MuscleMeat

Doe jij aan vechtsport?

Peiling Peiling Doe jij aan vechtsport?

• Totaal stemmers
    398
ik gebruik geen geweld, ik ben zoals Ghandi.

Al jaren jui jitsu.

heb het nog nooit gebruikt eigenlijk in de praktijk, met een kroeg ruzie is het toch altijd een grote chaos.

Maar ik merk wel dat ik eerder moet aftikken als ik in 1 of andere klem wordt genomen sinds ik aan BB doe.

Ook vind ik het heerlijk om op me vader een polsklem aan te leggen, auw auw laat los hehehe

ik heb eerst karate gedaan , ben in 1999 overgestapt op het jiu jitsu dat ik gelijk met kracht-training ben gaan combineren ( gouwe combinatie )

Doe capoeira maar zou graag wat mma bijnemen. Maar in mijn omgeving is er niets te vinden op dat vlak:(

doe nu sinds kort muay thai boksen

Tyson heeft niet gekuurd. Kijk maar naar hoe grrot hij was toen hij 15 was. Hij had gewoon aanleg en heel veel training.
precies
ik denk ook niet dat mike gekuurd heeft
was al een flinke jongen toen ie 18 jaar was
en met maar 180 cm en dan rond de 100 kilo,,ben je al snel breed he

Over 2/3 weken ga ik ook trainen bij Gym Alkmaar.
Ik weet alleen niet wat ik allemaal ga doen ik wil gaan muay thai kickboksen maar er word daar meer dingen les gegeven dus zie wel.

ik doe hapkido en taekwondo ben net weer begonnen met bb.... taekwondo doe ik meer voor erbij maar jinjungkwan hapkido is het tofste wat ik tot nu toe gezien heb...andere sTen zijn er ook maar dat is minder hard en dus minder effectief

Ik doe aan Muay Thai.

Heb vroeger 6 jaar aan judo gedaan daarna 2 jaar tai kwando en 1 jaar karate en nu sinds een paar maand muay thai.

Heb altijd aan pencak(manyang] gedaan.Diverse titels meegehaald,en toen overgestapt naar kickboksen en freefight.Op me top me aanhechtingen bij me schouders afgescheurt.Zit nu te denken om te gaan sambo worstelen bij dolman alleen niet in wedstrijdverband,ben ik een beetje te oud voor geworden.

Nieuw in Amersfoort

AMERSFOORT KRAV MAGA

De eerste beginnersgroep in Amersfoort zit inmiddels vol ( 31 pers )

GEEF JE NU OP VOOR DE NIEUWE GROEP
STARTDATUM IN FEBRUARI 2007
GEEF JE SNEL OP WANT VOL IS VOL

Contact Combat - Krav Maga Trainingen

Ik doe nu Kickboxen, maar wordt technieken uit Muay Thai en MMA aangeleerd. Als kind ook nog 3 jaar karate gedaan.

Ik doe nu bijna een jaar Muay Thai in Epe, heb er veel plezier in en het ligt me wat beter dan bodybuilding :P

Van men 16 tot men 22 meerdere malen in de ring gestaan . zelf was ik kick/thai bij de bushido's . Maar vocht om het even wat :D

ben sinds kort met judo begonnen. Lijkt me redelijk goed combineerbaar met BB. Doe judo trouwens maar 1 keer per week.
Gebruik je toch ook redelijk je kracht mee(veel trekken) en het is goed voor de conditie(probeer maar eens uit een houdgreep te komen, moet je erg voor wroeten)
Ik merk hierbij toch wel dat ik een voordeel heb met mijn gewicht(105 kg), wat niet het geval zou zijn bij kickboxen oid.
Ik ben een degelijke sparringspartner voor bruine gordels ;)

'k Heb 2 jaar shotokan karate gedaan, half jaar kick/thaiboks en 2 jaar boksen.
Het boksen zegt me nu niet zoveel meer (vind ook dat het niet echt te combineren valt met het BB'en) maar toch ga ik nog eens om de 2 maanden omdat ik het niet volledig kan loslaten.
Kzou wel eens willen worstelen, iemand die een club weet zijn rond Waregem, Kortrijk?

Terug
Naar boven