Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is geen opkomstplicht. Wel een dienstplicht.
Er is geen opkomstplicht. Wel een dienstplicht.
Je haalt 2 dingen door elkaar
Maak me er sowieso geen zorgen over want ik ben voorbereid op alle scenario's.Maar laten we vooral gewoon hopen dat er gewoon geen oorlog uitbreekt![]()
Ja er is wel dienstplicht.Nee, ik benoem ze beiden omdat ik mij afvraag wat er nu wèl en niet is:
Is er dienstplicht?
(Verplicht in dienst, toch? Nee is er niet).
Is er opkomstplicht?
En hoe gaat de overheid met de dienstplichtwet om in crisissituaties? De reden dat ik corona benoem is omdat ze toen in paniek reageerden en niet helemaal goed overdacht handelden. In een oorlogssituatie schat ik hun kunde tot kalmte en rust nog veel slechter in.Ah kijk, dienstplicht bestaat 102 jaar.
Dus nee, hoe de overheid omgaat met crisis situaties verandert niks aan de dienstplichtwet.
En hoe gaat de overheid met de dienstplichtwet om in crisissituaties? De reden dat ik corona benoem is omdat ze toen in paniek reageerden en niet helemaal goed overdacht handelden. In een oorlogssituatie schat ik hun kunde tot kalmte en rust nog veel slechter in.

De mens vergeet het verleden heel snel.weten al 102 jaar dat als er oorlog uitbreekt in Nederland, de burger kán worden opgeroepen voor dienst.

JE wist zelf ook niet of er wel of geen dienstplicht was😉Als je vergeet wat dienstplicht is, ben je óf heel jong en het nooit geleerd, óf 17+ en de brief gewoon weggegooid, óf zo oud dat je dementie hebt en het vergeten bent.
Voor de rest geef ik de schuld aan de opvoeding![]()
JE wist zelf ook niet of er wel of geen dienstplicht was😉
Dus hadden ze ook jou kunnen verrassen als het er op aankomt. Bijna niemand is op de hoogte van de ins en outs mezelf incluis. Al ben ik wel persoonlijk voorbereid(prepper)
Dus hadden ze ook jou kunnen verrassen als het er op aankomt. Bijna niemand is op de hoogte van de ins en outs mezelf incluis. Al ben ik wel persoonlijk voorbereid(prepper)
Uiteraard niet

Ken je ook alle voorwaarden en verordeningen?Nee.
Als er oorlog in NL uitbreekt, weet ik; burgers kunnen worden opgeroepen.
Ik dacht dat dit gewoon..common knowledge was?![]()