mass_builder
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo veel mogelijk gewicht met een zo klein mogelijke rom, iedereen kijken dan supervet. En als ik dan klaar ben en niemand kijkt dan stack ik stiekem nog ff aan iedere kant wat schijven erbij. Uiteraard loop ik dan zo breed en booskijkend als maar mogelijk is weg, ach ja. Je bent hardc0re of je bent het niet.

ja zal die oefeningen eens proberen. alleen hoe werken die dan precies. want mn schouders lopen niet echt achter. Oefeningen die ik doe zoals front press, side raises, upright rows zouden er toch ook voor moeten zorgen dat mn schouders sterk genoeg moeten zijn![]()
Ik probeer altijd Full Rom maar soms lukt dat gewoon niet omdat er bijvoorbeeld plots een houten blok op mn borst in de weg ligt
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
doe vooral met dumbbells dan is het 90 graden met bankdrukken ga ik iets dieper maar niet full rom
Ik zie genoeg mensen met halve roms, ik laat ze maar trainenvind het wel grappig.

Ik zie genoeg mensen met halve roms, ik laat ze maar trainenvind het wel grappig.
Er zijn zelfs hele trainingssystemen die uitgaan van partials (denk aan Power Factor Training)
Klopt, maar als je iemand op een bepaalde manier ziet trainen kan je heel dom overkomen door die persoon uit te lachen zonder te weten waarom hij/zij op die manier traint.
Het kan dus zomaar zijn dat hij/zij een schema volgt wat bestaat uit partiele bewegngen.
Klopt, maar als je iemand op een bepaalde manier ziet trainen kan je heel dom overkomen door die persoon uit te lachen zonder te weten waarom hij/zij op die manier traint.
Het kan dus zomaar zijn dat hij/zij een schema volgt wat bestaat uit partiele bewegngen.

Vaak zie je dit verschijnsel bij mensen die setjes met minder dan 60 drukken. Die zijn daar echt nog niet mee bezig![]()