XXL Nutrition

Door Word 2 uur werk naar de maan

Bello

Advanced Bodybuilder
Waardering
88
Heb zojuist 2 uur aan een werkstuk zitten werken. Wil ik het opslaan, krijg je dit:

"De schijf is vol, of er zijn te veel bestanden geopend".

Er is maar 1 bestand geopend, word. En ik heb ruimte genoeg vrij. Dit doet ie op elke plek waar ik hem op wil slaan.

Heb het bestand nog open staan... Pls help me. Karma awaits.

• Topic Starter Topic Starter
Is een profielwerkstuk. Moet er ongeveer 120 uur aan werken. Dus het is nog lang niet af. Moet ik dadelijk nog alles overtypen.

Heb het nu "ge copy paste" in mijn mail. Maar dat werkt ook niet echt omdat ie de opmaak niet behoudt..

Ik weet het ook niet jongen! Het is in ieder geval beter dan niets.

Druk is op ctrl alt del en kijk is bij processen wat er nog allemaal openstaat?

Kopieeren en plakken naar notepad?

hebbie toevallig een usb sticky waarop je het kan proberen op te slaan.
anders kan je proberen open office te downloaden, tekst daarin te kopieren, en het dan opslaan, kijken of dat wel lukt.
of misschien sneller, en wat misschien ook werkt.
kopieer het in google docs, dat werkt online, hou je misschien ook je opmaak.
docs.google.com

YES! Ik heb de oplossing:

http://support.microsoft.com/kb/224041

In het kort:
opslaan als --> RTF
RTF openenen --> opslaan als --> word document

Niemand weet waarom, maar het werkt.

Tnx voor de hulp;)

anders had je ook nog van die freeware word progjes kunnen downloaden.. maar goed om te horen dat t gelukt is!

Heb dit vaak gehad op die onstabiele k*t pc's. Sinds de mac is dit nooit meer gebeurd hier.

Heb dit vaak gehad op die onstabiele k*t pc's. Sinds de mac is dit nooit meer gebeurd hier.

Ik zag de titel van het topic, en als laatst post Big-T en moest gelijk denken van: Wedden dat ie gaat zeggen dat dat op 'n mac niet gebeurt :o

En kijk aan :D

Ik zag de titel van het topic, en als laatst post Big-T en moest gelijk denken van: Wedden dat ie gaat zeggen dat dat op 'n mac niet gebeurt :o

En kijk aan :D

Haha, mensenkennis!

Maar idd Windows geeft vrij veel storingen bij mij, heb geen ervaring met Mac.. Zal allicht beter zijn wat dat betreft.

Ik gebruik deze, nergens nooit last van.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha, mensenkennis!

Maar idd Windows geeft vrij veel storingen bij mij, heb geen ervaring met Mac.. Zal allicht beter zijn wat dat betreft.
Nee hoor , Mac is niks beters en meestal als een pc zogenaamd k*t is , is het user error !

Laatst bewerkt:
inderdaad, mac is niet meer wat het ooit geweest was, dat geld met de macbook met de ipod. ik had voorheen zon witte i-pod met blauw schermpje, je kent m wel die van de 50 cent clip.

Dat ding doet t nog steeds gewoon goed. wel zwaar en de accu begint nu wel erg snel op te raken.. maar mijn nieuwe ipod nano is stuk minder degelijk, zwakke behuizing enz. t voelt allemaal wat minder.

Naar mijn mening is Linux eigenlijk het beste omdat deze gewoon freeware is en door de particulier zelf geupdate kan worden. het kan eigenlijk alles wel draaien ipv mac dat geen spelletjes kan :mad:

Nee hoor , Mac is niks beters en meestal als een pc zogenaamd k*t is , is het user error !

Om een windows PC te kunnen gebruiken zonder user errors moet je toch wel een übergeek zijn. Totaal niet idiot-proof, en in die zin is Mac dus wel beter (onder andere).

inderdaad, mac is niet meer wat het ooit geweest was, dat geld met de macbook met de ipod. ik had voorheen zon witte i-pod met blauw schermpje, je kent m wel die van de 50 cent clip.

Dat ding doet t nog steeds gewoon goed. wel zwaar en de accu begint nu wel erg snel op te raken.. maar mijn nieuwe ipod nano is stuk minder degelijk, zwakke behuizing enz. t voelt allemaal wat minder.

Naar mijn mening is Linux eigenlijk het beste omdat deze gewoon freeware is en door de particulier zelf geupdate kan worden. het kan eigenlijk alles wel draaien ipv mac dat geen spelletjes kan :mad:
Geen spelletjes kan? :o

ja de meeste spellen kunnen niet op mac. En ik wil nog wel is af en toe een game spelen op de pc. ps3 en shooters zuigt namelijk :p

Terug
Naar boven