Fitness Seller

Dodenherdenking

Als je het hier allemaal zo kut vindt rot je toch gewoon lekker op uit dit land en ga je ergens anders wonen. Volgens mij besef je niet hoe goed wij het hier hebben.
Dat we het goed hebben zegt toch niks over dat het niet beter kan?
Ik zou graag in Nederland willen blijven, denk dat je inderdaad gelijk hebt maar intussen wordt het door wanbeleid wel verloederd. En dat is natuurlijk een mening, menigeen zal het ook niet zo zien.

Dat hoor ik zo vaak, maar zonder concrete voorbeelden.
Kan mijn touwtje van de voordeur niet meer uit de brievenbus hangen zonder dat er ineens crimineel binnen staat. Kan geen normale gezinswoning kopen voor een normaal bedrag. Boodschappen zijn heel veel duurder geworden, nog niet te spreken over benzine. Waar ik woon lijkt het eerder op marokko dan op nederland, en niet in goede zin. Zwarte piet mag niet meer, want racisme. Het is ineens normaal om je p**mel eraf te hakken. Je mag je ineens identificeren als van alles en nog wat.

Dat hoor ik zo vaak, maar zonder concrete voorbeelden.
Zonder concrete voorbeelden?
Ehh

Uitholling van de zorg
Uitholling van het basispakket zorg
Gigantische prijsstijging zorgverzekering
Uitholling van de ggz
Uitholling van het onderwijs
Uitholling van defensie
Huizenmarkt die uit zijn voegen barst
Huizen niet meer te betalen
Groene energietransitiewaanzin
12+ jaar VVD aan de macht
Overspoelt worden met moslims en asielzoekers waarvan het merendeel uitkering trekt en ons zorgstaatje overbelast.
Volksvervanging
Steeds meer moskeeën die ook het steeds vaker 5x per dag de oproep tot gebed luid afspelen
Steeds meer islamitisch gezeik (zie nu bijv. die free Palestine bullshit)
Woke achterlijkheid in taal/cultuur/onderwijs
Alles wordt fucking duur vanwege klimaat en andere linkse bullshit redenen om maar extra belasting op alles te kunnen heffen.

Kan nog wel ff doorgaan

Kan mijn touwtje van de voordeur niet meer uit de brievenbus hangen zonder dat er ineens crimineel binnen staat.
Ik zou dat nu beter kunnen dan waar ik 30 jaar geleden woonde.

Kan geen normale gezinswoning kopen voor een normaal bedrag.
De prijzen zijn niet mals, maar de rente daarentegen was tot voor kort erg laag en nu nog steeds lager dan 20/30 jaar geleden.

Boodschappen zijn heel veel duurder geworden,
Dat is inflatie, als de lonen gelijk stijgen hou zich dat ik evenwicht. Ik heb de cijfers niet paraat (en jij denk ik ook niet), maar welk aandeel van het inkomen ging in 2000 op aan vaste lasten en voedsel en hoe is dat nu?

Waar ik woon lijkt het eerder op marokko dan op nederland, en niet in goede zin.
Kan kloppen, maar 20/30 jaar geleden was het percentage migranten in Nederland niet veel lager.

:slotje: tot volgend jaar een idee?

Of gebeurt dat alleen als het mijn topic is :o Geintje @Sanca Saxon :D

Ik zou dat nu beter kunnen dan waar ik 30 jaar geleden woonde.

De prijzen zijn niet mals, maar de rente daarentegen was tot voor kort erg laag en nu nog steeds lager dan 20/30 jaar geleden.

Dat is inflatie, als de lonen gelijk stijgen hou zich dat ik evenwicht. Ik heb de cijfers niet paraat (en jij denk ik ook niet), maar welk aandeel van het inkomen ging in 2000 op aan vaste lasten en voedsel en hoe is dat nu?

Kan kloppen, maar 20/30 jaar geleden was het percentage migranten in Nederland niet veel lager.
Oh top, dan is er niets aan de hand!

Ik had dus om feitelijk onderbouwde voorbeelden moeten vragen. Mijn fout.

Ik had dus om feitelijk onderbouwde voorbeelden moeten vragen. Mijn fout.
Alsjeblieft

Hoeveel zijn dat er de afgelopen 10 jaar? Een half miljoen? Die krijgen veel kinderen. Zeg maar een miljoen?
Waarvan 2/3 niet werkt. Enig idee hoeveel dit jaarlijks kost? En nog los van geld, hoeveel leefgenot het kost omdat het merendeel zich niet kan gedragen in de Westerse samenleving.

80 jaar geleden hebben tientallen miljoenen jongens en burgers zich geofferd om het fascisme te bestrijden, om vervolgens het islamofascisme met open armen binnen te laten en te omhelzen. We hebben het goed? Ja dat dachten ze in Mälmo ook.

Daar denk ik aan elke 4 mei. Was misschien beter geweest als de Duitsers hadden gewonnen als je de huidige staat van Europa ziet. Een heel continent dat in verval is.

Laatst bewerkt:
Ga gewoon weg uit het topic als het je niet bevalt.

Nja mij boeit het niet, maar voorheen ging het off topic en toen was het

let it go GIF

Vandaar.

Alsjeblieft
Van wat ik begrepen heb van Hein de Haas was dat rond de eeuwwisseling procentueel tov het aantal Nederlanders niet heel anders.

Ik zal zelf eens zoeken of dat waar is.

Hoeveel van de mensen die je vraagt of ze voor de vaderlandse vrijheid zouden willen meevechten als het er vandaag de dag nodig zou zijn kunnen deze vraag beantwoorden met een "ja"?
Vaderlandse vrijheid...

Eerder vechten voor de uiterst dubieuze agenda van de Drie-eenheid: VS, NATO & EU.

FY.gif

Daarnaast zie ik figuren, langs beide zeiden, maar toch voornamelijk aan de westerse kant, die incompetent zijn.

Terug
Naar boven