En dit is dan feitelijk nog juist.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dit is dan feitelijk nog juist.
Hoe weet jouw lichaam of je binnen of buiten de EU bent?

Namens mijn dochter: Is een rolschaats een voertuig, zo ja is een schoen een voertuig?
(Namens NL wet)voertuig: motorrijtuig, aanhangwagen, fiets, zijspanwagen, wagen of andere constructie, niet bestemd om langs spoorstaven te worden voortbewogen; onder een andere constructie wordt niet verstaan een kinderwagen, niet-gemotoriseerde rolstoel, kruiwagen of soortgelijke kleine constructie;
Hoe zit dat met een step?
Hoe zit dat met een step?
En als je toch bezig bent, hoe overtuig je je zoontje dat hij wc-papier moet gebruiken als hij zo schoon poept vegen eigenlijk niet nodig is.
hoop dat niet mee te maken 
Niks zeggen.En als je toch bezig bent, hoe overtuig je je zoontje dat hij wc-papier moet gebruiken als hij zo schoon poept vegen eigenlijk niet nodig is.
Nein!Had Eva Braun een schrale muts van Hitlers snorretje?
Trivia time: Eva Braun klaagde in 1943 tegen Albert Speer dat oom Adolf geen tijd meer had voor seks.

Nee.Mijn ladyfriend heeft me meegenomen voor een pedicure en manicure.
Ben ik nu gay?
Ligt aan de kleur nagellak die je nu op hebt 🤌Mijn ladyfriend heeft me meegenomen voor een pedicure en manicure.
Ben ik nu gay?
Dan wel natuurlijk.