Fitness Seller

Doe jij aan vechtsport?

Peiling Peiling Doe jij aan vechtsport?

• Totaal stemmers
    398
nee, niet meer. na 13 jaar martial arts te hebben gedaan, heb ik gemerkt dat ik eeeel meer bezig ben met bodybuilden en dat daar me meeste tijd inzt met eten maken, trainen etc...ik wil het ooit weer oppakken, maar nu is het gewoon te druk:o

Hey,
Ik ben Lena en net nieuw lid geworden hier.
Ik heb 15 jaar Full-contact karate gedaan en gestopt na
de 2 de dan.
En nu sinds 2 jaar kickboxing/Muay.
Combineer mijn lessen hierin met thuis krachttraining en reken maar
dat je dat nodig hebt.
:lifter:
Bye Bye.

Ik heb een tijdje Ninjutsu gedaan dat was echt wreed.
maar ben gestopt om wat serieuzer aan bb te doen want het ging niet samen.

Niet meer, heb Judo, Ji Jitsu en Muay Thai gedaan.

je moeder
mensen die op een vechtsport zitten zijn onzeker worden agressief en het feit al dat mijn berichten tich keer werden gequote bevestig mijn vermoeden:D

Nee, dat bevestigt dat je uitspraak ofwel zeer waardevol/grappig ofwel zeer dom/onbezonnen is.

Begon met Judo, daarna Tai Chi Wushu en nu doe ik aan Taekwondo en Kysho Jitsu Dim Mak.

ik doe naast bodybuilding ook nog boksen eerst bij een boksclub nu alleen te druk doe het op m,n zolder beetje bij houden maar nummer een is bodybuilding

Ik doe aan kickboxen en heb ook een tijdje mma getraint.

neen

Was in mij jeugd echt een vechtsport sl*t, 6 jr. Karate, 2jr. Full contact karate en 4jr. Taekwondo.. toen op een mooie dag vond ik mijn weg bij de gewichtjes en sinds dien heb ik weinig meer gedaan aan al dat gedraai en gehuppel.

Nu ben ik van plan om dit jaar op Krav Maga te gaan, minder traditioneel en zonder al die eeuwenoude poespas.

op dit moment oefen ik nog alleen op mijn boksbal en doe aan BB ben nog aan het twijfelen welke vechtsport ik nou ga kiezen, het lukt me niet echt om een keuze te maken enzo :(

Terug
Naar boven