalijk een kleine Cut , en uiteindelijk op zo'n 98-99 kilo uit zien te komen met een %tje of 10-11 , vind dit zelf meer dan zat aangezien ik niet van plan ben om wedstrijden te gaan doen en vind dat er op 10% meer dan genoeg lijnen zichtbaar zijn met tegelijk nog wat massa eraan ;)

mooi gedaan zo jammer dat je de 110 niet gehaald hebt dat is dan voor de volgende keer

mooi gedaan zo jammer dat je de 110 niet gehaald hebt dat is dan voor de volgende keer

Komt zeker goed !! reken maar van Yes !!!

Wanneer weet ik nog niet , maar ik denk erover om 'm net in het voorseizoen te pakken ( wat overigens wel kortop is :D ) of "redelijk" droog de zomer in en 'm daarna te pakken

Goeie morguh trouwens ! Vroeg op !!

Hmmm jammer van je gains gab alhoewel de pic er goed uit ziet. Volgende keer er voor zorgen dat je in een wat rustige periode gaat kuren zodat voeding, training en rust ideaal is.
Ik ga ook alweer snel een cuttingscycle beginnen dus moet wel een x kunnen toch;)

Ziet er geslaagd uit, je kuur! De pics liegen er idd niet om;)

Maar zelfs met de wisseldiensten is het niet onmogelijk om je voedingsschema enigzins te hanteren, zeker in een kuur is dat erg belangerijk!
Maargoed, ik weet wat het is, soms met de wissels gaat het even een dagje mis...

Wanneer start je volgende (cut)kuur dan XXLtje?

Ziet er goed uit!!

Ziet er geslaagd uit, je kuur! De pics liegen er idd niet om;)

Maar zelfs met de wisseldiensten is het niet onmogelijk om je voedingsschema enigzins te hanteren, zeker in een kuur is dat erg belangerijk!
Maargoed, ik weet wat het is, soms met de wissels gaat het even een dagje mis...

Wanneer start je volgende (cut)kuur dan XXLtje?

@all ; Thx for the repley's guy's !! :D

@Iron ; Je kunt het eigenlijk meer " ff wat vocht&vet afdrijven " noemen :D
een echt cut zal het niet worden aangezien ik maar een %tje of 2-3 naar beneden wil en vaak is het bij mij al genoeg om gewoon weer op onderhoud te gaan eten of maar net ietsje eronder .
Daarna zal ik gewoon proberen om het te onderhouden en zo te blijven .

Volgenden kuur ; durf ik echt nog niet te zeggen :o
't probleem is dat ik heel graag 105 11-10% zou staan ( was doel van deze ook ) in de zomer en dat zou betekenen dat ie net (3-4 wkn ) voor de zomer afgelopen zou moeten zijn ,..... Dusss dan zou ie een week of 10-12 voor de zomer weer moeten .
Maar ik twijfel omdat de results van deze eigenlijk al niet echt verkeerd ijn en het anders wel erg kortop word

Als het voor de zomer word, dan word het wss test / tren. Omdat ik tijdens een kuur toch al niet al te veel stijg in BF % hoop ik het dan met de tren nog iets verder te kunnen minimaliseren ,........ Maar goed heb nog nooit tren gepakt dus hoe het werkt op mij is toch maar afwachten .

Terug
Naar boven