XXL Nutrition

Doe je je bench press full rom?

Peiling Peiling Voer je je benchpress full rom uit of maar armen tot 90°?

• Full rom

Stemmen: 90 89,1%
  • 90°

Stemmen: 11 10,9%

• Totaal stemmers
    101
Sorry vrienden ik heb ergens over heen gelezen. Mijn fout

Zo veel mogelijk gewicht met een zo klein mogelijke rom, iedereen kijken dan supervet. En als ik dan klaar ben en niemand kijkt dan stack ik stiekem nog ff aan iedere kant wat schijven erbij. Uiteraard loop ik dan zo breed en booskijkend als maar mogelijk is weg. Je bent hardc0re of je bent het niet.

Zo veel mogelijk gewicht met een zo klein mogelijke rom, iedereen kijken dan supervet. En als ik dan klaar ben en niemand kijkt dan stack ik stiekem nog ff aan iedere kant wat schijven erbij. Uiteraard loop ik dan zo breed en booskijkend als maar mogelijk is weg, ach ja. Je bent hardc0re of je bent het niet.

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
ja zal die oefeningen eens proberen. alleen hoe werken die dan precies. want mn schouders lopen niet echt achter. Oefeningen die ik doe zoals front press, side raises, upright rows zouden er toch ook voor moeten zorgen dat mn schouders sterk genoeg moeten zijn :scratch:

het is je schoudergordel die ik bedoel, niet je schouders, dat zijn de spieren boven en onder de kam van je schouderblad...
L-flys en cuban rotation zou ik doen, L-flys met 1 a 1.5 kg en cuban rotation met twee dumbbells van 3 kg doe ik dat (kwestie van zeker niks te forceren)

Ik probeer altijd Full Rom maar soms lukt dat gewoon niet omdat er bijvoorbeeld plots een houten blok op mn borst in de weg ligt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik druk altijd in het powerrack. Soms wil ik helemaal zakken, maar dan zitten er enkele safety bars in de weg. Ofwel bij het omhog drukken kom ik safety bars tegen en kan ik niet meer hoger. Echt klote hoe ze soms die toestellen veranderen

doe vooral met dumbbells dan is het 90 graden met bankdrukken ga ik iets dieper maar niet full rom

doe vooral met dumbbells dan is het 90 graden met bankdrukken ga ik iets dieper maar niet full rom

Waarom niet? Hoe dieper je gaat hoe meer je je borst aanspreekt. En laat dat nou net de bedoeling zijn van db bench press.

Als je maar tot 90 graden gaat dan krijgen alleen je triceps wat te doen.

Ik zie genoeg mensen met halve roms, ik laat ze maar trainen :) vind het wel grappig.

Klopt, maar als je iemand op een bepaalde manier ziet trainen kan je heel dom overkomen door die persoon uit te lachen zonder te weten waarom hij/zij op die manier traint.

Het kan dus zomaar zijn dat hij/zij een schema volgt wat bestaat uit partiele bewegngen.

Klopt, maar als je iemand op een bepaalde manier ziet trainen kan je heel dom overkomen door die persoon uit te lachen zonder te weten waarom hij/zij op die manier traint.

Het kan dus zomaar zijn dat hij/zij een schema volgt wat bestaat uit partiele bewegngen.

Daar heb je groot gelijk in.

Vaak zie je dit verschijnsel bij mensen die setjes met minder dan 60 drukken. Die zijn daar echt nog niet mee bezig ;)

Das waar.

Terug
Naar boven