MuscleMeat

domino day (vanavond, 19.25, sbs6)

popey88

Competitive Bodybuilder
Waardering
62
zijn er hier nog mensen die naar domino day gaan kijken, en wat vinden jullie er van?

ikzelf ben dr nog niet over uit.
op zich is domino day vrij saai, ook al zitten er soms wel hele kunstige bouwwerken tussen.
denk dat als dr niet veel boeiends op tv is, ik domino day maar een beetje ga volgen.

en word het record dit jaar weer verbroken?
of njaa, dit jaar gaat het eigelijk om meerdere records.
ik zeg dat het record van meeste omgevallen steentjes dit jaar wel weer gebroken word

Domino = de nerd hobby bij uitstek.

Thanks, zal proberen sbs6 vanavond te skippen.

En tuurlijk wordt het record verbeterd, ze hebben weet ik hoeveel veiligheidsdingen altijd zodat alle steentjes gegarandeerd omvallen.

Thanks, zal proberen sbs6 vanavond te skippen.

En tuurlijk wordt het record verbeterd, ze hebben weet ik hoeveel veiligheidsdingen altijd zodat alle steentjes gegarandeerd omvallen.

vandaar dat ze het vorige keer niet gehaald hebben..

domino kan me echt niks interesseren eigelijk, is vanavond wel wat beters op

Grappig voor een minuutje, meer niet.

Ow hahahahaha. Ik ken het alleen nog van jaren terug en toen werd elk jaar een wereldrecord verbroken!!!! Vraag me af welke randdebiel al die steentjes telt die zijn omgevallen.

• Topic Starter Topic Starter

njaa, ik heb me ook wel eens afgevraagd of er vorig jaar niet gewoon "express" verloren is.

het record werd jaar na jaar verbroken, kan me voorstellen dat mensen die het kijken het vrij saai begonnen te vinden. door te verliezen, is iedereen dit jaar meer in spanning of het ze nu wel weer zal lukken.

njaa, ik heb me ook wel eens afgevraagd of er vorig jaar niet gewoon "express" verloren is.

het record werd jaar na jaar verbroken, kan me voorstellen dat mensen die het kijken het vrij saai begonnen te vinden. door te verliezen, is iedereen dit jaar meer in spanning of het ze nu wel weer zal lukken.

Idd, ik zit al een jaar in spanning te wachten.

Meest belachelijke tijdverdrijf ooit. Als die mensen die er al die weken aan hebben zitten k*tten nu eens lekker gingen werken hadden ze tenminste nog wat geld verdient. De commercie druipt er ook vanaf, 1 kwartier pauze voor de reclame erin verwerkt :rolleyes:.

Meest belachelijke tijdverdrijf ooit. Als die mensen die er al die weken aan hebben zitten k*tten nu eens lekker gingen werken hadden ze tenminste nog wat geld verdient. De commercie druipt er ook vanaf, 1 kwartier pauze voor de reclame erin verwerkt :rolleyes:.

Niet haten omdat je vroeger geen domino had!

en dan die quiz erbij. welke dominosteen moet er op het vraagteken staan. is dat steen 1 steen 2 of steen 3. ik herhaal... :spaz: :suicide:

whahaha komen zelfs al complot theorieën over domini day :roflol:

Ik kijk de laatste 10 minuten wel om de gezichten te zien van de mensen die er dagenlang werk in gestoken hebben wanneer ze ontdekken dat ze het record niet gehaald hebben.

yes yes yes!!!ik heb een jaar gewacht op de dag dat er een nieuwe recordpoging zou worden gedaan!!!
ik hoop ooit zelf ook mee te bouwen
lekker tussen een groepje internationale rand debielen op me knieen steentjes neer zetten!

yes yes yes!!!ik heb een jaar gewacht op de dag dat er een nieuwe recordpoging zou worden gedaan!!!
ik hoop ooit zelf ook mee te bouwen
lekker tussen een groepje internationale rand debielen op me knieen steentjes neer zetten!

We kunnen misschien met ons 2en wel een clubje oprichten. Dan worden we de concurrenten van die mensen op tv. Ik heb wel fototoestel op me foon zitten, dan maken we er mooie foto's van.

We kunnen misschien met ons 2en wel een clubje oprichten. Dan worden we de concurrenten van die mensen op tv. Ik heb wel fototoestel op me foon zitten, dan maken we er mooie foto's van.

deal dude!mischien nog meer DBB-ers die tijd teveel hebben?

nee, heb daar een hekel an

leuk man kijken hoe steentjes neervallen!

Terug
Naar boven