AndroidHealthClinic

Doe je je bench press full rom?

Peiling Peiling Voer je je benchpress full rom uit of maar armen tot 90°?

• Full rom

Stemmen: 90 89,1%
  • 90°

Stemmen: 11 10,9%

• Totaal stemmers
    101
Offtopic, ben ik de enige hier die helemaal ziek wordt van al die enquetes de laatste tijd? :sad:

• Topic Starter Topic Starter
natuurlijk fullrom, wel grappig dat er nog sommigen zijn partials om borst beter te trainen, terwijl je op elke site leest dat het eerste stukje voornamelijk borst is. Als je pijn hebt aan je schouders werk aan je techniek of doe iets anders ;)

zal ook je RC zijn! train die en je last gaat over...

ja zal die oefeningen eens proberen. alleen hoe werken die dan precies. want mn schouders lopen niet echt achter. Oefeningen die ik doe zoals front press, side raises, upright rows zouden er toch ook voor moeten zorgen dat mn schouders sterk genoeg moeten zijn :scratch:

Upright rows zorgen voor sommige mensen dat hun schouders naar de t*ring gaan :) RC spieren zijn hele kleine spiertjes in je schouders die je niet fatsoenlijk aanpakt met de 'reguliere' schouder oefeningen.

Met die oefeningen train je een klein gedeelte van je schouder wat nauwelijks getraint wordt met andere oefeningen.

:edit; wat jesaja zegt dus.

full ROM :wl: :D

gewoon full is er nog iets anders dan:D

Ik probeer altijd Full Rom maar soms lukt dat gewoon niet omdat er bijvoorbeeld plots een houten blok op mn borst in de weg ligt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hihi, me matties gooien ook soms dingen op mijn borst om mij te pesten als ik aan het benchen ben. Of ze laten luide scheten om mij de slappe lach te doen krijgen, of kietelen me aan mijn oksels. Leuke trainingen zijn dat

Hihi, me matties gooien ook soms dingen op mijn borst om mij te pesten als ik aan het benchen ben. Of ze laten luide scheten om mij de slappe lach te doen krijgen, of kietelen me aan mijn oksels. Leuke trainingen zijn dat

Inderdaad, daar zeg je me wat... en met zo'n blok op je borst mag je nog zo hard proberen als je wil, Full Rom lukt je NO WAY :dunno:

Inderdaad, daar zeg je me wat... en met zo'n blok op je borst mag je nog zo hard proberen als je wil, Full Rom lukt je NO WAY :dunno:

Wel goed bedacht ja die houten blok, toen me matties het probeerden met al hun gsm's (stuk of 15, we waren met 7) en ik liet de stang zakken dan gingen ze wel kapot.

toen ik nog benchte deed ik altijd full rom.

bench nu niet meer, omdat ik vind dat wanneer je de oefening uitvoert met het minste kans op blessures (pl manier) de oefening minder effectief is voor je borst en met elbows wide ga ik het niet doen want ik ben zuinig op m'n schouders.

Terug
Naar boven