AndroidHealthClinic

Doe jij aan vechtsport?

Peiling Peiling Doe jij aan vechtsport?

• Totaal stemmers
    398
Boksen :)

ik doe nu muay thai , en taekwondo :D

Laatst bewerkt:
Welke vechtsport raden jullie aan? Doel --> zoveel mogelijk kans maken iemand neer te halen wanneer ik me zou moeten verdedigen.
Ik overweeg:

Ken's Place - Les-uren - Vechtsporten - Braziliaanse Jiu Jitsu - Free Fight - Worstelen - Leuven - Belgie

Dit krijg je dan:

Braziliaanse Jiu-Jitsu
Hoewel iedereen overtuigd is dat braziliaanse jiu-jitsu de meest efficientste grondvechtsport is, kent Europa nog maar weinig volwaardige scholen. We hebben reeds een voorsprong van jaren opgebouwd en kunnen je dan ook alle kleine details van deze zachte kunst bijbrengen.

Worstelen
Iemand naar de grond halen doe je niet zomaar, daarom dat wij een volledig worstel programma aanbieden. We leggen voornamelijk de nadruk op het vrije sT worstelen, maar ook de controles uit het grieks-romeins worstelen komen aan bod.

Mixfight
Om onze vechtsT verder aan te vullen voegen we elementen uit verscheidene andere sporten toe. Zo komen er onder andere de stoot, trap, knie en elleboog technieken van het thais boksen bij, maar ook de waaier aan beenklemmen zoals deze geevolueerd zijn in het shooto of shootwrestling.

Stickfighting
Nadat grondvechten de vechtsportwereld heeft wakker geschut, is stokvechten de nieuwe trend. Weldra zal iedereen zicht tegen wapens leren verdedigen. Onze basis ligt in het Inosanto Kali, maar we leggen meer de nadruk op het sparren zoals dit in het DogBrothers systeem gedaan word.

Laatst bewerkt:
Ik doe boksen, puur omdat het veel eist van je conditie en dat je er goede discipline van krijgt, maar vooral omdat het een perfect cardio workout is, dat is de eigenlijk reden dat ik er mee ben begonnen. Maar ik begin het leuker te vinden dan bodybuilding :o

Doe Wing Tsun maar ben aan het overwegen om een tijdje te stoppen en me volledig te richten op het KrachtTrainen

Nog niet :D

hoe durven jullie kickboxen en thai boxen etc. een vechtsport te noemen. Het is geen vechtsport, maar gewoon straatvechten. Vechtsport zonder filosofie is straatvechten. Als je taekwondo, karate of jiu jutsu bijvoorbeeld doet, dan noem je dat een vechtsport.
Ik doe zelf btw Aikido(zelfvededingskunst , dus geen vechtsport ;-p)

Een vechtsport noemt men een vechtsport omdat het een sport is waarbij je een soort van vechten leert. Dus die sporten zijn gewoon vechtsport

muaythai en af en toe freefight/mma

3x per week fanatiek kickdammen

Ik judo al 3 jaar 3x in de week en ik doe aan wedstrijden, is een geweldige sport. Als jij een ruziezoeker bent zal het je niet helpen maar als je word vastgepakt ofzo. helpt het goed, en behalve dat word je er sterker door.
Judo is niet de beste vechtsport voor op straat, maar in mijn ogen de fijnste sport.

Praat geen poep jong, want het begint hier nou toch wel heel erg te stinken
Het is wel een vechtsport, doe jij maar eens navraag bij het noc
En ja inderdaad je hoort het goed, een shoalin meester zn ass wordt ****ing hard gewhooped als hij tegen een kickbokser moet, ik heb het zelfs gezien
De shoalin monk ging neer alsof hij een zak met aardappelen was
Trouwens who cares, je probeert inderdaad een zinloze discussie te starten en een beetje als de ''intressante fanatieke'' vechtsporter uit te hangen

Jij bent gek! een chinese shaolin meester kan zich een speer op de nek duwen en stenen met z'n kop breken. Maar de mensen wat zich in europa meester noemen zijn dit niet en hun ass word gekickt. Een echte shaolin meester zou nooit wedstrijden doen + in MMA enz. moet je handschoenen dragen en daarmee gaat de snelheid van kung fu ofzo. verloren. Alleen voor westerlingen is Muay Thai ofzo. beter, aangezien wij ook moeten werken en dus geen tijd hebben om ons hele leven te trainen.

kickboksen bij gym alkmaar en af en toe free fight voor de lol.

vroeger nog wel boksles gevolgd

nu enkel nog bb, heb er jammergenoeg geen tijd meer voor

sla wel thuis nog af en toe es op de zak... just 4 fun ;)

ik heb een paar jaar kickboksen gedaan.

Ik zit sinds kort op worstelen, dat is erg leuk om te doen. Een heeeeel ander spelletje als kickboksen, zowel qua kracht als uithoudingsvermogen. En je moet er veel meer bij nadenken.

Ik heb 2,5 jaar gebokst , ik doe nu sinds 2,5 jaar thai boksen en 2 jaar braziliaans jiu jitsu .

3 dagen thai boks soms wellis 1 dag boksen erbij
3 dagen brazilian jiu jitsu , hiermee doe ik ook grappling toernooien , 4-5 per jaar

en dit samen mix ik en doe ik mma gevechten .

Terug
Naar boven