MuscleMeat

Do you even beard ?

Ik heb door een auto-immuun aandoening haaruitval op mijn hoofd en in mijn baard, ik slik sinds een half jaar of zo Omnivit haarvitaminen op aanraden van mijn kapster en dat lijkt wat te helpen.
Ik mis het gevoel van de paardenstaart die over mijn rug kriebelt en de baard die waait in de wind 😢
Sanca gaat naar de kapper???

10.000mcg biotine doet ook wonderen
Dit helpt alleen als je te kort hebt.

Enige wat hielp voor mij om haaruitval tegen te gaan was ketoconazole shampoo. Maar dat was hormoon gerelateerd. Hoge dosis Pumkin seed oil + Saw palmetto heeft goed geholpen om me haar dikker te maken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.564
Hoge dosis Pumkin seed oil + Saw palmetto
Dat zijn de ‘natuurlijke’ dht-blockers, ik neem persoonlijk elke dag 450mg saw palmetto, om haarverlies te stabiliseren, ik denk dat je juist van biotine dikker/gezonder haar krijgt dan van saw palmetto.

trouwens waren die pumkin seed oil het waard? Van waar haalde jij die.

Toch maar proberen dan.

En hoeveel MG test moet ik dan nemen?
1-2 g op zijn minst.

Dat zijn de ‘natuurlijke’ dht-blockers, ik neem persoonlijk elke dag 450mg saw palmetto, om haarverlies te stabiliseren, ik denk dat je juist van biotine dikker/gezonder haar krijgt dan van saw palmetto.

trouwens waren die pumkin seed oil het waard? Van waar haalde jij die.

Voor mij wel. Duurde wel paar maanden voordat ik het effect merkte. Bij mij was het vooral te zien aan de haar dikte. Keto zorgde er echt voor dat ik minder haar ging verliezen. Zeker een godsend als je masteron gebruikt.

Gewoon via body en fit shop. 1000mg per pill.

IMG_20200409_150107125.jpg

Dit is het moment om hem een keer te laten groeien20200424_115730.jpg

Gap, niet zo stileren..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.577
Lijkt bijna fake zo :o

8208176D-FAAF-4FBD-8D4F-30DAB56E067A.jpeg

Onverzorgde coronabaard. Volgende week ff naar de kapper voor mijn baard

Kon zo niet langer, helaas. Mijn kapper had vandaag geen tijd, dus zelf maar gedaan
DDDD2068-68B6-4653-93A6-A454EFAE92DC.jpeg

Zou persoonlijk alles kort trimmen en test+mast draaien tot ie vol genoeg is.

Terug
Naar boven