XXL Nutrition

oud Mensa columnist spreekt zich uit!

• Topic Starter Topic Starter
Als mijn redenering jou je mond laat houden dan heb ik mijn goede daad weer gedaan voor vandaag. En PIQ staat dat voor Politiek Intelligentie Quotiënt of wat?

Inhoudelijk antwoord, als je me niet wil snappen dan mag dat ook hoor. Ik was helder dacht ik; Einstein was een geniale wiskundige maar hoogst waarschijnlijk een waardeloos politicoloog en zo zijn er wel meer intelligente mensen, ook in mijn persoonlijke omgeving.
Performaal Intelligentie Quotiënt.

Dat bepaalde beschavingen zich beter/sneller hebben kunnen ontwikkelen dan anderen heeft totaal niets met ras te maken maar eerder met geografische en demografische factoren.

Als mijn redenering jou je mond laat houden dan heb ik mijn goede daad weer gedaan voor vandaag. En PIQ staat dat voor Politiek Intelligentie Quotiënt of wat?

Inhoudelijk antwoord, als je me niet wil snappen dan mag dat ook hoor. Ik was helder dacht ik; Einstein was een geniale wiskundige maar hoogst waarschijnlijk een waardeloos politicoloog en zo zijn er wel meer intelligente mensen, ook in mijn persoonlijke omgeving.
Volgens mij was hij een fysicus, geen wiskundige:p

Al is dat toch bijna hetzelfde.

Dat bepaalde beschavingen zich beter/sneller hebben kunnen ontwikkelen dan anderen heeft totaal niets met ras te maken maar eerder met geografische en demografische factoren.
Onzin argument, iedere hedendaagse beschaving heeft tegen de natuurlijke elementen in hun gebied moeten vechten en is tot oplossingen gekomen.

Volgens mij was hij een fysicus, geen wiskundige:p

Al is dat toch bijna hetzelfde.

Wiki: een Duits-Zwitsers-Amerikaanse theoretisch natuurkundige, met aanzienlijke talenten in de toegepaste wiskunde. Ja dat is hetzelfde zeker gezien het onderwerp.

We waren bezig met rassen onderzoek Cirkel style. ;)

Onzin argument, iedere hedendaagse beschaving heeft tegen de natuurlijke elementen in hun gebied moeten vechten en is tot oplossingen gekomen.

Ras is een vergelijkbaar argument, de strijd tegen de tropische zon en een bruin kleurtje. :p Of ga je mijn avond nog goed maken en echt beweren dat het arische ras superieur is in het strijden tegen elementen?

Ten eerste gezien het onderwerp nu ter sprake komt wil ik de belachelijk claim dat slavernij door Europeanen werd gepromoot en uitgevoerd weerleggen.
Ik heb het niet over Europeanen alleen, maar de geschiedenis in het algemeen (waaronder inderdaad ook Europeanen). In je openingpost staat dat n*gers al door de oude Egyptenaren onderdrukt werden.

Dat filmpje vind ik overigens best wel dom... Logisch dat er ook slaverij was in Afrika voordat de blanken daar kwamen (n*gers onderling dus), denk je niet dat dat in Europa en Azië misschien ook wel het geval was? :rolleyes:

Maar de Europeanen haalden n*gers naar Amerika als slaven, en geen blanken... dus hoe kun je nu serieus zeggen dat slavernij niet door Europeanen werd uitgevoerd? Niet alleen door Europeanen is misschien wat correcter.

De schuld geven aan de huidige situatie zou absurd zijn zoals in het artikel vermeld staat.
Wat bedoel je daar precies mee?

In de openingspost worden een aantal punten genoemd waaruit racisme "goed" of "niet fout" zou moeten blijken. Ik zeg dat deze punten tegenwoordig misschien wel allemaal zo zijn juist door racisme!

Snap je waar ik heen wil? Of heb ik dat artikel verkeerd geïnterpreteerd?

anderzijds,één van de punten die hij hier aanhaalt heb ik zelf ook al over zitten denken, namelijk dat zwarten nooit in staat zijn geweest een beschaving op te bouwen die noemenswaardig is.
...
Daar moest ik zelf ook aan denken. De omgeving en het klimaat waarin deze mensen leefden is echter ook compleet anders dan in Europa of Azië, waarschijnlijk had dat er iets mee te maken?

Edit:
Dat dus. :)

Dat je dit durft staten man . Heb nog niets van je gelezen maar de reacties in dit topic spreken voor zich . Jij bent gewoon een regelrechte racist ! Bah , om op te spugen is dit .
Iedere hedendaagse beschaving is tot oplossingen gekomen en wij hebben het zeker demografisch en geografisch niet makkelijker gehad ? Ga dat in een dor gebied in de Sahara of een andere woestijn maar eens uitleggen . Bah !
:kots:

Feit: Zwarten zijn in de VSA goed voor 12% van de bevolking, maar zijn in de gevangenissen in de overgrote meerderheid. (In het belgenland zijn +70% van de geïnterneerden allochtoon, dus vreemdrassig)

Feit: Dit betekent dat n*ger negen maal zoveel misdaden veroorzaken dan blanken (dit is geen 9% maar 900%!). Dit betekent dat met een 50-50 verhouding van n*gers en blanken in onze samenleving, 9 van de 10 n*gers een crimineel zou zijn.

Deze rekenkundige onzin zegt al genoeg over de intelligentie van deze man. Omdat n*gers 9 maal zoveel misdaden plegen als blanken is 9 van de 10 n*gers crimineel als de verhouding tussen deze twee rassen 50/50 is? Monster redenatie skills. En dan heb ik het nog niet over taalfouten als negen maal zoveel dan.

En leg anders ook eens uit waarom het feit dat joden het maatschappelijk juist relatief goed doen ook weer niet goed is? Te arm zijn komt door inferioriteit en te rijk ook? Alleen de middelmatigen zijn superieur?

Ja, in het westen zijn wij tot briljante oplossingen gekomen.
We hebben een ongezonde wereld gecreëerd waarin het bijna moeilijker overleven is dan in de wilde natuur.
Dan vind ik die primitieve n*gers toch slimmer.

Laatst bewerkt:
Dat je dit durft staten man . Heb nog niets van je gelezen maar de reacties in dit topic spreken voor zich . Jij bent gewoon een regelrechte racist ! Bah , om op te spugen is dit .
Iedere hedendaagse beschaving is tot oplossingen gekomen en wij hebben het zeker demografisch en geografisch niet makkelijker gehad ? Ga dat in een dor gebied in de Sahara of een andere woestijn maar eens uitleggen . Bah !
:kots:
Aldus jou bestaat geheel Afrika dus uit woestijngebied?

Deze rekenkundige onzin zegt al genoeg over de intelligentie van deze man. Omdat n*gers 9 maal zoveel misdaden plegen als blanken is 9 van de 10 n*gers crimineel als de verhouding tussen deze twee rassen 50/50 is? Monster redenatie skills. En dan heb ik het nog niet over taalfouten als negen maal zoveel dan.

En leg anders ook eens uit waarom het feit dat joden het maatschappelijk juist relatief goed doen ook weer niet goed is? Te arm zijn komt door inferioriteit en te rijk ook? Alleen de middelmatigen zijn superieur?
Heb je alle 7 delen van het door mij geposte filmpje bekeken?

Heb je alle 7 delen van het door mij geposte filmpje bekeken?

Nee natuurlijk niet. Heb jij alle delen van het onderwijs doorlopen? Ben benieuwd waar je je tunnelvisie vandaan hebt namelijk. En kun je ook inhoudelijk ingaan op mijn post?

Onzin argument, niet alle natuurlijke elementen zijn te vergelijken!

Azië/Europa/Amerika en Afrika zijn een totaal ander iets... denk je niet dat bijvoorbeeld de Europeanen anders allang heel Afrika hadden gekoloniseerd en uitgebreid tot heuse beschavingen? In Amerika zijn de woestijnachtige gebieden toch ook niet eens allemaal bewoond!

Wat bedoel je met hedendaagse beschaving?

Is het niet zo dat 'hedendaagse' beschavingen een gevolg zijn, de basis hebben gevonden in beschavingen die op hun beurt weer hebben kunnen floreren op basis van voornamelijk geografische factoren?

Zo niet dan moet ik morgen toch die professor er even op aanspreken dat het echt onzin is wat die verkondigd in de collegezalen!

Het artikel is vertaald uit het Engels uiteraard en gepubliceerd in een Nederlandstalig blad.

100 mensen, 50 negroïde.
1 blanke crimineel tegenover 9 negroïde.
van de 50 blanken zijn 5 criminelen dat betekent verhoudingsgewijs dat het bij de negroïde mensen aldus het artikel 40 is, wat een toename van 9 is dus 900%.

Zie de video voor een beter inzicht ga geen levensverhaal opschrijven over het uitbuiten van andere volkeren.

Onzin argument, niet alle natuurlijke elementen zijn te vergelijken!

Azië/Europa/Amerika en Afrika zijn een totaal ander iets... denk je niet dat bijvoorbeeld de Europeanen anders allang heel Afrika hadden gekoloniseerd en uitgebreid tot heuse beschavingen? In Amerika zijn de woestijnachtige gebieden toch ook niet eens allemaal bewoond!
Zoals ik al eerder vermeldde bestaat niet geheel Afrika uit woestijngebied.
Wat bedoel je met hedendaagse beschaving?

Is het niet zo dat 'hedendaagse' beschavingen een gevolg zijn, de basis hebben gevonden in beschavingen die op hun beurt weer hebben kunnen floreren op basis van voornamelijk geografische factoren?

Zo niet dan moet ik morgen toch die professor er even op aanspreken dat het echt onzin is wat die verkondigd in de collegezalen!
Het punt was dat er werd aangehaald dat negroïde beschavingen geen gelijke kansen hadden om op te kunnen bloeien.

Mijn verdediging hierin is dat idere andere beschaving dit wel is gelukt, ook in soortgelijke gebieden welke zich ook in Afrika bevinden. Want nogmaals niet geheel Afrika bestaat uit woestijngebied.

Het punt was dat er werd aangehaald dat negroïde beschavingen geen gelijke kansen hadden om op te kunnen bloeien.

Mijn verdediging hierin is dat idere andere beschaving dit wel is gelukt, ook in soortgelijke gebieden welke zich ook in Afrika bevinden. Want nogmaals niet geheel Afrika bestaat uit woestijngebied.

Heb je hier voorbeelden van dan? Welke beschavingen is wat precies gelukt?

Het artikel is vertaald uit het Engels uiteraard en gepubliceerd in een Nederlandstalig blad.

100 mensen, 50 negroïde.
1 blanke crimineel tegenover 9 negroïde.
van de 50 blanken zijn 5 criminelen dat betekent verhoudingsgewijs dat het bij de negroïde mensen aldus het artikel 40 is, wat een toename van 9 is dus 900%.

Als morgen dus spontaan zoveel blanken uit de VS vertrekken dat er net zoveel blanken als zwarten overblijven wordt dus spontaan bijna elke n*ger een crimineel? Het zou misschien kunnen dat zwarten 9 maal vaker crimineel zijn als blanken, maar het aantal blanken ten opzichte van zwarten kan daardoor niets aan het percentage zwarte criminelen veranderen natuurlijk. Zwarten worden toch niet crimineler als er minder blanken tegenover staan? :rolleyes:

Terug
Naar boven