AndroidHealthClinic

Do you even beard ?

Ik zelf ben echt veel bezig met het weghalen van al dat haar op een gegeven moment word je er echt wel moe van. Ik ga wekelijks naar de kapper, elke maand laat ik mijn vriendin me rug weghalen. Borst dit dat ben ik wekelijks 1.5 uur aan kwijt, op een gegeven moment ben je dat ook wel zat hoor.

Ik zelf ben echt veel bezig met het weghalen van al dat haar op een gegeven moment word je er echt wel moe van. Ik ga wekelijks naar de kapper, elke maand laat ik mijn vriendin me rug weghalen. Borst dit dat ben ik wekelijks 1.5 uur aan kwijt, op een gegeven moment ben je dat ook wel zat hoor.

dit ja.. enige wat ik nog weghaal zijn bovenarmen, schouders en traps. Voor de rest laat ik de wintervacht mooi staan :roflol:

In de zomer alles er wel weer af

dit ja.. enige wat ik nog weghaal zijn bovenarmen, schouders en traps. Voor de rest laat ik de wintervacht mooi staan :roflol:

In de zomer alles er wel weer af

Ik haat het als ik aan het trainen ben in een tanktop wat meestal zo is zie je echt letterlijk alles als ik het zou laten groeien.

Is een stukje van mij, ga dat niet weghalen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.706
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.708
Als je traint ga je je lichaamshaar toch niet laten staan? Is hetzelfde als je een Ferrari hebt en je flikkert er een doek over heen zodat niemand hem kan zien beetje jammer.

Als je traint ga je je lichaamshaar toch niet laten staan? Is hetzelfde als je een Ferrari hebt en je flikkert er een doek over heen zodat niemand hem kan zien beetje jammer.

Je ziet misschien weinig definitie maar als je aim grote spieren is dan zie je deze wel zitten, met of zonder lichaamshaar/vet. Het ligt er maar net aan wat je wenst te zien.

Als je uitgaat van de beach look en sixpack geef ik je gelijk.

Ga mezelf niet helemaal glad scheren, oksels en private parts scheer ik en 's zomers houd ik mn buik af en toe wat bij. Heb gelukkig blond lichaamshaar en mijn wijffie heeft me graag harig.

Tijdje geleden keer mn borst geschoren. Reactie was eerst: "oeeeh" maar 3 min later was het: "doe maar niet meer"

Is vast erg pijnlijk, maar wel eens aan harsen gedacht? Ben je er sowieso iets langer van af dan!

Terug
Naar boven