AndroidHealthClinic

Do's en Don'ts in de Gym

Status
Niet open voor verdere reacties.
do's: hard trainen, stevige muziek, grieten met korte broekjes die squatten

donts: dingen bespreken terwijl ik geconcentreerd aan het squatten ben, help dan of ga aan de bar hangen

DOs : Keiharde GANGSTA rap

DONTs : Keiharde hardrock

Maar zonder gekheid, rekening met elkaar houden is wel de grootste DO denk ik..

G-Man zei:
DOs : Keiharde GANGSTA rap

DONTs : Keiharde hardrock

Maar zonder gekheid, rekening met elkaar houden is wel de grootste DO denk ik..
Don't:
Hardrock niet cool vinden!!
Frans Bauer

Solid_Seal zei:
Ja .. beppen als in ouwehoeren, kletsen, praten, lullen etc :P :)
Ik doe het zelf ook te vaak .. maar laatste tijd gaat het goed .. ik wil in zomer beetje goed uitzien enzo :P (vooral me buik :| )

Don't:
Als je een Br33ZaH bent in dit topic posten. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
sta ik shurgs te doen met 36kg dumbbells, staat er een gozer met 14kg dumbbell pal voor mn neus te roeien:cool: en dan zeuren dat ik in de weg sta, wat denktie nou? dat ik een paar meter met die dumbbells ga lopen? heb zeker helemaal niks te doen :cool:

Nee, je stond daar maar wat je schouders op te halen......was je de kluts kwijt? Waar is dat nou goed voor? Daar letten de chicka's toch niet op?!

Solid_Seal zei:
Don'ts

Sommige al langer bezig zijnde bb'ers hebben teveel eigen dunk en kijken dan de zgn ECTO's like /me (1m70, 67KG) weg .. not that I care .. maar die gasten zijn er om de 'ecto's' te helpen.

Nee die gasten zijn er om te trainen. Overigens wordt je alleen weggekeken als je in de weg loopt of onnodig bankjes of toestellen bezet houdt. :cool:
Iemand die serieus aan het trainen is zal niet snel worden weggekeken.

Toch moeten ''grote'' bodybuilders wel een beetje respect hebben voor magere mannetjes die net beginnen, en ze niet wegjagen zodat niemand meer met BB'en wil beginnen...

Balic zei:
Toch moeten ''grote'' bodybuilders wel een beetje respect hebben voor magere mannetjes die net beginnen, en ze niet wegjagen zodat niemand meer met BB'en wil beginnen...

Als je jezelf laat wegjagen ben je toch niet geschikt voor BB :cool:

Hmmm, daar heb je eigenlik wel gelijk in, alleen de sterkste overleven :D

Niet onder mijn squat stang gaan staan als ik net naar beneden beweeg en vervolgens verbaasd kijken als ik je niet opraap.
Ja dat is nog echt gebeurd ook ;) .

Dani zei:
Nee die gasten zijn er om te trainen. Overigens wordt je alleen weggekeken als je in de weg loopt of onnodig bankjes of toestellen bezet houdt. :cool:
Iemand die serieus aan het trainen is zal niet snel worden weggekeken.

:clap: JUIST! heel veel mensen klagen dat ze worden weggekeken ofzo op een gym. Bij m'n oude gym hebben zowat alle vrouwen lopen klagen bij de eigenaar dat ze het krachthok niet in durfden uit angst voor "grote mannen". Kom op zeg! :D Als jij gewoon serieus traint en niet voor de gein alles bezet gaat houden terwijl je een bakkie koffie drinkt en even je weekend doorpraat met je 7 andere trainingsmaten is er echt niks aan de hand. Ik heb meer respect voor een "ecto" die zich elke training voor de volle 100% geeft dan voor een vent van 130 kg bij 6% die alleen maar arrogant loopt te doen en voor de rest tegen iedereen een grote mond heeft. In the gym..size does not matter..intensity does!

Majinbuu zei:
Niet onder mijn squat stang gaan staan als ik net naar beneden beweeg en vervolgens verbaasd kijken als ik je niet opraap.
Ja dat is nog echt gebeurd ook ;) .

Ja dat is echt irritant..de hele tijd van die mensen die om je heen lopen en dan net 5 cm van je stang af gaan staan als je aant squatten bent. 1 keer was ik het zat..ze zaten echt de hele tijd tegen m'n stang aan of er net langs. Toen kwam er opeens een keihard ROT OP! uit m'n mond. Toen keken ze even gek..maar gingen toen wel weg. Opbokken..elk setje vroeg ik van: Sorry..kan je iets aan de kant..ik wil graag m'n oefening doen zonder ongelukken. En dan toch gaan ze er elke keer weer staan. Dan maar een keer onbeleefd, ze doen het nu tenminste niet meer :)

Laatst nog een mooi voorbeeld van een "Don't" in de gym. Er loopt bij ons een brede vent..arrogante zak is het..maar ja. Die was dus met een gozer aan het trainen..en ze maatje was voor het eerst in de gym..had nog nooit eerder getraind. Dus hun 2 naar de lat pulley. Die grote vent begint meteen met zoveel als tie kan en cheat de hele oefening bij elkaar (kont van het stoeltje af bij elke rep, met het naar beneden gaan rug echt letterlijk parallel met de vloer) en maakt zo voldaan ze setje af. Komt ze maatje..zet het gewicht op 30 kg. Die grote vent meteen: he wat doe je nou man!! Z'n maatje zegt zo: jah, moet ik niet eerst opwarmen dan? Die grote vent: nee man! nergens voor nodig, meteen knallen! kom op!

Dan heb ik echt zoiets van: Gozer! Denk ff na! :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven