- Waardering
- 3.208
Er is wel serieus onderzoek naar gedaan, waarom denk je dat hij zijn bevindingen publiekelijk maakt. De man is geen idioot. Als de man gewoon feiten naar voren brengt en daarvoor zijn ontslag krijgt, dan is het ver gekomen in deze maatschappij.Je weet niet waarom ze tot deze conclusie zijn gekomen.. Als je bij een bond of werkgever bent aangesloten dan heeft jou gedrag ook gevolgen voor de bond of werkgever.. ofterwel als jij iemand in dienst hebt die in jouw ogen je bedrijf schaadt dan heb je het recht om iemand te ontslaan.. het is niet bewezen dat het om racisme gaat maar dus ook niet bewezen dat het feiten zijn en ook niet bewezen dat er een in hun ogen serieus onderzoek naar is gedaan
Sinds wanneer gaat een discussie alleen over keiharde feiten? Een discussie bestaat ook uit het delen van meningen en het gebruiken van je gezond verstand en logica. Feit: de man heeft rook ontdekt, en waar rook is , is vuur. Maar dat vuur blijkt nu een taboe te zijn, tja.Ja.. ooit, mischien, als, etc..etc.. allemaal leuk en aardig maar daar kan ik natuurlijk niks mee in een 'discussie'.. zijn geen feiten en ook geen argumenten zijn wat aannamens en wat loose 'mischien-als-en-hangt-er-van-af-waar-ik-in-wil-geloven-argumenten'
Dit alles is leuk maar je kan het net zo goed van de andere kant bekijken.. ofterwel.. het is maar hoe je het wilt bekijken..
En toch blijven we miljarden dollars schuld kwijtschelden en geld inzamelen, terwijl er veel minder opleidingen en bouw van scholen gesponsord worden. Zelfs in eigen land is het zo: Wallonië krijgt miljarden euro's maar opleidingen zie je er nauwelijks. Toch gek dat een land/gewest dan achterlijk blijft he.Verder hoef je geen Watson, Einstein of Socrates te heten om te weten dat het beleid naar Afrika voor geen meter klopt natuurlijk.. daar heb je geen wetenschappelijk onderzoek voor nodig.. simpelweg geld sturen is nooit de oplossing geweest.
Met deze uitspraak ga je net in tegen je eigen geloof. Ik probeer nuance te brengen en jij scheert ze allemaal over dezelfde kam. Het is wel degelijk zo dat een Afro-Amerikaan al geheel ander genetisch materiaal kan hebben dan een Afrikaan. Dit komt juist door omgevingsfactoren. Ik heb nog niet heel veel gelezen over genen, maar dit weet ik zeker.Afrikanen, n*gers geef het een naampje (Afrikanen zijn over het algemeen n*gers) en n*gers over de gehele wereld zijn van origine Afrikanen.