XXL Nutrition

Do you even beard ?

Heb je het wel gebruikt met masteron? Masteron is wel een van de betere compounds die je kunt gebruiken tijdens 't gebruik van monoxidil. DHT = meer haar op je lichaam en minder op je hoofd(als je er gevoelig voor bent).

Je kunt het ook proberen to combineren met microneedling.

Idd, alleen een sik is helemaal fucking gay. :roflol:
buiten de afgelopen maanden zet Ik tijdens cruise altijd 200mg mast erbij, nog geen goede hairgains buiten wat rare haren op de borst en een uitdunnende kroon

Helpt dat? Ik dacht dat vrouwen die shit waxte voor betere results. Ik had al medelijden met ze.

Ik heb monoxidil gebruikt en voor mij hielp het best wel om die gaps op te vullen. Zodra je het langer laat groeien gaat het inderdaad lijken op schaamhaar.

Daarom laat ik het niet langer dan dit. Tenzij je een soyboy wilt zijn natuurljk.

1599242012134.png
een kleine gsm kopen om zelf groter te ogen. all bout the angle, ik heb je wel door thomas.

buiten de afgelopen maanden zet Ik tijdens cruise altijd 200mg mast erbij, nog geen goede hairgains buiten wat rare haren op de borst en een uitdunnende kroon
Wellicht heb ik dan geluk gehad. Ik eerst alleen paar van die plukjes.

Bodyhair is voor mij hetzelfde, maar die wil je al helemaal niet hebben.

Maar goed dat wij low dht beta males steroids hebben ontdekt, anders was het helemaal niks geworden.

een kleine gsm kopen om zelf groter te ogen. all bout the angle, ik heb je wel door thomas.
Klopt, doe ik wel bij meerdere dingen. Hoort er bij mij onzekere compensatiegedrag.

Wellicht heb ik dan geluk gehad. Ik eerst alleen paar van die plukjes.

Bodyhair is voor mij hetzelfde, maar die wil je al helemaal niet hebben.

Maar goed dat wij low dht beta males steroids hebben ontdekt, anders was het helemaal niks geworden.
En dan zelf afgeven op @Fallingout dat een staart niet mannelijk is, ondanks dat je zelf geen lichaamsbeharing hebt, wat ik meer met mannelijkheid associeer.
(Ik heb het zelf ook niet hoor, daar niet van, maar ik zeik anderen er niet op af.)

En dan zelf afgeven op @Fallingout dat een staart niet mannelijk is, ondanks dat je zelf geen lichaamsbeharing hebt, wat ik meer met mannelijkheid associeer.
(Ik heb het zelf ook niet hoor, daar niet van, maar ik zeik anderen er niet op af.)
Man man man, wat zitten hier toch een paar gevoelige teefjes op dit forum. Zit je daar nog steeds mee?

Meeste dingen die ik aanhaal overdrijf ik meestal een sarcastische ondertoon om wat reacties uit te lokken.

Dat mag jij vinden. Het zou echt serieus een worst wezen wat jij of anderen mannelijk vinden. Zolang ik er maar gelukkig/content mee ben. En zo zouden jullie ook met mijn mening om moeten gaan, ipv paar dagen later nog butthurt over te zijn.

Laatst bewerkt:
Wil iemand mijn lichaamsbehaaring? Had het liever niet.

Bijlagen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.695
6 dagen baard, excellente genen.

IMG-20200913-WA0000.jpg

Na het lezen van Thomas zijn neerbuigende bericht heb ik besloten om mijn borsthaar weg te halen, lichaamsbeharing bij een man is zoooooo prehistorie man.

Gewoon laten staan man

Na het lezen van Thomas zijn neerbuigende bericht heb ik besloten om mijn borsthaar weg te halen, lichaamsbeharing bij een man is zoooooo prehistorie man.
Klopt, waarom moet je het allemaal verbergen met lichaamsbeharing. Als je het hebt moet je het showen.

Hetzelfde geldt voor al die soy boy baarden.

Terug
Naar boven