XXL Nutrition

doen jullie cardio?

Na de KT vaak een klein half uurtje.

Ik loop 2 à 3x per week 5km. Zit momenteel op cut...

2 keer per dag met de honden lopen(wandelen, maar wél doostappen)

Liever niet!

Heb 1 keer cardio gedaan, 45 min. daarna was ik het zo beu dat ik het waarschijnlijk nooit meer ga doen.

Hardlopen. 2 x in de week en 1 a 2x (kick)boksen
( soms in combi, 3 km heen, kickboxen, 2 km terugrennen)

Voor de hoofdrekenaars, terug neem ik een kortere route ;-)

Cardio?!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

n3RGs0O.gif

elke dag fietsen op-en-neer naar het station (2x 20 min.) + 4x per week naar de gym (2x 30 min)

1x, soms 2x per week. 30 min op een rustdag om conditie op pijl te houden.

bezig met bulk, maar doe nog wel 1x per week cardio. Pak daarna een rustdag erbij en je bent weer fris voor de hele week. En het is goed voor je stofwisseling aangezien je tijdens bulken veel meer eet.

Ja, meestal op zaterdag. Ik train Maandag, woensdag, vrijdag volgens een 3 dagen splitschema. Op zaterdag ga ik dan vaak een stukje hardlopen over het strand. Zo nu en dan pak ik ook wel eens de fiets om een flink eind te gaan fietsen.

Ik ging wel eens met mijn vader van IJmuiden naar Amsterdam. Dan fietste we daar heen en aten we op een bankie een brood met zalm of kip weg XD. Vervolgens pakten we even later de fiets weer terug, en zo ging dat bijna elke week. Mijn vader had echt bruut harde benen, was 1,98 en woog 130 kilo. Helaas is hij overleden. Hij was een echte voorstander van de fiets. Fietsen is erg goed voor je, dat heb ik in die tijd wel gemerkt. Ik schroom dan ook echt niet om af en toe de fiets te pakken, al moet je het ook weer niet te veel doen natuurlijk. Gewoon 1 keer per week. Je gaat het echt merken...

Laatst bewerkt:
Nee.
Wil nog wel eens in de avond een half uurtje wandelen. Soms weekend een uurtje. Meer gewoon omdat ik het lekker vind.

ja altijd 2-3x/wk
-om mn stofwisseling hoog te houden
-Zo herstel je ook sneller voor de volgende workout
-je blijft in conditie
-je zet niet zo snel vet aan
-je hoeft minder te cutten
-je BLIJFT in shape

Altijd met de fiets naar de gym. (snel tempo)
In de gym zelf nog nooit enige vorm van cardio gedaan. lol

Fiets naar de sportschool telt dat ook? en ik loop zo nu en dan naar de wc :p

2-3x per week half uurtje steady op de hometrainer

Terug
Naar boven