MuscleMeat

Door de bomen het bos niet meer

oberon

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Sorry voor mijn vraag maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
er staan hier zoveel verschillende zaken dat ik er nog moeilijk wijs uit geraak.

Mijn vraagje.

Ik zou graag aan een 1e zeer lichte kuur beginnen, ik train nu meer dan 2 jaar intensief (4x soms 5x per week).
De reden is ook, ik had 2,5 jaar geleden een motorongeluk en was maanden werkonbekwaam. Kniebreuk en andere. Ik ben zeer veel spiermassa verloren aan dat been en tot op heden is er nog steeds een groot verschil met het andere. Het was nochtans mijn beste been. Ik moest me ook alleen beperken tot de hometrainer. Andere belasting was uit den boze.
Nu wordt ik terug geopereerd en de chirurg zei me dat ik weer spier zal verliezen aangezien dat been weer een tijdje out zal zijn.
Mijn bovenlichaam blijf ik trainen van zodra het mogelijk is, de nadruk heeft hierop altijd gelegen, voor de benen was het noodgedwongen alleen de hometrainer.

Ik denk dus dat door middel van het LICHTE kuurtje ook de spierafbraak in mijn been wat zal beperkt worden.

Ik ben een dertiger en was van plan eens met een kuurtje te beginnen omdat er al enkele maanden geen vooruitgang meer is, ik stagneer blijkbaar, en vind mede door dit gebeuren de tijd gekomen om er nu mee te beginnen wanneer ik na een weekje bekomen te zijn, terug begin te trainen)

Kan iemand die goed weet waarover hij praat me een beetje raad geven hierin aan welk kuurtje ik kan beginnen? Ik haal de produkten gewoon met doktersvoorschrift, ik weet dat dit kan in dit geval na operatie.

Hartelijk dank al,

• Topic Starter Topic Starter
add-on bij vorige

Hallo,

Misschien nog goed te vermelden. Ik mag gerust wat massa aan komen, ik heb alleen wat last van vet aan het penske maar voor de rest mag er zeker wat bijkomen. Ik train en dieet dat er wel weer af vanaf april.
Ik zou graag aan de 84kg komen zonder pens, dus nu op weg naar +- 88kg en dan buik wat aftrainen.

Lengte: 1m80
Gewicht: 80kg
+- 14% vet, vooral aan buik.(eraangekomen toen ik 6 maand thuis zat en nog niet weggekregen)

Laatst bewerkt:
Winstrol,150 mg/week voor 6 weken?
Wel eerst een arts vinden die dit wil voorschrijven want is niet bepaald de normale therapeutische hoeveelheid.Primo is te zwak...en van deca ga je geen buikje wegwerken.
Alleen te hopen dat je kan doortrainen en niet te veel gaat out zijn door operaties.Anders is het ook maar water naar de zee dragen.

en ga je met winstrol je buikje wegtrainen? en in zijn geval zou primo misschien juist wel goed zijn. een kleine ondertsteuning die niet teveel nadelen oplevert.

borninawonder zei:
Winstrol,150 mg/week voor 6 weken?
Wel eerst een arts vinden die dit wil voorschrijven want is niet bepaald de normale therapeutische hoeveelheid.Primo is te zwak...en van deca ga je geen buikje wegwerken.
Alleen te hopen dat je kan doortrainen en niet te veel gaat out zijn door operaties.Anders is het ook maar water naar de zee dragen.

van winny gaat net zo min je buik weg als van deca hoor?... winny word vaak gebruikt tijdens het cutten maar dat is puur om spiermassa vast te houden en winny is daar goed geschikt voor aangezien het geen vochtvasthoud...

verder kun je winny wel gebruiken voor droge massa te winnen... ik zou gewoon eerst eff gaan cutten (zonder a.s) en dan als je tevreden bent met je buik gewoon een dikke massa kuur pakken..

Misschien ook interessant om Deca te pakken. Lijkt me wel goed van wege zijn blessure. 200 mg deca per week en 50 mg EOD winstrol.

Thanks voor de info,

Dat buikje is voor in het voorjaar.
Ik vond hier ook info van een deca only kuur.
100 mg elke 4 dagen en dit voor 8 weken.
(Dat zou op 14 doses van 100 mg komen).
dinsdag geopereerd, deze week niks getraind, volgende week nog recoveren of ik doe meer kwaad dan goed aan mijn been, maar de week daarna moet ik toch redelijk op mijn poot kunnen staan zonder al te veel pijn.
Dan zou ik eerst een weekje trainen om er weer in te komen en de week erna beginnen.(Als den dokter akkoord is tenminste).
Wat voor bijwerkingen kan ik verwachten? ( toch geen bitchtits hé, haha)
Wat is jullie mening of heeft iemand een beter voorstel of een alternatief?

Bedankt al hé,

Greetz,

Laatst bewerkt:
massa en je buikje weg werken met een licht kuurtje? ben toch bang dat je een keuze moet maken,en het lijkt me wel verstandig om eerst goed te revalideren na je operatie.

Yooooo,

Eerste weekje training zit erop.
Amaai, goed afgezien (maar zo heb ik het graag), overal goed zeer.
Wat kracht kwijt, waarschijnlijk wat verzwakt door de antibiotica die ik kreeg, maar dat komt wel terug.
Nog een weekje om volledig in vorm te komen en dan zou ik dit willen proberen (het 1e)
[Link niet meer beschikbaar]
Iemand al gekuurd op deca only? en wat was de ervaring, resultaten?
Het is de 1e maal dat ik zou kuren.

Thanks bro's,

oberon zei:
Yooooo,

Eerste weekje training zit erop.
Amaai, goed afgezien (maar zo heb ik het graag), overal goed zeer.
Wat kracht kwijt, waarschijnlijk wat verzwakt door de antibiotica die ik kreeg, maar dat komt wel terug.
Nog een weekje om volledig in vorm te komen en dan zou ik dit willen proberen (het 1e)
[Link niet meer beschikbaar]
Iemand al gekuurd op deca only? en wat was de ervaring, resultaten?
Het is de 1e maal dat ik zou kuren.

Thanks bro's,

Er staat wat achterhaald info op en zeer waarschijnlijk is de hele pagina aan info achterhaald. Voor zover ik weet heeft deca een halve waardetijd van 14 dagen en blijft dus lang in het lichaam zitten. Het lijkt me dan onnodig om elke 4 dagen 100mg oftewel 1ml deca te gebruiken, ik denk dat dat ook te weinig is voor goed resultaat.

Ik denk dat als je een deca only wilt beter 1x in de week bijv. elke maandag 200mg oftewel 2ml deca gebruiken en dat gedurende 10 weken.

Mocht dit geen goed idee zijn dan zul je dat merken aan de reacties. Maar ik denk eigenlijk toch wel dat dit een gepast kuurtje voor je is.

Succes met je kuur! :)
Gr Suat

Ik zou niet voor een deca only kuur gaan,al was het maar om de deca d*ck tegen te gaan..De een heeft hier sneller last van als de ander maar een stack is altijd beter..Als je dan toch met deca wilt kuren zou ik een combi doen met test..Een kuur deca van 200mg zal niet veel doen, behalve je eigen axis helemaal plat leggen
En heb je ook al over een nakuur nagedacht..

Harld heeft het goed omgeschreven! Zowiso lijkt het me beter dat je eerst eeens flink gaat lezen over wat de mogelijkheden zijn. Er is ook een sticky over Deca-only. Succes

Harold w. zei:
Ik zou niet voor een deca only kuur gaan,al was het maar om de deca d*ck tegen te gaan..De een heeft hier sneller last van als de ander maar een stack is altijd beter..Als je dan toch met deca wilt kuren zou ik een combi doen met test..Een kuur deca van 200mg zal niet veel doen, behalve je eigen axis helemaal plat leggen
En heb je ook al over een nakuur nagedacht..

Thanks voor het advies, ik zal er nog even mee wachten en nog wat info opdoen.
Ik heb geen zin om mijn pietje te moeten gaan zoeken na een tijdje en het dan nog half levenloos terug te vinden.
Ik ga terug een maandje creatine nemen nu denk ik en eens goed zoeken wat er nog voor mogelijkheden zijn voor een 1e mild kuurtje.

Ik vond het anders nu het ogenblik om aan de spullen
(en gene brol via via verkregen), te komen met voorschrift, na mijn operatie om mijn spieren in mijn been te recoveren snap je. Er is nog steeds een groot verschil van met mijn ongeluk 2,5 jaar geleden dat nog steeds niet terug is.

De dokter gaat mij ook geen volledige stack voorschrijven he, daarom zocht ik iets met 1 produkt. BTW Ik zou niet weten hoe eraan te geraken anders.

Er sprak me nu al iemand over alleen primo maar daar heb ik ook mijn bedenking over. En jullie?

Thanks hé,

Thanks,

Ik verschillende zaken gevonden en sticky over deca-only gelezen en ben blij er niet aan te zijn begonnen. Het sop is inderdaad de kool (en mijn pietje) niet waard.

Ik zocht iets om via voorschrift aan te komen maar blijkbaar zijn er niet veel opties, of vergis ik mij?

Ik en mijn fluitje danken allen die mij raad gaven en hopelijk nog zullen geven.

Greets,

Terug
Naar boven