Rebel_x
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
roxxe zei:

(vooral me buik :| )Don't:G-Man zei:DOs : Keiharde GANGSTA rap
DONTs : Keiharde hardrock
Maar zonder gekheid, rekening met elkaar houden is wel de grootste DO denk ik..
Solid_Seal zei:Ja .. beppen als in ouwehoeren, kletsen, praten, lullen etc![]()
Ik doe het zelf ook te vaak .. maar laatste tijd gaat het goed .. ik wil in zomer beetje goed uitzien enzo(vooral me buik :| )

idd sander, weg met die berichten van joupartysander zei:

Sport2000 zei:
Je moet wat Karma verspreiden alvorens het opnieuw aan Sport2000 te geven.Solid_Seal zei:Don'ts
Sommige al langer bezig zijnde bb'ers hebben teveel eigen dunk en kijken dan de zgn ECTO's like /me (1m70, 67KG) weg .. not that I care .. maar die gasten zijn er om de 'ecto's' te helpen.
Balic zei:Toch moeten ''grote'' bodybuilders wel een beetje respect hebben voor magere mannetjes die net beginnen, en ze niet wegjagen zodat niemand meer met BB'en wil beginnen...

huckfinn zei:Nee, je stond daar maar wat je schouders op te halen......was je de kluts kwijt? Waar is dat nou goed voor? Daar letten de chicka's toch niet op?!

Black Knight zei:Als je jezelf laat wegjagen ben je toch niet geschikt voor BB![]()
Dani zei:Nee die gasten zijn er om te trainen. Overigens wordt je alleen weggekeken als je in de weg loopt of onnodig bankjes of toestellen bezet houdt.![]()
Iemand die serieus aan het trainen is zal niet snel worden weggekeken.
JUIST! heel veel mensen klagen dat ze worden weggekeken ofzo op een gym. Bij m'n oude gym hebben zowat alle vrouwen lopen klagen bij de eigenaar dat ze het krachthok niet in durfden uit angst voor "grote mannen". Kom op zeg!
Als jij gewoon serieus traint en niet voor de gein alles bezet gaat houden terwijl je een bakkie koffie drinkt en even je weekend doorpraat met je 7 andere trainingsmaten is er echt niks aan de hand. Ik heb meer respect voor een "ecto" die zich elke training voor de volle 100% geeft dan voor een vent van 130 kg bij 6% die alleen maar arrogant loopt te doen en voor de rest tegen iedereen een grote mond heeft. In the gym..size does not matter..intensity does!Majinbuu zei:Niet onder mijn squat stang gaan staan als ik net naar beneden beweeg en vervolgens verbaasd kijken als ik je niet opraap.
Ja dat is nog echt gebeurd ook.

The Rock zei:Z'n maatje zegt zo: jah, moet ik niet eerst opwarmen dan? Die grote vent: nee man! nergens voor nodig, meteen knallen! kom op!

huckfinn zei: