AndroidHealthClinic

Doe jij aan vechtsport?

Peiling Peiling Doe jij aan vechtsport?

• Totaal stemmers
    398
Binnenkort beginnen aan óf krav maga in den haag óf hapkido in leiden :)

Ik doe al 5 jaar aan kung fu in lanaken verder ben k recentelijk ook begonnen met boksen muay thai en ben nog aan t zoeken voor jiu jitsu. K vind t wel lastig om alles apart te moeten doen maar er is geen MMA school hier waar ik woon. helaas :(

:rocknana:

na jaren muay thai , nu voor MMA gegaan

ik vecht wel, maar doe niet mee aan vechtsport.

ik vecht dagelijks met mezelf:mad:

Kheb 3 jaar judo gedaan
kben nu aant denken om thaiboks te gaan doen
liefst MMA maar da vind je hier in belgie (bijna) niet

Ik deed aan pencak silat, mijn leraar was altijd NL kampioen.
Maar dat is alweer meer dan 4 jaar geleden:D

that's the shizzle

doe jij ook krachttraining erbij? hoe bevalt je dat?

ja bevalt me wel, ik probeer altijd een beetje krachttraining voor de vechtsport te doen en na de vechtsport

Ik doe al 4 jaar kung fu en nog steeds gaan we ervoor.
Wil daarna graag met boxen of muy thai beginnen.

heb 8 jaar karate gedaan :D helaas mee gestopt =/

beetje off-topic: ik zag overlaats een programma op tv, travelsick, waar een engelsman met een aanloop in een "kungfu-grootmeester" zijn ballen trapte zohard hij kon. Kungfukerel droeg geen schelp en gaf geen krimp.
Toen ze de rollen omdraaide kregen we de verwachte reactie

In een grijs verleden heb ik aan boksen gedaan.
Verder nog enige ervaring opgedaan met judo, kickboksen, karate, jitsu en wat specifieke zelfverdediging geleerd bij de reddingsbrigade.

Van de zomer ga ik lekker sparren met een zooi maten die allen thuis zijn in verschillende martial-arts disciplines (boksen, kickboksen, kwondo, judo, kung-fu)

Dus dat wordt lekker sparren en op de grote zak rammen in de achtertuin bij een maat van me bij onze prive fightclub.:fu:

In een grijs verleden heb ik aan boksen gedaan.
Verder nog enige ervaring opgedaan met judo, kickboksen, karate, jitsu en wat specifieke zelfverdediging geleerd bij de reddingsbrigade.

Van de zomer ga ik lekker sparren met een zooi maten die allen thuis zijn in verschillende martial-arts disciplines (boksen, kickboksen, kwondo, judo, kung-fu)

Dus dat wordt lekker sparren en op de grote zak rammen in de achtertuin bij een maat van me bij onze prive fightclub.:fu:

nice, ik kom ook :D

Vette shit!:cool:

Er blijkt zoveel animo dat de tuin waarschijnlijk te klein is.
Dan gaan we naar een rustig park hier in de buurt:D
Het idee is dat we allemaal wel wat van elkaar kunnen leren en vooral lol hebben met elkaar aftuigen.

Die zak kunnen we eventueel wel aan een stevige boom hijsen:cool:

Laatst bewerkt:
Weten jullie trouwens dat de ME wel eens relschoppers zoekt om praktijksituaties te oefenen?

Dat houdt in dat je legaal mag rellen; barricades bouwen, huizen omtoveren tot een fort, met rotzooi goeien, fikkie stoken en nog meer leuke dingen.Je

Uiteraard loop wel het risico dat je klappen krijgt.

Ik weet hier het fijne niet van, maar ken een gast via me studie die dit een keer met zn vrienden heeft gedaan.

Tsjah, als het dan toch je roeping is :roflol:

Karate (Wado Ryu) gedaan tot over 5 jaar.
4 kyu gehaald en een paar wedstrijdjes meegedaan (oa. 3de geworden in de +90 kg categorie tijdens de Beker Van Hoeselt).

Wegens tijdsgebrek (werk, gezinnetje,...) ben ik nu al blij als ik 3x de week met gewichtjes kan gaan spelen:rolleyes:

Vette shit!:cool:

Er blijkt zoveel animo dat de tuin waarschijnlijk te klein is.
Dan gaan we naar een rustig park hier in de buurt:D
Het idee is dat we allemaal wel wat van elkaar kunnen leren en vooral lol hebben met elkaar aftuigen.

Die zak kunnen we eventueel wel aan een stevige boom hijsen:cool:

Weten jullie trouwens dat de ME wel eens relschoppers zoekt om praktijksituaties te oefenen?

Dat houdt in dat je legaal mag rellen; barricades bouwen, huizen omtoveren tot een fort, met rotzooi goeien, fikkie stoken en nog meer leuke dingen.Je

Uiteraard loop wel het risico dat je klappen krijgt.

Ik weet hier het fijne niet van, maar ken een gast via me studie die dit een keer met zn vrienden heeft gedaan.

Tsjah, als het dan toch je roeping is :roflol:

klinkt leuk, wij kunnen goede vrienden worden!

;)

Terug
Naar boven