MuscleMeat

Do you even beard ?

Dat is alleen van toepassing bij je hoofdharen, vraag mij niet hoe dat komt, ergens ooit gelezen.

ik gebruik zelf minoxidil voor mijn haren, en het is een topmiddel, soms hoofdpijn maar het helpt echt wel.

Heb het in het verleden ook voor mijn baard gebruikt, had kleine kale plekken, het vergt tijd maar het hielp echt wel.
Volgens mij komt dit omdat je hair follicles op je hoofd gevoelig zijn voor DHT(als je genetisch fucked bent). Het enige wat minoxidil in principe doet is meer blood flow creëren volgens mij. Schijnbaar bestaat er ook een correlatie tussen blood flow en haaruitval. Vandaar dat microneedling etc ook goed werkt. Dus als je daarmee stopt en je bent gevoelig voor DHT dan valt het natuurlijk weer uit.

Ieder zijn ding uiteraard, ik voel mij persoonlijk kaal met een kort baard, misschien omdat ik niet de kaaklijnen bezit die jij hebt :bang:
Pics zonder baard? For science

ik doe dit wel voor het slapen, wie wilt er met een vettig gezicht/hoofd rond lopen? Tenzij hij minoxidil foam koopt.
Nooit last gehad van die donkere kringen onder je ogen?

Ik zit ff te kijken want ik vind eigenlijk de haargroei op mijn kin, direct onder mijn lip wat matig, in het midden onder mijn lip wel goed haar, maar tussen het midden en mijn mondhoeken mag het wat mij betreft best wat voller. Ondanks dat ik al best wel een goeie volle baard heb.

Zou minoxidil hierbij kunnen helpen? En wat is het met die prijzen daarvoor, gaat echt van 20 tot 80 euro voor een flesje :roflol:

Ik zit ff te kijken want ik vind eigenlijk de haargroei op mijn kin, direct onder mijn lip wat matig, in het midden onder mijn lip wel goed haar, maar tussen het midden en mijn mondhoeken mag het wat mij betreft best wat voller. Ondanks dat ik al best wel een goeie volle baard heb.

Zou minoxidil hierbij kunnen helpen? En wat is het met die prijzen daarvoor, gaat echt van 20 tot 80 euro voor een flesje :roflol:
Ik heb het zelfde probleem, ik heb daar nu wel wat haargroei maar eerder babyhaar/dunhaar, ben benieuwd.

en nee 6 flesjes kan je ongeveer 6-7 maanden mee kost ongeveer 60 euro.

Zeker het proberen waard. Monoxidil + masteron doet wonderen. Alleen moet je wel geduld hebben. Je moet zeker wel een paar maanden consequent blijven smeren voordat je iets gaat merken.

Ik had destijds Monoxidil van Kirkland gekocht via Ebay. Volgens mij 50 euro voor paar flesjes dacht ik.

Volgens mij komt dit omdat je hair follicles op je hoofd gevoelig zijn voor DHT(als je genetisch fucked bent). Het enige wat minoxidil in principe doet is meer blood flow creëren volgens mij. Schijnbaar bestaat er ook een correlatie tussen blood flow en haaruitval. Vandaar dat microneedling etc ook goed werkt. Dus als je daarmee stopt en je bent gevoelig voor DHT dan valt het natuurlijk weer uit.

Pics zonder baard? For science

Nooit last gehad van die donkere kringen onder je ogen?
Nee niet direct.

wel van die rode aders in mijn ogen gehad, ben het denk ik nu gewend geraakt, komt niet meer voor.

Ik heb het zelfde probleem, ik heb daar nu wel wat haargroei maar eerder babyhaar/dunhaar, ben benieuwd.

en nee 6 flesjes kan je ongeveer 6-7 maanden mee kost ongeveer 60 euro.
Dit inderdaad, er zit wel haar maar lijken niet echt volwassen haren.
Zeker het proberen waard. Monoxidil + masteron doet wonderen. Alleen moet je wel geduld hebben. Je moet zeker wel een paar maanden consequent blijven smeren voordat je iets gaat merken.

Ik had destijds Monoxidil van Kirkland gekocht via Ebay. Volgens mij 50 euro voor paar flesjes dacht ik.
Masteron zit op het moment in het recept, dus dat zit wel snor. Al is het dan maar 200 mg. Misschien gewoon keer paar maanden op gram mast gaan zitten, kijken hoe mijn baard dan is :roflol:

Maar thanks beiden, ik zal nog ff wat rond zoeken.

Dit inderdaad, er zit wel haar maar lijken niet echt volwassen haren.

Masteron zit op het moment in het recept, dus dat zit wel snor. Al is het dan maar 200 mg. Misschien gewoon keer paar maanden op gram mast gaan zitten, kijken hoe mijn baard dan is :roflol:

Maar thanks beiden, ik zal nog ff wat rond zoeken.
Hopelijk hoef je daar niet te veel hoofdharen voor in te leveren dan :p

400mg moet wel voldoende zijn.

Ik ben op zich wel tevreden over mijn baardgroei, maar het is niet vol. Vandaar dat ik begonnen was met minoxidil. Vooral het stuk tussen snor en baard heb ik eigenlijk weinig groei.

Net om 14:00 uur gesmeerd dus dan zit er mooi vier uur tussen tot etenstijd.

Heeft minoxidil ook nut voor helemaal nul baardgroei mens? Ik mag het doen met enkel kin en neckbeard.

Wordt wel tijd voor een kapper en me baard :(

IMG_20200408_161109718_BURST001.jpg

Terug
Naar boven