- Waardering
- 478
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super, leuk dat je IN bent!IN ! Ik heb nog 200 dagen om shredded te raken en kan alleen maar leren van dit topic.
Succes !
Altijd!!Neem je ook eten mee uit Polen? Kielbasa, kabanosy, twarog etc![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=W_c8AFemzno

Hier was nog mijn topic van vorig jaar en hoe ik het toen aanpakte. Wellicht interessantIN ! Ik heb nog 200 dagen om shredded te raken en kan alleen maar leren van dit topic.
Succes !
Nee niet ver, ongeveer gelijk.Prima eerst sumo sessie bro. Sta je ver binnen de ringen? (ik sta 3-4 cm binnen de ringen, vind dat het sterkst).

Hey,sumo's gaan idd lekker, maar is nog wel wennen en zal zeker nog tijd kosten om naar eerst de 150 te gaan. Moet nog even de sweet spot vinden. Daarna is het beast mode, kijken waar me max zal liggensumo's gaan goed vooruit man. voelen ze easy aan? ben benieuwd wat je max zal zijn, ik denk wel dat 180-200 er wel in zit![]()

Hey, ik heb dat gevoel nu, soort van druk op beide plekken naast mijn adamsappel. Geen allergie, me schema is zoals altijd niks veranderd vandaag... Ik heb me ouders ook gebeld tijdens het praten ga ik oké net als wanneer ik actieve dingen doe, maar in rust zittend achter de laptop, gaat heel wat minder... Zo raar en opeens.Heftig man, heb je daar eerder last van gehad? Gelukkig ben je er goed van af gekomen. Misschien een allergische reactie?
Verder zijn mijn stats nog gelijk en me buik omtrek is vermindert, dus heel positief voorlopig!Hey, ja vage toestand. Maar gaat goed nu als ik er geen aandacht aan besteed. Ja heel goed zelfs met IF en alle veggies die ik erbij eet is het makkelijk vol te houdenBeetje vreemd wat er aan de hand is. Gelukkig gaat alles prima zolang je bezig blijft! Cutten gaat goed zo te zien, beetje vol te houden?