DBBdominik
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Haha ja, wel nodig! No pain no gain
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ja, wel nodig! No pain no gain

Thanks buddy!Lekkere training, vooral die 50 dips met 20kg extra.

Vanochtend gewogen, wel na een glas water, 89,8 kg. Kerst heeft me wel wat aangedaan, maar goed nu tijd om weer te beasten.OK, wat was de schade en hoeveel gewicht moet eraf
Sterkte weer dit jaar met trainen!
Thanks Dave, jij ook!Succes met je doelen voor 2015! Ben benieuwd naar je 100 dagen cut.
06-01-2015: Vandaag begint mijn 100 dagen CUT-Challenge.
Goed dat je het zegt; zal ze morgen plaatsen!
Thanks, ik hoop het ook!Succes ermee, hopelijk verlies je vooral spek en geen kracht!

. Ik zal ze plaatsen, maar eind januari wanneer ik terug ben in Amsterdam zal ik wat fatsoenlijke foto's maken en plaatsen.Foto's zijn geplaatst. Openings post is ook helemaal aangepast zodoende een beter overzicht te hebben.
Haha ja ik ook! Hopelijk sta ik er dan nog beter bij als vorig jaar! Wellicht ook wel leuk als ik die foto's plaats van net na me cut vorig jaar. Zal datergens van het weekend doen.Er zit een hoop massa, ben benieuwd hoe dat er uit komt te zien als er een onderhuids laagje weg is.
Thanks bro!Aardige massa inderdaad! Aanpak ziet er ook strak en doordacht uit. Shred ze bro!