MuscleMeat

Dodenherdenking

Conclusie, de lage IQ groep van DBB weet niet dat dienstplicht/oproepplicht betekent dat men opgeroepen kan worden in geval van een oorlog in Nederland.

Weten we dat ook weer.

De groenten he.
Mensen doen niet mee met jouw domme discussies = laag IQ. Staat genoteerd.

Niet echt passend in een dodenherdenking topic gezien wat ze deden met downies 80 jaar geleden maar ach.

Downies ≠ laag IQ.

Maar gebruik vooral een syndroom om je 'punt' bij te staan. Stop gewoon.

Mindcontrol ging (semi-)off topic, ik reageerde erop met serieuze vragen/reacties. Anderen (oa jij) komt met kansloze kut opmerkingen en janken daarna dat ik off topic ga.

Ga tegen mindcontrol janken dan. Neeee dat doe je niet..watje.

Downies ≠ laag IQ.

Mindcontrol ging (semi-)off topic, ik reageerde erop met serieuze vragen/reacties. Anderen (oa jij) komt met kansloze kut opmerkingen en janken daarna dat ik off topic ga.

Gebruik jij vooral laag iq om je 'punt' bij te staan. Hypocriet...

Downies ≠ laag IQ.

Doe eens even rustig joh mevrouwtje.

Nou jongens wat een toestand. Ik ben helemaal van me après-ski.

let it go GIF

Je kan beter vragen of mensen weten wat "opgeschort" betekent en wat het verschil is met "afgeschaft", gegarandeerd dat je daar pagina's off topic mee kan vullen.

Het topic heet dodenherdenking.
Nog beter is om te vragen of mensen weten wat “willen” betekent.
Hoeveel van de mensen die je vraagt of ze voor de vaderlandse vrijheid zouden willen meevechten als het er vandaag de dag nodig zou zijn kunnen deze vraag beantwoorden met een "ja"?

Grote kans dat de mensen die bepaalde mensen willen opdringen om die 2 minuten stil te houden op 4 en 5 mei uit respect, waarschijnlijk ook de mensen zijn die niet willen meevechten
Nee, alleen 4 mei om 20:00u. en opdringen zal ik niet doen. ik vind het wel respectloos als er mensen buiten lawaai maken dan. als je buiten bent gaat mensen vaak stil staan, zelfs ' pizzabezorgers'
(ik was ook niet om 20:00u thuis dit jaar)

• Topic Starter Topic Starter
Je wordt in dit land op elke manier anaal uitgewoond en dan verwachten ze dat je voor hun, hun eigen oorlogje gaat strijden? Mij niet bellen pik. Stuur de inwoners van alle AZC's maar na de frontlinie.
Als je het hier allemaal zo kut vindt rot je toch gewoon lekker op uit dit land en ga je ergens anders wonen. Volgens mij besef je niet hoe goed wij het hier hebben.

Als je het hier allemaal zo kut vindt rot je toch gewoon lekker op uit dit land en ga je ergens anders wonen. Volgens mij besef je niet hoe goed wij het hier hebben.
Vergeleken met 20/30 jaar geleden is het hier niet meer zo goed hoor..

Terug
Naar boven