AndroidHealthClinic

Shocking News DivxNL-Team Offline? - Alternatieven?

MC H3aDsH0T

Competitive Bodybuilder
Waardering
232
Lengte
1m68
Massa
75kg
Vetpercentage
20%
Yo,

Ik weet dat dit al een tijdje zo is, maar ik wou eens weten waar jullie nu DivxNL-Team.nl offline werd gehaald door Stichting (Geen-)Brein jullie filmpjes downloaden.

ThePirateBay en MiniNova zijn grote woorden, ik bedoel dus echt nederlandstalige websites die op de zelfde manier opereren als DivxNL-Team.NL.

Post hier ;)

Ik weet niet echt iets maar.. je kan gwn bij search die film naam en dan nl of dutch erachter zetten dan vind je ook meestal wel wat. of je download de film en een ondertiteling bij [Link niet meer beschikbaar] alleen moet je goed opletten welke ondertiteling je nodig hebt want je hebt verschillende soorten versies van films.
die ondertiteling kan je toevoegen met VLC mediaplayer.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet echt iets maar.. je kan gwn bij search die film naam en dan nl of dutch erachter zetten dan vind je ook meestal wel wat. of je download de film en een ondertiteling bij [Link niet meer beschikbaar] alleen moet je goed opletten welke ondertiteling je nodig hebt want je hebt verschillende soorten versies van films.
die ondertiteling kan je toevoegen met VLC mediaplayer.
Dat klopt maar ik wil nieuwe films kunnen vinden zoals bijvoorbeeld The Expendables enzovoort.
Die zijn nu nog niet uit natuurlijk, maar er moet toch ergens nog een Nederlandstalige crew zijn die zoiets doet. (Rippen en subben)

Dat klopt maar ik wil nieuwe films kunnen vinden zoals bijvoorbeeld The Expendables enzovoort.
Die zijn nu nog niet uit natuurlijk, maar er moet toch ergens nog een Nederlandstalige crew zijn die zoiets doet. (Rippen en subben)
Je hebt just4fun team en Fearless crew dat zijn wel twee aardige grote. Het makkelijste is met FTD hun posts zoeken.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt just4fun team en Fearless crew dat zijn wel twee aardige grote. Het makkelijste is met FTD hun posts zoeken.
Heb net een account gemaakt op Just4Fun maar die downloaden via Usenet servers enzo, ik heb liever torrents, en dat is wat DivxNL-Team wel deed :P

thepiratebay en dan op Lions zoeken have fun

"Special Thanks to Catweazel

Brought to you by
B2B
2Lions Team, Film Terminal

meer zien??
Kom dan eens kijken op een van onze site's

[Link niet meer beschikbaar]

of

[Link niet meer beschikbaar]

2Lions-Team and Film Terminal for all your Dutch MOVIES and more. ´´

Success !!