Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik doe aan budo, dat is een soort verzamelnaam voor oosterse vechtsportsTen, waaronder aikido, kendo, karate, judo, jijustu, jujutsu en meer. het is erg interessant in combinatie met de filosofie!
naast fitnis ( doe ik nu 5 jaar) ga ik nu sinds een 6 tal maanden ook boksen 1 x per week
zoek in de toekomst meer malen per week te gaan of ook kickboks bij te doen , als men techniek wat beter is
Heb vroeger altijd aan vechtsporten gedaan.
Eerst teakwando, maar lange tijd aan Aikido gedaan.
Vondt het super, maar toen kwam de dag dag we in aanraking kwamen met ijzers.En ik was meteen verslaafd.
Dus nu nog alleen maar Body Building.
M'n kids zal ik wel Aikido laten doen, vindt ik toch een van de meest effectieve verdedigings sporten.
ik heb Muay thai gedaan daarna 3jaar boksen 3keer in de week en 3keer bodybuilding maar is niet te combineren de eene dag sla je jespieren lang en andere dag train je voor de pomp
Ik doe al 2 jaar kickbox. 3 maal per week 1.5 uur.
Nu ben ik zo'n 8 maand geleden met bodybuilding begonnen en kickbox tegenwoordig (de laatste maand) maar 1 keer per week 1.5 uur en sindsdien heb ik de indruk dat ik sneller groei.
i kwerk wel maar voornamelijk 's avonds en in eht weekend. Ik heb een schoo lwaarik vrij weinig les heb.En de avonden dat ik thaiboks heb ik geen werk haha
Heb vroeger jarenlang karate beoefend, tot bruin-3 geschopt (letterlijk) en toen werden andere dingen belangrijker . Inmiddels krav maga ik alweer een klein jaartje.