XXL Nutrition

Dodenherdenking

Ik ben ff vergeten wat de term is, maar ik weet wel dat het de schuld van @ak is.

Ben nu wel benieuwd..

Weet iedereen hier wat dienstplicht/opkomstplicht inhoudt mbt als er een oorlog komt in Nederland?

Of anders:
Weet iedereen hier wat burgers waarschijnlijk moeten doen als er oorlog uitbreekt in Nederland?

Want @Mindcontrol doet het laten lijken alsof het helemaal niet zo algemeen bekend is.

Ben nu wel benieuwd..

Weet iedereen hier wat dienstplicht/opkomstplicht inhoudt mbt als er een oorlog komt in Nederland?

Of anders:
Weet iedereen hier wat burgers waarschijnlijk moeten doen als er oorlog uitbreekt in Nederland?

Want @Mindcontrol doet het laten lijken alsof het helemaal niet zo algemeen bekend is.
Dat houdt in dat ik ga emigreren. Ga niet voor dit beta p*ssy land vechten, groetjes

Je wordt in dit land op elke manier anaal uitgewoond en dan verwachten ze dat je voor hun, hun eigen oorlogje gaat strijden? Mij niet bellen pik. Stuur de inwoners van alle AZC's maar na de frontlinie.

Ben nu wel benieuwd..

Of anders:

Je kan beter vragen of mensen weten wat "opgeschort" betekent en wat het verschil is met "afgeschaft", gegarandeerd dat je daar pagina's off topic mee kan vullen.

Het topic heet dodenherdenking.

Dat houdt in dat ik ga emigreren. Ga niet voor dit beta p*ssy land vechten, groetjes

Weet eigenlijk ook niet of geëmigreerde mensen (met NL paspoort) terug moeten komen.

Je kan beter vragen of mensen weten wat "opgeschort" betekent en wat het verschil is met "afgeschaft", gegarandeerd dat je daar pagina's off topic mee kan vullen.

Het topic heet dodenherdenking.

Klopt en daarvandaan ging het over oorlog en daardoor over meevechten.
Allemaal houdt dit ook verband met herdenken van de doden.

Maar als de topic starter hier last van heeft, kan hij dat zelf aangeven, dat weet hij ook.
Hoef jij niet te doen.

Als Hell een snack was, was ze een patatje oorlog.

Edit* een speciaaltje met oorlog

Wat ga jij doen dan? De vijanden met een bad slipper op hun achterhoofd slaan?

Want als de dienstplichtigen worden opgeroepen moet iedereen een vragenlijst invullen met 'wat ga jij doen om te helpen?' .. ?
Ik vroeg me af of het dan moet.
Niet wat iemand zou kunnen doen.

Want als de dienstplichtigen worden opgeroepen moet iedereen een vragenlijst invullen met 'wat ga jij doen om te helpen?' .. ?
Ik vroeg me af of het dan moet.
Niet wat iemand zou kunnen doen.
Ahh, je gaat oneindige discussies voeren om zo de vijand het loodje te laten leggen. Dank voor je antwoord.

Conclusie, de lage IQ groep van DBB weet niet dat dienstplicht/oproepplicht betekent dat men opgeroepen kan worden in geval van een oorlog in Nederland.

Weten we dat ook weer.

De groenten he.

Terug
Naar boven