Fitness Seller

Do you even beard ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Couldn't care less :hoody:
Ik probeer het te geloven, maar is lastig gezien jouw beef met hem. Wat is er gebeurd met die spirit?

Dus jullie zijn gewoon matties nu?
 
Ga mezelf niet helemaal glad scheren, oksels en private parts scheer ik en 's zomers houd ik mn buik af en toe wat bij. Heb gelukkig blond lichaamshaar en mijn wijffie heeft me graag harig.

Tijdje geleden keer mn borst geschoren. Reactie was eerst: "oeeeh" maar 3 min later was het: "doe maar niet meer"

Het is wel een teringwerk, vooral omdat ik echt overal haar heb, maar vind het gewoon zonde om het niet te doen. Je lijkt al gauw boller en minder definitie. Ja klopt inderdaad dat veel vrouwen helemaal glad niet mooi vinden, maar vind het voor mezelf gewoon mooier dus loop ik me ieder weekend open te halen.
 
20200921_140536.jpg
 
Ik probeer het te geloven, maar is lastig gezien jouw beef met hem. Wat is er gebeurd met die spirit?

Dus jullie zijn gewoon matties nu?
Het schijnt dat hij oh wacht fuck u
 
Ik moet eerst getemd worden. Ik had al een voorstel gedaan aan Saus maar die kon me niet aan.
Jij gaat al, jezelf vastgebonden, voor me zitten met een gagbal in je mond. Wie kan wie niet aan ?
 
inderdaad iets ja :roflol: ik ben wel echt iemand die het altijd netjes bijhoud al kost het me 10 uur per week het moet gedaan worden.

Daar heb ik ook last van :p toerkoes 4 life.
 
Nu de mondkapjesplicht er lijkt te komen in openbare gebouwen, wat is de beste methode voor baardeigenaren? Een gewoon mondkapje laat een afdruk achter in mijn baard die ik er vrijwel niet meer uitkrijg en dat is dus compleet kut, of ik moet mijn baard kort trimmen.

Zat te denken aan een colsjaal achtig ding zoals dit, is dat een goeie optie?

1602670190173.png
 
Volgens mij mocht een sjaal niet.
 
Nu de mondkapjesplicht er lijkt te komen in openbare gebouwen, wat is de beste methode voor baardeigenaren? Een gewoon mondkapje laat een afdruk achter in mijn baard die ik er vrijwel niet meer uitkrijg en dat is dus compleet kut, of ik moet mijn baard kort trimmen.

Zat te denken aan een colsjaal achtig ding zoals dit, is dat een goeie optie?

Bekijk bijlage 508551
Wax in je baard dan is die als beton :P
 
Nu de mondkapjesplicht er lijkt te komen in openbare gebouwen, wat is de beste methode voor baardeigenaren? Een gewoon mondkapje laat een afdruk achter in mijn baard die ik er vrijwel niet meer uitkrijg en dat is dus compleet kut, of ik moet mijn baard kort trimmen.

Zat te denken aan een colsjaal achtig ding zoals dit, is dat een goeie optie?

Bekijk bijlage 508551

Op Facebook zag ik een tijdje terug iemand die deze maakte maar ik herinner me niet wie :o
 
Mijn baard is mijn mondkapje
 
Mondmasker voor baarden.

 
Back
Naar boven