XXL Nutrition

Doe jij aan vechtsport?

Peiling Peiling Doe jij aan vechtsport?

• Totaal stemmers
    398
Ik doe aan budo, dat is een soort verzamelnaam voor oosterse vechtsportsTen, waaronder aikido, kendo, karate, judo, jijustu, jujutsu en meer. het is erg interessant in combinatie met de filosofie!

naast fitnis ( doe ik nu 5 jaar) ga ik nu sinds een 6 tal maanden ook boksen 1 x per week
zoek in de toekomst meer malen per week te gaan of ook kickboks bij te doen , als men techniek wat beter is

nee, ik doe alleen aan bodybuilding. Een vechtsport lijkt me wel super om t doen, maar dan houd ik helemaal geen tijd meer over

Jeet-kune-do ;) meesterlijke vechtsport :D

oh ook nog kick-boksen

Enkel indien nodig

Nope enkel BB. Heb wel intresse in het hele mma gebeuren.

Heb vroeger altijd aan vechtsporten gedaan.
Eerst teakwando, maar lange tijd aan Aikido gedaan.
Vondt het super, maar toen kwam de dag dag we in aanraking kwamen met ijzers.En ik was meteen verslaafd.
Dus nu nog alleen maar Body Building.
M'n kids zal ik wel Aikido laten doen, vindt ik toch een van de meest effectieve verdedigings sporten.

Ik doe al zo'n 3 jaar taekwondo en het bevalt me best.

Combinatie gaat best, voor nu ;)

Muay Thai... 1x per week wel maar, anders gain ik niet genoeg gewicht! BB staat toch op eerst plaats!

Deed vroeger 3x per week muay thai, maar die combinatie valt echt niet mee... ik denk dat de twee echt héél deftig doen niet te combineren valt!

ik heb Muay thai gedaan daarna 3jaar boksen 3keer in de week en 3keer bodybuilding maar is niet te combineren de eene dag sla je jespieren lang en andere dag train je voor de pomp

Ik doe al 2 jaar kickbox. 3 maal per week 1.5 uur.

Nu ben ik zo'n 8 maand geleden met bodybuilding begonnen en kickbox tegenwoordig (de laatste maand) maar 1 keer per week 1.5 uur en sindsdien heb ik de indruk dat ik sneller groei.

ik deed intensief capoeira maar dat doe ik nu hel sporadisch.Thaiboksen doe ik wel en in het verleden heb ik 7 jaar aan judo gedaan.

Ik snap niet waar mensen de tijd vandaan halen om aan bodybuilding en een vechtsport te beoefenen, doen jullie niet werken. :)

i kwerk wel maar voornamelijk 's avonds en in eht weekend. Ik heb een schoo lwaarik vrij weinig les heb.En de avonden dat ik thaiboks heb ik geen werk haha

Ik heb 9 jaar judo gedaan 5 jaar Muay Thai en doe nu Krav maga en dit samen met bb wat een geweldige combi. BB blijft ook wel mijn grootste passie.

Heb vroeger jarenlang karate beoefend, tot bruin-3 geschopt (letterlijk) en toen werden andere dingen belangrijker :D . Inmiddels krav maga ik alweer een klein jaartje.

Ga volgende week beginnen met Hapkido of Kenpo karate, om lenig te blijven en gedeeltelijk ook voor de conditie.

/edit/
Hapkido is het geworden :)
/edit/

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven