- Waardering
- 2.706
Nee, niet geheel Afrika bestaat uit woestijngebied - maar het is ook niet zo dat een groot deel van Afrika dezelfde omstandigheden als Europa heeftZoals ik al eerder vermeldde bestaat niet geheel Afrika uit woestijngebied.
Het punt was dat er werd aangehaald dat negroïde beschavingen geen gelijke kansen hadden om op te kunnen bloeien.
Mijn verdediging hierin is dat idere andere beschaving dit wel is gelukt, ook in soortgelijke gebieden welke zich ook in Afrika bevinden. Want nogmaals niet geheel Afrika bestaat uit woestijngebied.

Even iets heel anders dan. Jij zegt dat deze mensen geen beschaving hebben kunnen opbouwen omdat ze n*gers zijn, en niet door geografische omstandigheden. Enig idee waarom deze mensen een donkere huid hebben? Juist.
En zoals ik al eerder zei hebben de blanken ook geen uitgebreide beschaving in Afrika opgebouwd, maar in Amerika wel... zou dat niet ook te maken kunnen hebben met geografische omstandigheden? Of heb je daar ook een andere uitleg voor? Als blanken zo superieur zijn dat ze de elementen toch wel kunnen verslaan, waarom zijn er dan nog geen steden op de polen?
om maar even een extreem voorbeeld te geven..

SlettieBettie heeft hem wel gehaald, met een zelfs voor de Mensa hoge score. En toch ben ik de slimste in huis. Of althans: zolang ik de sterkste thuis ben blijft ze daarover tegen me liegen.