Fitness Seller

Door Word 2 uur werk naar de maan

kon je niet gewoon dit doen?

ctrl+a
ctrl+c
ctrl+n
ctrl+v
ctrl+s

Edit: Lama.....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Om een windows PC te kunnen gebruiken zonder user errors moet je toch wel een übergeek zijn. Totaal niet idiot-proof, en in die zin is Mac dus wel beter (onder andere).
Bij mij heeft windows altijd goed gelopen, en ben geen übergeek.
En niet idiot-proof? Damn, windows doet al alles vanzelf van software instaleren voor HD's, printers, cams, ... Vroger was het nog progs installeren en hopen dat het werkt.

Als je niet met windows overweg kan is het toch wel erg vind ik ...

• Topic Starter Topic Starter
Bij mij heeft windows altijd goed gelopen, en ben geen übergeek.
En niet idiot-proof? Damn, windows doet al alles vanzelf van software instaleren voor HD's, printers, cams, ... Vroger was het nog progs installeren en hopen dat het werkt.

Als je niet met windows overweg kan is het toch wel erg vind ik ...

Kan er wel mee overweg, alleen af en toe word je er helemaal ziek van.

Ok dan voor jou een vraag: Hoe los ik dit op?:
Mijn zoekfunctie werkt niet meer. Dat houdt in dat als ik bijvoorbeeldjes nummers wil zoeken in de bestanden, windows verkenner, dat hij geen tot zeer weinig resultaten weergeeft.

Ik heb er bijvoorbeeld het nummer "Pearl Jam - Alive" op staan. Als ik dit in de zoekbalk intyp krijg ik geen resultaten.

Heeft het voorheen altijd goed gedaan.

Nu vind ik dit niet zo'n groot probleem omdat ik nu mijn nummer met mediabibliotheek zoek, maar zie het maar als test voor jou om te bewijzen dat je met windows overweg kan:D. (+dat mijn zoekfunctie het dadelijk hopelijk weer doet!!1)

@Spuitelf11: hehe, heb niet de intentie om in elk topic erover te beginnen, maar hier was de drang te groot;)

En wat spelletjes betreft, die 'kunnen' natuurlijk wel op Mac. Zowel de eigen games als die voor Windows, dat kan de PC-gebruiker niet zeggen :p

Heb zojuist 2 uur aan een werkstuk zitten werken. Wil ik het opslaan, krijg je dit:

"De schijf is vol, of er zijn te veel bestanden geopend".

Er is maar 1 bestand geopend, word. En ik heb ruimte genoeg vrij. Dit doet ie op elke plek waar ik hem op wil slaan.

Heb het bestand nog open staan... Pls help me. Karma awaits.

Je doet nooit iets voor niks, waarschijnlijk heb je er wat van geleerd.

Kan er wel mee overweg, alleen af en toe word je er helemaal ziek van.

Ok dan voor jou een vraag: Hoe los ik dit op?:
Mijn zoekfunctie werkt niet meer. Dat houdt in dat als ik bijvoorbeeldjes nummers wil zoeken in de bestanden, windows verkenner, dat hij geen tot zeer weinig resultaten weergeeft.

Ik heb er bijvoorbeeld het nummer "Pearl Jam - Alive" op staan. Als ik dit in de zoekbalk intyp krijg ik geen resultaten.

Heeft het voorheen altijd goed gedaan.

Nu vind ik dit niet zo'n groot probleem omdat ik nu mijn nummer met mediabibliotheek zoek, maar zie het maar als test voor jou om te bewijzen dat je met windows overweg kan:D. (+dat mijn zoekfunctie het dadelijk hopelijk weer doet!!1)
Computer probleem op lossen zonder aan de computer zelf te zitten is niet bepaald productief werk ;)

Ja maar ik zie in een mac geen ati radeon 4870 of hoger zitten.. idemdito met processoren, de top is toch altijd in de windows markt. Wat natuurlijk wel spijtig is.
De vraag is of je die ultieme top echt nodig hebt om optimaal te gamen. Ik ga er vanuit dat die kaarten te groot of te duur zijn voor de iMac. Met een ATI Radeon HD 4850 moet je de meeste hedendaagse games toch vlot kunnen spelen dacht ik.

Overigens heeft de Mac Pro wel een ATI Radeon HD 4870. Je kan de top dus prima bereiken met een Mac.

oh dat die mac pro die ati kaart had wist ik niet :O zijn ze dan toch mee verbeterd!

Nah ik heb nu een 4870 met een quad core amd black edition.. en t draait met een 24 inch scherm net cod mw2 niet.. en dan heb ik echt n nerd van n broer die die opperdetop dingen allemaal heeft ( ik krijg al zn 2e handsjes :D ) en dan merk je toch wel echt t verschil.

maar tis inderdaad maar net waar je je prioriteiten legt

De vraag is of je die ultieme top echt nodig hebt om optimaal te gamen. Ik ga er vanuit dat die kaarten te groot of te duur zijn voor de iMac. Met een ATI Radeon HD 4850 moet je de meeste hedendaagse games toch vlot kunnen spelen dacht ik.

Overigens heeft de Mac Pro wel een ATI Radeon HD 4870. Je kan de top dus prima bereiken met een Mac.

Kost wel wat zie ik :o

Is ook meer voor bedrijven, maar de kwaliteit van de hardware is ongeëvenaard.

Voor lange verslagen raad ik je aan om eens latex te proberen. Ik weet het, het zal een even tijd nemen om het onder de knie te krijgen maar uiteindelijk is het voor lange verslagen wel deftig.

Terug
Naar boven