Sport2000
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 29
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

maurice86 zei:ja dat vind ik ook zo vaag, mensen die bij elke herhaling lopen te brullen en te kreunen en als ze klaar zijn een soort van brul geven. En dan overdreven hard de dumbbell op de grond laten vallen. Ga anders gewoon naar de dierentuin.
brullen moet juist hoe harder hoe liever 
wessel zei:Instructeurs die plots komen vragen of alles goed gaat, omdat je vriendin ook komt trainen terwijl dat ze dat anders nooit doen.

maurice86 zei:ja dat vind ik ook zo vaag, mensen die bij elke herhaling lopen te brullen en te kreunen en als ze klaar zijn een soort van brul geven. En dan overdreven hard de dumbbell op de grond laten vallen. Ga anders gewoon naar de dierentuin.
wessel zei:Bukken in je nakie, met je reet naar de deur van de kleedkamer als ik net binnen kom.![]()

Arnold heeft volgens hem geen anabolen gebruikt enzo 
The Rock zei:Hij denkt trouwens ook nog datie alles weetArnold heeft volgens hem geen anabolen gebruikt enzo
![]()

na tien minuten en 1 set squatten verder had hij het wel door geloof ik, en ging hij toch maar een ez-bar halen
sukkel.Sport2000 zei:
En na de training moet je niks eten enzo. Dat is "slecht" volgens hem. Mja die vent is toch nasty. Zo'n vieze naaktloper is het, zit tie gewoon te vertellen daaro. Ik ken heel die vent niet. Begint tie opeens te vertellen dat hij vaak naar gemengde sauna's gaat enzo, en dat naaktlopen in dat gebouw verplicht is e.d. Echt een nasty creep. Hij staat ook altijd in ze nakie in de kleedkamer, en hij praat dan tegen iedereen. We lachen em altijd uit, maar dat heeftie niet door volgens mij 
Wilhelmson zei:DO's:
- Er veel mee bezig zijn, schema's bedenken, op voeding letten, veel lezen,...
- ...

het waren geen marokkanenHope zei:Dé grootste DON'T:
mijn gilet van tommy hilfiger stelen in de kleedkamer![]()
![]()
![]()
verdomde puberk*tmarokkaantjes!!!![]()
![]()
![]()

Sport2000 zei:
Oke hier komen ook mijn DO`S en DONT`S in de gym, velen zullen al weer genoemd zijn:
DO`S
- Hard trainen
- Elkaar helpen en eventueel aanwijzingen geven (alleen als dat echt nodig is)
- Respect tonen voor andere mensen (of ze nou huge of klein zijn)
- Uitademen tijdens het uitstoten en je mag best geluid maken als het zwaar is.
DONT`S:
- Teveel ouwehoeren (een beetje moet kunnen... maar niet de hele tijd, het is geen kroeg)
- Apparaten bezet houden (vooral groepjes.. met zijn 5en ofzo)
- Als een dolle door de sporschool heen lopen te rennen en te schreeuwen of wel heeeel hard praten.
- Naar mij toe komen terwijl je ziet dat ik net begin met een oefening en vragen of ik al bijna klaar ben, en als ik dan zeg dat nog wel ff kan duren rond blijven hangen en proberen mij van het toestel/bankje/etc "weg te kijken"
- Terwijl ik met kabels bezig ben me borst te trainen en daartussen door ff rust neem "ongevraagd" aan dat apparaat gaan hangen om je rug te trainen. (bij mij op de sporschool zit er ook zo een stang aan waaraan je jezelf kunt optrekken aan dat apparaat). Als je het ff vraagt heb ik er vast geen probleem mee, mits je niet met een hele groep bent.
- Zelf helemaal fout trainen en dan mij "trainings tips" gegeven enzo.
- In de sportschool rondlopen alsof je THE MAN bent enzo, doe lekker gewoon.
- In de weglopen en recht voor me neus een of andere oefening gaan staan doen terwijl er genoeg ruimte is.
- Te langzame muziek in de sporschool...
Nou dat was het wel weer....
![]()