MuscleMeat

Doe jij aan vechtsport?

Peiling Peiling Doe jij aan vechtsport?

• Totaal stemmers
    398
Karate (Wado Ryu) gedaan tot over 5 jaar.
4 kyu gehaald en een paar wedstrijdjes meegedaan (oa. 3de geworden in de +90 kg categorie tijdens de Beker Van Hoeselt).

Wegens tijdsgebrek (werk, gezinnetje,...) ben ik nu al blij als ik 3x de week met gewichtjes kan gaan spelen:rolleyes:

4e kyu is dat hetzelfde als bij judo?

dan zijn ze daar wel heel erg langzaam met banden....

ja ik doe momenteel kickboks maar kga overschakelen naar muay thai omdat dat mij veel leuker lijkt

hehe:D

braziliaans jiu jitsu en mt-->mma

Muay Thai

Ik ben sinds een maand begonnen met Thaiboksen. Ik heb voor deze gevechtsport gekozen omdat die zalig is om naar te kijken en nu ik ermee begonnen ben nog zaliger om te doen. Ik ben er al aan verslaafd. Ik denk er wel aan om nog met judo te beginnen ook. Kwestie van wat grepen te kennen ook.

Ja ik bodybould nu juist een half jaar maar ik doe wel al 4 Jaar Thaibox
Het is goed voor je eigen te beschermen en zeker voor je conditie.
Heb al 5 tornoois op mijn naam ;) !

Al zes jaar vechtsporter, voornamelijk shaolin kempo (Five elements) maar ook thai-box en freestyle combat.
verder ben ik recreatief krachttrainer :p

Het is zonde dat deze discussie is ontstaan vechtsport of martialarts zijn sporten met waardigheid en dicipline net als bb. En modder gooien hoort daar niet bij.

zuivere BB'rs hier in de minderheid..???

Ik doe aan BB en taekwondo

Ben van plan om bb aan de achtergrond te zetten en daarnaast aan karate, kickboxen( 3-voudig wereldkampioen leraar) en bjj doen.

kickboxen 2 keer per week en ik train 4-5 avonden in de week :rolleyes:

af en toe zet ik kickboxen op de achtergrond als een bandexamen eraan komt...

mma wordt helaas niet in mijn buurt gegeven...

vechtsporten zijn voor agressieve mensen, sorry dit is mijn mening.

Ik doe aan Shotokan karate, beleef erg erg veel plezier aan tot nu toe.

vechtsporten zijn voor agressieve mensen, sorry dit is mijn mening.

Sorry maar wat je zegt is onzin en dat is mijn mening, ik merk juist dat de mensen met wie ik train over het algemeen heel kalm en beheersd zijn. Ik kan niet voor andere vechtsporten spreken, maar voor mij en ongetwijfeld vele andere gaat het voornamelijk om het plezier in de sport. Agressie zal je in alle takken van sport terugvinden waar van competitief verband sprake is en dat is niet voorbehouden aan alleen maar vechtsporten.

Voor nu eventjes nee gevinkt, want op het moment doe ik niks anders naast bb.

Ik hoop toch echt in de toekomst weer eens tijd en geld te hebben voor een vechtsport. In het verleden was Engels boksen altijd me favoriet.

Als ik weer ga knokken is dat MMA of Engels boksen en misschien Muay Thai of wat Krav Maga voor zolang het leuk blijft. Hangt ook af van het aanbod hier in de buurt en reisafstand enzo. Een keuze maken zal ik pas doen na enkele proeflessen.

Kung Fu en t-kwondo vind ik ook wel gaaf, maar denk niet dat ik daar ooit de lenigheid voor zal krijgen.
En dan zit je ook met die kata's. Karate probeer ik heel misschien nog wel eens bij een andere vereniging, maar naar mijn ervaring tot nu toe leek het meer dansles dan wat anders met al die k*tterige huppelkata's:gay: Vele uitnodigingen van leden van de lokale worstelvereniging heb ik afgeslagen:P

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven