Fitness Seller

Do's en Don'ts in de Gym

Status
Niet open voor verdere reacties.
Don't

Werkoverleg met je colega terwijl je een apparaat bezet houdt.
Moest van de week nog de laatste oefening afwerken voor die dag, de shoulderpress.
Zit er een vent op het apparaat, doet een setje, en zit vervolgens een kwartier met zijn colega te lullen die op het apparaat daarnaast zat.
Dan ga je GVD maar in de vergaderruimte bij je baas zitten, maar niet in de gym.

Nog een;

Lui die zo weinig tijd hebben dat ze de training gebruiken om hun schouders naar de kloten te helpen.
Zat er van de week iemand als een bezeten aan de seated row te rukken, en laat het gewicht terugvallen om het op het laatst weer met een ruk op te vangen.
Zeg je er wat van, krijg je als antwoord; ja maar ik heb weinig tijd, ik moet zo naar cursus.
Ga dan niet trainen als je niet de tijd hebt om het fatsoenlijk te doen.

Powerblade zei:
Zeg je er wat van, krijg je als antwoord; ja maar ik heb weinig tijd, ik moet zo naar cursus.
cursus fysiotherapie zeker :p
Ow ook een leuke: met een uitgestrekt gezicht alleen maar ergens tegenaan leunend gaan staan zuchten. Krijg je te horen 'ja, ik ben zoooo moe'. Rot dan op en ga naar bed, nu sta je alleen maar in de weg :rolleyes:

Dani zei:
cursus fysiotherapie zeker :p
Ow ook een leuke: met een uitgestrekt gezicht alleen maar ergens tegenaan leunend gaan staan zuchten. Krijg je te horen 'ja, ik ben zoooo moe'. Rot dan op en ga naar bed, nu sta je alleen maar in de weg :rolleyes:
Wil jij bij ons in de sportschool komen werken? :D

Splendid zei:
Don'ts:
Ecto's van 60 kilo bij een lengte van 1.80 m die openlijk praten over d-bol

Ik ben 1,85 en 74kilo, dus ook niet één van de gespierste, maar als ik over dat soort dingen openlijk wil praten dan doe ik dat, ik kan me nog herinneren dat dit geen Iran is maar een vrij land, dus je hoeft geen opgeblazen kerel te zijn om hierover te praten :mad:

Als je als ecto (of zoals ik evolved ecto 1,80 80kg) begint moet je niet lullen, maar keihard trainen (in de gym natuurlijk)

precies!

als beginner moet je helemaal niet lullen over Dboll of andere shit,
ga eerst maar eens leren trainen

partysander zei:
Ik heb ook nog een mooie van gisteravond.

Ving een gesprek van 2 gasten rond de 30/40 op. Ze waren aan het bankdrukken (hoe kan het ook anders). Zegt de een tegen de ander: "laten we nu maar stoppen, anders heb ik morgen spierpijn".

Nou, je kon mij wegdragen. Wat heb ik toen gelachen zeg :roflol:

whahahahahahahahahahahhahahahahhahhahahahahaha :D :D :D :D :D :D :D

partysander zei:
Ik heb ook nog een mooie van gisteravond.

Ving een gesprek van 2 gasten rond de 30/40 op. Ze waren aan het bankdrukken (hoe kan het ook anders). Zegt de een tegen de ander: "laten we nu maar stoppen, anders heb ik morgen spierpijn".

Nou, je kon mij wegdragen. Wat heb ik toen gelachen zeg :roflol:

whahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahaha :D :D :D

Do's
Trainen, BEETJE beppen, tips vragen (als beginner aan pro's)

Don'ts

Sommige al langer bezig zijnde bb'ers hebben teveel eigen dunk en kijken dan de zgn ECTO's like /me (1m70, 67KG) weg .. not that I care .. maar die gasten zijn er om de 'ecto's' te helpen.

bellen, TEVEEL beppen (ik betrap mezelf er ook weleens op)

Oh jongen! 'Twas deze avond dat ik lag te bankdrukken toen er een geur van wiet mijn neus binnen kroop! Loopt er een half-stonde stinkende kerel voorbij die uiteraard zijn armen begint te 'trainen'.
Dat is net zoiets als een door de slaapkamerramen van een naaiend stel komen en er een verhaal over geslachtsziektes gaat ophangen.....

ik was helemaal niet stoned:D

Don't:
-Kijken naar de gewichten die je buurman gebruikt en dan express met een pokerface een paar kilo zwaarder pakken
-Uren met een hele groep om de bankdruk heen hangen en dan 545432 setjes te doen met hetzelfde gewicht
-Gooien/rollen/laten stuiteren van gewichten
-Smartlappen muziek draaien
-Na iedere oefening naar de spiegel rennen om de resultaten te bekijken

Do's:
-Elkaar motiveren en helpen (stang uit iemand zijn nek halen als hij blauw wordt)
-Vooral hard trainen

Dan maken we voor jou een uitzondering :)

IK heb het ook meer over de 'figuren' die na iedere keer dat ze naar een dumbbell kijken gelijk denken dat hun shirt te klein wordt

don't
bellen, zeiken da je nie wil trainen, apparaten bezet houden om er alleen maar op te zitten en praten.
do
hard trainen, elkaar helpen, tips geven

Solid_Seal zei:
Do's
Trainen, BEETJE beppen, tips vragen (als beginner aan pro's)

Don'ts

Sommige al langer bezig zijnde bb'ers hebben teveel eigen dunk en kijken dan de zgn ECTO's like /me (1m70, 67KG) weg .. not that I care .. maar die gasten zijn er om de 'ecto's' te helpen.

bellen, TEVEEL beppen (ik betrap mezelf er ook weleens op)

beppen? ??? bellen/bffen? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven