Gunz for Hire
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 89
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gummiebeertjes, Starmix of Kindermix. Ik pak zelf meestal uitdeelzakken met van die kleine zakjes erin, die zijn of 12,5 gram of 25 gram. Dus komt goed uitBedankt jullie zijn super!!
Vandaag hard getraind met 1.5 van te voren kip/rijst en had energie voor 10
Wat voor snoepjes eet jij na de training? Ik mag 50gr suiker ongeveer dus even zoeken wat kan!
Heb een recept voor gezonde eierkoeken en havermout brood, als jullie t leuk vinden post ik hem hier!![]()

Goed te horen!!Vind t allemaal wel super leuk trouwens, merk nu echt dat ik sterker ga worden en veel meer conditie heb! Helaas is er niemand in me omgeving die me erg steunt.. maar dat houd me niet tegen!
Heb gisteren gefocust op me benen/billen:
4x 15 squats (17.5kilo)
4x heen en weer staplunges (12kilo)
20x op een blok stappen per been
3x 15 lunges per been (12kilo)
3x 15 hiptrust (20kilo)
4x 45sec kettlebelswing (12kilo)
En beide been apparaten omhoog omlaag duwen met 20 kilo 3x 10
bijvoorbeeld hiptrust, leg ik zo grote schijf van 20 kilo op me buik, en dat lukt niet altijd even goed zelf 
Ze gaf als doel sandra prikker aan?Verwacht ook geen steun als je aan zoiets begint als vrouw.
Is maar raar, waarom zou je spieren als een man willen? Jakkie.
Daar vergis je je aardig in.. denk dat als je dit een keer echt bepaald dat je misschien op net wat meer dan de helft van dit aantal kcal komt.Heb ik gedaan! Heb een heel kladblok vol met wat waarin zit van de producten die ik koop: kcal/koolhydraten/eiwitten/goede vetten etc. Heb een weegschaal gekocht zodat ik alles af kan wegen.
Avond eten is wat de pot schaft, vaak aardappels groente en vlees. Ga er vannuit dat het avond eten tussen de 900/1100 kcal is, alles wat ik verder heb opgeschreven (met grammen) kom ik uit op 2120 kcal per dag!
En als ik zwaarder ga trainen met zwaardere gewichten etc zal dat natuurlijk ophogen. Ga nu uit van 2gr eiwit per kilo gewicht.
Top die snoepjes, jammieee![]()