XXL Nutrition

Do's en Don'ts in de Gym

Status
Niet open voor verdere reacties.
ff het topic een kick geven:D
instructeurs die alks je je zwaarste set doet op je af komen lopen, en net als je bij die laatste 2 reps aankomt beginnen te vertellen hoe snel je wel niet invalide word als je op die manier traint:mad: wacht dan tot na de oefening :cool:

Don'ts: Zoolanders die komen trainen met een muts op, terwijl het 20 graden is :no:
Instructeurs die plots komen vragen of alles goed gaat, omdat je vriendin ook komt trainen terwijl dat ze dat anders nooit doen.
Kreunen als een gek als je weinig pakt.
Ouwe opa's die geen handdoek gebruiken.
Dikke vatsige mannetjes die denken dat ze ow zo breed zijn maar gewoon een dikke pens hebben. En dan 2 uur trainen alsof aan de toog hangen.
Bukken in je nakie, met je reet naar de deur van de kleedkamer als ik net binnen kom. :kots:

Do's: Trainen :grumble:

ja dat vind ik ook zo vaag, mensen die bij elke herhaling lopen te brullen en te kreunen en als ze klaar zijn een soort van brul geven. En dan overdreven hard de dumbbell op de grond laten vallen. Ga anders gewoon naar de dierentuin.

maurice86 zei:
ja dat vind ik ook zo vaag, mensen die bij elke herhaling lopen te brullen en te kreunen en als ze klaar zijn een soort van brul geven. En dan overdreven hard de dumbbell op de grond laten vallen. Ga anders gewoon naar de dierentuin.
??? brullen moet juist hoe harder hoe liever :D

maurice86 zei:

breezer alarm :D

ik kreun ook bij mijn laatste reps is goed voor de ademhaling.

schreeuwen is nog beter

wessel zei:
Bukken in je nakie, met je reet naar de deur van de kleedkamer als ik net binnen kom. :kots:

ja dat is nasty idd. bij ons loopt altijd zo'n vent rond, die is waarschijnlijk vroeger heel erg dik geweest, en de vellen hangen overal enzo..echt nasty gezicht. die heeft altijd de behoefte om met je te gaan praten als tie daaro in ze nakie staat. nasty dude :D

Hij denkt trouwens ook nog datie alles weet :D Arnold heeft volgens hem geen anabolen gebruikt enzo :D

Don't;Het apparaat bezet houden terwijl je ziet dat ik eraan kom :D

Do;Mij meteen vragen of ik em nodig heb en zelf wat anders gaan doen. ;)

Do's: Hard trainen, hard trainen ennee....hard trainen!

Dont's:

* Machines te lang bezet houden
* Dumbbells en halters niet terugleggen zodat je ze iedere keer aan een of andere wooz moet gaan vragen.
* Ouwehoeren
* Oefeningen maar half doen. Bij ons zijn er zo van die "showventjes" die groot willen zijn door veel gewicht op den bench te schuiven, en dan het gewicht maar 20 cm of zo laten zakken... :rolleyes:

Nog een don't

barbell curls int squatrek. er zit 1 zo'n figuur bij ons die doet dat altijd. laatst waren m'n maat en ik aan het squatten. komtie echt zo aangelopen naar het squatrek. squatten doet hij niet, dus hij ging barbell curls doen. maar we waren nog bezig met squatten. hij zegt niks, gaat gewoon staan wachten tot we klaar zijn zodat hij z'n barbell curls daar kon doen. heb het toen even heerlijk rustig aan gedaan :D na tien minuten en 1 set squatten verder had hij het wel door geloof ik, en ging hij toch maar een ez-bar halen :D sukkel.

Sport2000 zei:

Hij zegt het echt hoor :D En na de training moet je niks eten enzo. Dat is "slecht" volgens hem. Mja die vent is toch nasty. Zo'n vieze naaktloper is het, zit tie gewoon te vertellen daaro. Ik ken heel die vent niet. Begint tie opeens te vertellen dat hij vaak naar gemengde sauna's gaat enzo, en dat naaktlopen in dat gebouw verplicht is e.d. Echt een nasty creep. Hij staat ook altijd in ze nakie in de kleedkamer, en hij praat dan tegen iedereen. We lachen em altijd uit, maar dat heeftie niet door volgens mij :D

DO's:

- Hard trainen
- Er 100% voor gaan
- Er veel mee bezig zijn, schema's bedenken, op voeding letten, veel lezen,...
- Vriendelijk zijn tegenover anderen
- Raad geven aan beginners, zonder de stoeren te willen uithangen
- Respect voor iedereen, welke maat/grootte/bouw dan ook

DONT's:

- Geilen op jezelf in de spiegel (er is niks mis mee met was poseren, maar op één centimeter van de spiegel staan glimlachen en verlekkerd naar je biceps kijken terwijl je gewoon een dumbbell stil vasthoudt is iets anders)
- In de weg lopen
- M'n barbell die op de grond ligt gebruiken, denkend dat ik ermee klaar ben, terwijl ik er 5 meter vanaf sta, m'n handdoek erbij ligt, en ik nog maar één setje gedaan heb (als ik er mee klaar ben leg ik hem wel terug hoor!)
- Slaapliedjes in de gym
- Oefeningen verkeerd doen
- ...

Dé grootste DON'T :mad: :

mijn gilet van tommy hilfiger stelen in de kleedkamer :splat: :headbang: :fire:
verdomde puberk*tmarokkaantjes!!! :mad: :splat: :mad:

Oke hier komen ook mijn DO`S en DONT`S in de gym, velen zullen al weer genoemd zijn:

DO`S

- Hard trainen
- Elkaar helpen en eventueel aanwijzingen geven (alleen als dat echt nodig is)
- Respect tonen voor andere mensen (of ze nou huge of klein zijn)
- Uitademen tijdens het uitstoten en je mag best geluid maken als het zwaar is.

DONT`S:

- Teveel ouwehoeren (een beetje moet kunnen... maar niet de hele tijd, het is geen kroeg)
- Apparaten bezet houden (vooral groepjes.. met zijn 5en ofzo)
- Als een dolle door de sporschool heen lopen te rennen en te schreeuwen of wel heeeel hard praten.
- Naar mij toe komen terwijl je ziet dat ik net begin met een oefening en vragen of ik al bijna klaar ben, en als ik dan zeg dat nog wel ff kan duren rond blijven hangen en proberen mij van het toestel/bankje/etc "weg te kijken"
- Terwijl ik met kabels bezig ben me borst te trainen en daartussen door ff rust neem "ongevraagd" aan dat apparaat gaan hangen om je rug te trainen. (bij mij op de sporschool zit er ook zo een stang aan waaraan je jezelf kunt optrekken aan dat apparaat). Als je het ff vraagt heb ik er vast geen probleem mee, mits je niet met een hele groep bent.
- Zelf helemaal fout trainen en dan mij "trainings tips" gegeven enzo.
- In de sportschool rondlopen alsof je THE MAN bent enzo, doe lekker gewoon.
- In de weglopen en recht voor me neus een of andere oefening gaan staan doen terwijl er genoeg ruimte is.
- Te langzame muziek in de sporschool...

Nou dat was het wel weer....
;)

Oke hier komen ook mijn DO`S en DONT`S in de gym, velen zullen al weer genoemd zijn:

DO`S

- Hard trainen
- Elkaar helpen en eventueel aanwijzingen geven (alleen als dat echt nodig is)
- Respect tonen voor andere mensen (of ze nou huge of klein zijn)
- Uitademen tijdens het uitstoten en je mag best geluid maken als het zwaar is.

DONT`S:

- Teveel ouwehoeren (een beetje moet kunnen... maar niet de hele tijd, het is geen kroeg)
- Apparaten bezet houden (vooral groepjes.. met zijn 5en ofzo)
- Als een dolle door de sporschool heen lopen te rennen en te schreeuwen of wel heeeel hard praten.
- Naar mij toe komen terwijl je ziet dat ik net begin met een oefening en vragen of ik al bijna klaar ben, en als ik dan zeg dat nog wel ff kan duren rond blijven hangen en proberen mij van het toestel/bankje/etc "weg te kijken"
- Terwijl ik met kabels bezig ben me borst te trainen en daartussen door ff rust neem "ongevraagd" aan dat apparaat gaan hangen om je rug te trainen. (bij mij op de sporschool zit er ook zo een stang aan waaraan je jezelf kunt optrekken aan dat apparaat). Als je het ff vraagt heb ik er vast geen probleem mee, mits je niet met een hele groep bent.
- Zelf helemaal fout trainen en dan mij "trainings tips" gegeven enzo.
- In de sportschool rondlopen alsof je THE MAN bent enzo, doe lekker gewoon.
- In de weglopen en recht voor me neus een of andere oefening gaan staan doen terwijl er genoeg ruimte is.
- Te langzame muziek in de sporschool...

Nou dat was het wel weer....
;)

dik mee eens!!

die kerel die je quote is zo onderhand dood. zo lang is dat geleden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven