anytesters
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik smeer emWeet iedereen hier wat burgers waarschijnlijk moeten doen als er oorlog uitbreekt in Nederland?
Dat houdt in dat ik ga emigreren. Ga niet voor dit beta p*ssy land vechten, groetjesBen nu wel benieuwd..
Weet iedereen hier wat dienstplicht/opkomstplicht inhoudt mbt als er een oorlog komt in Nederland?
Of anders:
Weet iedereen hier wat burgers waarschijnlijk moeten doen als er oorlog uitbreekt in Nederland?
Want @Mindcontrol doet het laten lijken alsof het helemaal niet zo algemeen bekend is.
Alles barricaderen thuis, kelderkast open en let the games begin🫡☠️. Mn vrouw en kids stuur ik wel weg.Weet iedereen hier wat burgers waarschijnlijk moeten doen als er oorlog uitbreekt in Nederland?
Ga je dan ook een dagboekje bijhouden achter die kelderkast?Alles barricaderen thuis, kelderkast open en let the games begin🫡☠️.
nee heb een oplader op zonne energie. Doe het wel op mn telefoon.Ga je dan ook een dagboekje bijhouden achter die kelderkast?
Je kan beter vragen of mensen weten wat "opgeschort" betekent en wat het verschil is met "afgeschaft", gegarandeerd dat je daar pagina's off topic mee kan vullen.Ben nu wel benieuwd..
Weet iedereen hier wat dienstplicht/opkomstplicht inhoudt mbt als er een oorlog komt in Nederland?
Of anders:
Weet iedereen hier wat burgers waarschijnlijk moeten doen als er oorlog uitbreekt in Nederland?
Want @Mindcontrol doet het laten lijken alsof het helemaal niet zo algemeen bekend is.
Dat houdt in dat ik ga emigreren. Ga niet voor dit beta p*ssy land vechten, groetjes
Je kan beter vragen of mensen weten wat "opgeschort" betekent en wat het verschil is met "afgeschaft", gegarandeerd dat je daar pagina's off topic mee kan vullen.
Het topic heet dodenherdenking.
Wat ga jij doen dan? De vijanden met een bad slipper op hun achterhoofd slaan?Weet eigenlijk ook niet of geëmigreerde mensen (met NL paspoort) terug moeten komen.
En als ze een koffie was. Koffie verkeerd?Als Hell een snack was, was ze een patatje oorlog.
Edit* een speciaaltje met oorlog
Wat ga jij doen dan? De vijanden met een bad slipper op hun achterhoofd slaan?
Ahh, je gaat oneindige discussies voeren om zo de vijand het loodje te laten leggen. Dank voor je antwoord.Want als de dienstplichtigen worden opgeroepen moet iedereen een vragenlijst invullen met 'wat ga jij doen om te helpen?' .. ?
Ik vroeg me af of het dan moet.
Niet wat iemand zou kunnen doen.
Lood om oud ijzerAhh, je gaat oneindige discussies voeren om zo de vijand het loodje te laten leggen. Dank voor je antwoord.