apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
En het gaat hard bergafwaarts.Vergeleken met 20/30 jaar geleden is het hier niet meer zo goed hoor..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En het gaat hard bergafwaarts.Vergeleken met 20/30 jaar geleden is het hier niet meer zo goed hoor..
Dat we het goed hebben zegt toch niks over dat het niet beter kan?Als je het hier allemaal zo kut vindt rot je toch gewoon lekker op uit dit land en ga je ergens anders wonen. Volgens mij besef je niet hoe goed wij het hier hebben.
Dat hoor ik zo vaak, maar zonder concrete voorbeelden.Vergeleken met 20/30 jaar geleden is het hier niet meer zo goed hoor..
Helaas, maar gelukkig heeft Wilders de verkiezingen gewonnen!!!!! Toch?...
Kan mijn touwtje van de voordeur niet meer uit de brievenbus hangen zonder dat er ineens crimineel binnen staat. Kan geen normale gezinswoning kopen voor een normaal bedrag. Boodschappen zijn heel veel duurder geworden, nog niet te spreken over benzine. Waar ik woon lijkt het eerder op marokko dan op nederland, en niet in goede zin. Zwarte piet mag niet meer, want racisme. Het is ineens normaal om je p**mel eraf te hakken. Je mag je ineens identificeren als van alles en nog wat.Dat hoor ik zo vaak, maar zonder concrete voorbeelden.
Zonder concrete voorbeelden?Dat hoor ik zo vaak, maar zonder concrete voorbeelden.
Ik zou dat nu beter kunnen dan waar ik 30 jaar geleden woonde.Kan mijn touwtje van de voordeur niet meer uit de brievenbus hangen zonder dat er ineens crimineel binnen staat.
De prijzen zijn niet mals, maar de rente daarentegen was tot voor kort erg laag en nu nog steeds lager dan 20/30 jaar geleden.Kan geen normale gezinswoning kopen voor een normaal bedrag.
Dat is inflatie, als de lonen gelijk stijgen hou zich dat ik evenwicht. Ik heb de cijfers niet paraat (en jij denk ik ook niet), maar welk aandeel van het inkomen ging in 2000 op aan vaste lasten en voedsel en hoe is dat nu?
Kan kloppen, maar 20/30 jaar geleden was het percentage migranten in Nederland niet veel lager.Waar ik woon lijkt het eerder op marokko dan op nederland, en niet in goede zin.
Oh top, dan is er niets aan de hand!Ik zou dat nu beter kunnen dan waar ik 30 jaar geleden woonde.
De prijzen zijn niet mals, maar de rente daarentegen was tot voor kort erg laag en nu nog steeds lager dan 20/30 jaar geleden.
Dat is inflatie, als de lonen gelijk stijgen hou zich dat ik evenwicht. Ik heb de cijfers niet paraat (en jij denk ik ook niet), maar welk aandeel van het inkomen ging in 2000 op aan vaste lasten en voedsel en hoe is dat nu?
Kan kloppen, maar 20/30 jaar geleden was het percentage migranten in Nederland niet veel lager.
Wat zeg jij nou weer? Er komen 1000+ asielzoekers per week binnen. Ex gezinshereniging.Kan kloppen, maar 20/30 jaar geleden was het percentage migranten in Nederland niet veel lager.
Ga gewoon weg uit het topic als het je niet bevalt.tot volgend jaar een idee?
Of gebeurt dat alleen als het mijn topic isGeintje Sanca
Ik had dus om feitelijk onderbouwde voorbeelden moeten vragen. Mijn fout.
Dat zeg ik niet, ik schilder het verleden gewoon te rooskleurig af.
Ga gewoon weg uit het topic als het je niet bevalt.
Van wat ik begrepen heb van Hein de Haas was dat rond de eeuwwisseling procentueel tov het aantal Nederlanders niet heel anders.Alsjeblieft![]()
Asielinstroom per week in 2024
Hier vindt u overzichten over asielinstroom per week over 2024, hierin staan de cijfers voor: 1e asielaanvragen; herhaalde asielaanvragen; hervestiging; herplaatsing; nareizigers.www.rijksoverheid.nl
Ken jij de wet wel?Nja mij boeit het niet, maar voorheen ging het off topic en toen was het
![]()
Vandaar.
Dat was eeer een pagina zinloos ping-pongen met een partij die niet luistert.Nja mij boeit het niet, maar voorheen ging het off topic en toen was het
![]()
Vandaar.
Vaderlandse vrijheid...Hoeveel van de mensen die je vraagt of ze voor de vaderlandse vrijheid zouden willen meevechten als het er vandaag de dag nodig zou zijn kunnen deze vraag beantwoorden met een "ja"?
Dat was eeer een pagina zinloos ping-pongen met een partij die niet luistert.