Dat ze het niet uitbrengen voor de mac wil nog niet zeggen dat het niet kan.ja de meeste spellen kunnen niet op mac. En ik wil nog wel is af en toe een game spelen op de pc. ps3 en shooters zuigt namelijk![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ze het niet uitbrengen voor de mac wil nog niet zeggen dat het niet kan.ja de meeste spellen kunnen niet op mac. En ik wil nog wel is af en toe een game spelen op de pc. ps3 en shooters zuigt namelijk![]()

Nee hoor weet wat Big-T van macs vind en dat is prima !

Bij mij heeft windows altijd goed gelopen, en ben geen übergeek.Om een windows PC te kunnen gebruiken zonder user errors moet je toch wel een übergeek zijn. Totaal niet idiot-proof, en in die zin is Mac dus wel beter (onder andere).
Bij mij heeft windows altijd goed gelopen, en ben geen übergeek.
En niet idiot-proof? Damn, windows doet al alles vanzelf van software instaleren voor HD's, printers, cams, ... Vroger was het nog progs installeren en hopen dat het werkt.
Als je niet met windows overweg kan is het toch wel erg vind ik ...
. (+dat mijn zoekfunctie het dadelijk hopelijk weer doet!!1)Heb zojuist 2 uur aan een werkstuk zitten werken. Wil ik het opslaan, krijg je dit:
"De schijf is vol, of er zijn te veel bestanden geopend".
Er is maar 1 bestand geopend, word. En ik heb ruimte genoeg vrij. Dit doet ie op elke plek waar ik hem op wil slaan.
Heb het bestand nog open staan... Pls help me. Karma awaits.
Computer probleem op lossen zonder aan de computer zelf te zitten is niet bepaald productief werkKan er wel mee overweg, alleen af en toe word je er helemaal ziek van.
Ok dan voor jou een vraag: Hoe los ik dit op?:
Mijn zoekfunctie werkt niet meer. Dat houdt in dat als ik bijvoorbeeldjes nummers wil zoeken in de bestanden, windows verkenner, dat hij geen tot zeer weinig resultaten weergeeft.
Ik heb er bijvoorbeeld het nummer "Pearl Jam - Alive" op staan. Als ik dit in de zoekbalk intyp krijg ik geen resultaten.
Heeft het voorheen altijd goed gedaan.
Nu vind ik dit niet zo'n groot probleem omdat ik nu mijn nummer met mediabibliotheek zoek, maar zie het maar als test voor jou om te bewijzen dat je met windows overweg kan. (+dat mijn zoekfunctie het dadelijk hopelijk weer doet!!1)

Computer probleem op lossen zonder aan de computer zelf te zitten is niet bepaald productief werk![]()
Dat ze het niet uitbrengen voor de mac wil nog niet zeggen dat het niet kan.![]()
De vraag is of je die ultieme top echt nodig hebt om optimaal te gamen. Ik ga er vanuit dat die kaarten te groot of te duur zijn voor de iMac. Met een ATI Radeon HD 4850 moet je de meeste hedendaagse games toch vlot kunnen spelen dacht ik.Ja maar ik zie in een mac geen ati radeon 4870 of hoger zitten.. idemdito met processoren, de top is toch altijd in de windows markt. Wat natuurlijk wel spijtig is.
) en dan merk je toch wel echt t verschil.De vraag is of je die ultieme top echt nodig hebt om optimaal te gamen. Ik ga er vanuit dat die kaarten te groot of te duur zijn voor de iMac. Met een ATI Radeon HD 4850 moet je de meeste hedendaagse games toch vlot kunnen spelen dacht ik.
Overigens heeft de Mac Pro wel een ATI Radeon HD 4870. Je kan de top dus prima bereiken met een Mac.