XXL Nutrition

Do you even beard ?

Wordt wel tijd voor een kapper en me baard :(

IMG_20200408_161109718_BURST001.jpg
Waarom lijkt het alsof jij 2 meter 30 bent en in een twingo zit?

overigens is het tijd voor niks, geweldig baard en kapsel (nohomo)

Lol, maat van me hoeft zich misschien 1x in de 2 weken te scheren en dan zijn het nog donshaartjes ook (hij kuurt)
ik kan gerust een maand zonder scheren gaan en dan zitten er maar 3 haartjes die opvallen :o dan nog wat dons eromheen maar veel meer is het niet

• Haha
Waarderingen: vntl
Gewoon de tondeuse pakken, vorige week ook de 1e x wat gestuntel ...so be it!

Heeft minoxidil ook nut voor helemaal nul baardgroei mens? Ik mag het doen met enkel kin en neckbeard.
Kan. Er zijn genoeg before and after pics van mensen waarbij het degelijk wel geholpen heeft.

Er is maar één manier om er zelf achter te komen natuurlijk.

Zijn genoeg mensen waar dat nog niet eens mag helpen.
This. Zolang er geen stimulatie is gaan steroids niks uithalen. Groeit alleen sneller op plekken waar 't al groeide.

• Like
Waarderingen: BB_
Kan. Er zijn genoeg before and after pics van mensen waarbij het degelijk wel geholpen heeft.

Er is maar één manier om er zelf achter te komen natuurlijk.

This. Zolang er geen stimulatie is gaan steroids niks uithalen. Groeit alleen sneller op plekken waar 't al groeide.
Maar hoe met transgenders die opeens baard krijgen?

Maar hoe met transgenders die opeens baard krijgen?
Die hadden daarvoor ook al baardgroei alleen scheerde het gewoon weg. Zijn genoeg vrouwen die daar last van hebben. Wellicht niet zo extreem als ons, maar zeker wel subtiel aanwezig. Of wellicht gebruikte ze ook Minoxidil, who knows.

Uit eigen ervaring deden steroids vrijwel niks voor baardgroei zonder Monoxidil. Het groeide alleen sneller op plekken waar 't al groeide.

@Ashbringer45
1586358475684.png

1586358459688.png

1586358445336.png

1586358500362.png

Ik ben op zich wel tevreden over mijn baardgroei, maar het is niet vol. Vandaar dat ik begonnen was met minoxidil. Vooral het stuk tussen snor en baard heb ik eigenlijk weinig groei.

Net om 14:00 uur gesmeerd dus dan zit er mooi vier uur tussen tot etenstijd.

Ik heb beetje zelfde issue, op de wangen is het niet zo vol als ik zou willen.

Merk je verschil met Minoxidil? Waar heb je het gekocht?

Daarom zei ik ''subtiel''. Ik heb er anders ook geen logische verklaring voor. Ik weet alleen dat het weinig uithaalt om steroids zonder enige stimulatie voor je hair follicles te gebruiken.
Ik heb er totaal geen verstand van maar heb altijd het idee dat mijn hoofdhaar sneller groeit door de aas, kan dit?

Als ik mij mag mengen,

Ik had ‘dunner/kale plekkjes’ in mijn baard bij mijn wangen, minoxidil heeft dit met 80% gevuld. Kwaliteit van deze haartjes zijn wel anders, ook een ander kleur. Maar het is er wel.

minoxidil koop je het beste van het merk: kirkland, geen idee of ik hier een website mag droppen, maar even mijn lotgenoten helpen : kirklandminoxidil.com

het is een bedrijf uit UK, veel goedkoper dan Ebay en Fruugo.

Ik heb beetje zelfde issue, op de wangen is het niet zo vol als ik zou willen.

Ondanks dat ik het dus niet juist gebruikte (vlak voor het slapen aanbrengen ipv vier uur laten intrekken) zag ik wel een verschil.

Ik heb een flesje Minoxidil uit Iran laten overbrengen maar mijn vader had het ook een tijd geleden besteld van drogisterij.net ofzo (weet de websitenaam niet precies). Beiden werkten echter even sterk.

Heb je een foto van je baard, Bas?

Ondanks dat ik het dus niet juist gebruikte (vlak voor het slapen aanbrengen ipv vier uur laten intrekken) zag ik wel een verschil.

Ik heb een flesje Minoxidil uit Iran laten overbrengen maar mijn vader had het ook een tijd geleden besteld van drogisterij.net ofzo (weet de websitenaam niet precies). Beiden werkten echter even sterk.

Heb je een foto van je baard, Bas?

Voor het slapen trekt het toch ook minimaal 4 uur in?

Niet echt een goede foto kom ik nu achter.
Inmiddels is het weer terug naar 8MM.

Dit is hoe het was.
20200408_213003.jpg

Dit is nu, dan zie je goed wat mijn issue is.
En dat ik de nek weer even moet doen :roflol:
20200408_213311.jpg

Sowieso NOOIT voor het slapen toepassen. Dan bestaat er de kans dat het verspreid over je gehele gezicht. Dit wil je juist voorkomen, omdat je dan kans vergroot dat ook op andere plekken je huid gaat verouderen. Volgens mij komen die donkere kringen onder je ogen daar ook vandaan. Shit is no joke.

Dat was de reden dat ik er acuut mee gestopt ben. Ik merkte namelijk ook die sides.

Bij mij is er niks uitgevallen.

Ik heb er totaal geen verstand van maar heb altijd het idee dat mijn hoofdhaar sneller groeit door de aas, kan dit?
Hoofdhaar lijkt me sterk, maar lichaamsbeharing zeker.

Niet echt een goede foto kom ik nu achter.
Inmiddels is het weer terug naar 8MM.

Dit is hoe het was.
20200408_213003.jpg

Dit is nu, dan zie je goed wat mijn issue is.
En dat ik de nek weer even moet doen :roflol:
20200408_213311.jpg
Dit is makkelijk te fixen.

Herken dit ook. Eigenlijk alle haren. Het enige wat mij niet lukt is baard op mijn kin :p De rest is eigenlijk al jaren goed vol maar daar staat echt letterlijk niks. Een paar haartjes net onder mijn onderlip en dan een paar vierkante cm niks

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.559
Ik heb door een auto-immuun aandoening haaruitval op mijn hoofd en in mijn baard, ik slik sinds een half jaar of zo Omnivit haarvitaminen op aanraden van mijn kapster en dat lijkt wat te helpen.
Ik mis het gevoel van de paardenstaart die over mijn rug kriebelt en de baard die waait in de wind 😢

• Sad
Waarderingen: vntl
Ik heb door een auto-immuun aandoening haaruitval op mijn hoofd en in mijn baard, ik slik sinds een half jaar of zo Omnivit haarvitaminen op aanraden van mijn kapster en dat lijkt wat te helpen.
Ik mis het gevoel van de paardenstaart die over mijn rug kriebelt en de baard die waait in de wind 😢
10.000mcg biotine doet ook wonderen

Terug
Naar boven